abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13643007
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 23:35 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Post ik gelijk mijn site:
http://liposuction-band.nl

En ja die PHP-error is me bekend, word aan gewerkt.

Ha, een erg bekende site en user

Het is trouwens geen PHP error maar een javascript error. zie maar de onload die nergens wordt gedefinieerd.

Je moet hem allereerst eens een DTD geven, en daarna door de validator heen halen. Dan zal je zien dat je 11 fouten op de index pagina hebt en op home.php 9 fouten.

De kleurencombi oranje/grijs bevalt me wel, alleen kan het misschien iets meer terug komen in je pagina's. Ze zijn nu nogal plain met grijs en wit. De underlines bij je links vind ik ook niet echt heel erg fantastisch super mooi

Misschien kan je beter het 'click here for band bio' bovenaan zetten bij bio, omdat niet iedereen altijd naar onder scrollt en het neemt maar weinig ruimte bovenaan in.

Het gastenboek past trouwens ook niet echt bij de rest, laat daar het grijs en oranje in terugkomen. Is trouwens misschien een contact-formulier beter dan alleen de e-mail adressen laten zien?

Verder erg goede muziek en leuke opname van Steven met FM

pi_13643631
**** reminder ****

Zou degene die deel 20 opent de openingspost van dit topic willen overnemen. Het schijnt dat het anders binnen de korste keren weer volstaat met spam en 'gejatte' forums. Dank U

pi_13643713
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 12:33 schreef markusmarkus het volgende:
check dit dan

http://home.wanadoo.nl/m.vander.werf

Het is een warrige en onoverzichtelijk site.

Haal allereerst eens die frameborders weg, want dat ziet er echt slecht uit. Daarna moet je eens gaan nadenken over wat je nou precies op je site wilt. Zo'n klok is niet eens leuk of handig en leidt alleen maar af. Dan moet je ook eens nadenken over een kleurenschema en niet zwart/geel of je moet het beter uitwerken. Zoals het nu is levert het niet een erg goed resultaat op.

Verder snap ik niet helemaal hoe je site in elkaar zit. Je hebt daarboven dat lelijke header soort dingetje met links, maar linksonder heb je ook een frame met links, bovendien openen die links uit dat flash dingetje in een nieuw venster ipv het hoofdframe, moet je even de target goed instellen. Dat links-frame linksonder heeft trouwens een scrollbar, doordat onder de links allemaal lege regels zitten.

Het fotoalbum is ook niet heel gebruiksvriendelijk, want zodra je op een foto voor een vergroting klikt kan je niet meer terug met een link ofzo. Je moet dan wel backspace of vorige in je browser gebruiken..

Leuke foto's hoor verder

pi_13643723
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:29 schreef sop het volgende:
**** reminder ****

Zou degene die deel 20 opent de openingspost van dit topic willen overnemen. Het schijnt dat het anders binnen de korste keren weer volstaat met spam en 'gejatte' forums. Dank U

Bij welk aantal is ie eigenlijk vol?
pi_13643980
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 01:00 schreef ErikN het volgende:
Ik heb eindelijk een echte host zodat ook anderen kunnen zien wat ik aan het maken ben. Het is nog lang niet af, alles wat niet werkt heb ik verborgen. Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden, ik ga liever nu dingen aanpassen dan over een maand als ik denk dat alles al af is.

http://www.springels.nl/index.asp

Kleuren vind ik erg leuk. Fris en fruitig om het zo maar te noemen

Dat registeren en inloggen vind ik een beetje vreemd staan in het midden van dat verticale tabblad, misschien kan je het beter bovenaan uitlijnen.

Die knoppen bovenaan zijn misschien een beetje groot en gekarteld, dus probeer eens wat kleiner en anti-aliased.

Nu zit ik een beetje te snuffelen overal en moet zeggen dat als je het zelf hebt geschreven, ik veel respect voor je heb. Het werkt werkelijk goed en heb niks aan te merken op het forum. Het is gebruiksvriendelijk, snel, duidelijk en heeeel overzichtelijk en werkt ook gewoon goed. De smilies invoegen bij berichten en mijn extra bij profiel wijzigen gaat erg goed.

Je moet trouwens nog wel een beetje aan je source werken. Zet veel meer in stylesheets, dat steelt een boel bandbreedte ten eerste en het is voor jou als developer ook nog eens veel makkelijk editten. De DTD en encoding zie ik btw ook niet en hij is niet helemaal HTML 4.01 (11 errors)

Maar toch, erg goed. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

pi_13644532
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 01:18 schreef Dwork het volgende:
Al eerder een check geplaatst, maar nu is ie dan echt helemaal af.
Kijk eens naar mijn site maar dan kritisch hier is ie dan!!

Graag de fouten melden!

De laatste van mijn inhaalslag van sitechecks.

De kleuren vind ik wel oké, lekker plain en basic. Alleen wel vreemd dat de scrollbars fel licht blauw terwijl de rest een totaal andere kleur heeft. Staat erg vreemd.

Dat Welcome! staat trouwens een beetje tegen de bovenkant geplakt. Kom ik gelijk op het punt dat ik de combi's erg vreemd vind. Je mixt engels en nederlands op een vreemde manier door elkaar. Als je het mij vraagt, heb je dat welcome! en News/Weblog en more info van een andere site geript. Je moet btw ook een titel van de pagina instellen.

Ik zie het nu pas, je hebt een dubbele scrollbar! Heel, heel, heeeeel slecht. Eentje voor de gewone pagina en eentje voor je iframe.

Het zwanger woordenlijst werkt trouwens niet en op de error pagina zie ik ook weer opeens engels opduiken. Is "Klik here if u want to go back to the main page!!" trouwens goed engels?

Nog een foutje. Als ik naar log archief gaat en dan naar augustus dan blijft ie de pagina maar refreshen.

De vormgeving van zwanger in beeld is trouwens totaal anders dan de vormgeving van de site. Kijk eens of je dat gelijk kan trekken.

Het gastenboek is wel netjes gedaan.

Dat "Pagina geladen in 0.341346 seconden. De datum van vandaag is 04-10-2003 en het is 07:46:06" onderaan de pagina in grijs zonder font is totaal niet nodig en ook helemaal niet goed zichtbaar.

Je site mist ook een DTD en Encoding en komt ook niet door de validator heen. Je source is trouwens helemaal één grote mess met van alles door elkaar. Zie ik opeens een dubbele title staan in de body.... maak ook eens meer gebruik van CSS.

Foto album, zelf geschreven? Ripper en nepper
Maar nu kom ik op een ander punt. Het fotoalbum. Correct me if I'm wrong, maar je valt wel erg door de mand. Heel erg zelfs.

http://www.darkbluestar.com/mygallery/index.php
http://www.sdmug.org/gallery/index.php

Gebruiken ze daar toevallig dezelfde gallery? Hebben ze het van jou gejat? Nee, dacht het niet. Is het misschien gewoon een gratis script? Ja!

http://www.whiteangle.com/whitealbum.php

Maar zeg je niet een paar bladzijdes eerder

quote:
Op donderdag 25 september 2003 10:01 schreef Dwork het volgende:

[hier krijgt je complimenten dat als je de gallery zelf hebt geschreven, dat je het dan echt goed hebt gemaakt.]

ja, ik ben nog bezig met de styling.
En ben vanplan om hem als download op te geven vandaar.

Op je pagina lees ik ook
quote:
Website Ukkienet.com
Papa heeft speciaal voor deze homepage van wesley een foto album gemaakt, voor de webmasters leuk om te weten. (het is geschreven in PHP waar papa op dit moment erg gek van is.)
Zit je hier nou gewoon gigantische bullshit te vertellen? Ja.

Iemand die van PHP houdt gebruikt geen Frontpage, zoals in je source staat:

<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">

Er staat meer in je source dan je zou denken. De hele site bijv. ook zelf ontworpen? Dacht het niet. Komt

http://www.titoonic.dk/products/games/snowboard/

me niet erg bekend voor? De meta tags van die site staan nog gewoon in jouw source.

Het was gewoon allemaal iets te ongeloofwaardig. Volgende keer beter!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')