abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2003 @ 15:53:45 #126
17166 error
gewoon fout!?
pi_13024171
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:51 schreef Vlarp het volgende:

Maar inderdaad, het homo topic is ach.. saai is misschien niet het goeie woord

Niet?
Ach, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt.
pi_13024172
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:49 schreef Waxxer het volgende:

[..]

nou in het begin doen ze aardig enzo en bieden ze hulp aan omdat je nieuw bent, maar uieindelijk ben ik toch die jongen die twee keer drie uurtjes komt bellen per week, terwijl de rest er gewoon een volle weekbaan heeft. Buitengesloten voelen is een groot woord, maar... toch komt het daar ergens wel op neer. Ik voel dat ik er niet voor 100% bij hoor, en dat is in zwolle wel anders, daar is iedereen veel socialer en hoort iedereen gewoon bij het service centrum...

Hmm, irritant is dat ja Ik ben ook wel blij dat bij de post de parttimers/zaterdagwerkers ook gewoon binnen de groep worden gehaald. Maar ik heb het wel gehad toen ik een half jaar via Randstad heb gewerkt, dan wordt je echt vaak behandeld als een uitzendkracht.. heel irri
Huh!?
pi_13024196
maar waar hadden we het een jaar geleden over, ook over niks geloof ik
alleen het leuke was toen dat we meer users hadden en dat meningen nog wel eens radicaal uiteenliepen...
en nu is dat niet meer zo echt, iedereen "kent" elkaar een beetje, dus je weet wanneer je iets zegt al wat eerder

het is leuker om te posten wanneer je weet dat er mensen zijn waarmee je zowiezo al leuk chat/post/contact hebt

okay
ofzo
pi_13024265
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:52 schreef Driftwood het volgende:

[..]

de koek is een beetje op denk ik

Valt me op, dat hier vaak alleen maar gemeld wordt waar je mee bezig bent, ipv dat het echt ergens over gaat. Nu post ik hier nog maar een paar maanden geloof ik 9of is het al langer?) en het begon zo vlak voor de zomervakantie echt minder te worden, met posts a la:

* waxxer gaat afwassen!

* waxxer luistert: KC & the Sunshine Band - That's the Way (I like it)

* waxxer gaat boodschappen doen!

enz. en ik doe er zelf net zo hard aan mee...

pi_13024274
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:54 schreef Driftwood het volgende:
maar waar hadden we het een jaar geleden over, ook over niks geloof ik
alleen het leuke was toen dat we meer users hadden en dat meningen nog wel eens radicaal uiteenliepen...
en nu is dat niet meer zo echt, iedereen "kent" elkaar een beetje, dus je weet wanneer je iets zegt al wat eerder

het is leuker om te posten wanneer je weet dat er mensen zijn waarmee je zowiezo al leuk chat/post/contact hebt

Uhuh, in het begin was gellarboy er nog, en dave en gboy27 en dan was er altijd wel wat te 'rellen'
Huh!?
pi_13024307
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:57 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Valt me op, dat hier vaak alleen maar gemeld wordt waar je mee bezig bent, ipv dat het echt ergens over gaat. Nu post ik hier nog maar een paar maanden geloof ik 9of is het al langer?) en het begon zo vlak voor de zomervakantie echt minder te worden, met posts a la:

* waxxer gaat afwassen!

* waxxer luistert: KC & the Sunshine Band - That's the Way (I like it)

* waxxer gaat boodschappen doen!

enz. en ik doe er zelf net zo hard aan mee...

Je zou voor de afwisseling ook msn vaker aan kunnen zetten Ik ga op fok ook bepaalde dingen gewoon niet vertellen. Als mensen me beter willen leren kennen is er msn en icq...
Huh!?
pi_13024338
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:57 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Uhuh, in het begin was gellarboy er nog, en dave en gboy27 en dan was er altijd wel wat te 'rellen'

ja dat was nog voor ik kwam, nouja gboy27 heb ik nog meegemaakt,
maar ik kom hier ook al sinds topic #56 dus dat zijn er ook weer ruim 450 die ik hier mee doe.

maar goed, dat defensief opstellen heb ik ook nog een tijdje volgehouden, maar sommigen hadden een te slechte invloed op me waardoor ik "aardig" werd

kijk je kan wel bv een onderwerp van de dag ofzo gaan instellen, dan hoeft er niet perse daar op gereageerd te worden, maar dat mag dan wel, dus naast het "ik ga boodschappen doen" dan er een stelling ingooien.... alhoewel dat wel weer erg TMF is
en alle gay dingen zijn hier inderdaad toch wel grotendeels de (andre van duin) revue gepasseerd

okay
ofzo
  maandag 8 september 2003 @ 16:01:15 #133
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13024356
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:59 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Je zou voor de afwisseling ook msn vaker aan kunnen zetten Ik ga op fok ook bepaalde dingen gewoon niet vertellen. Als mensen me beter willen leren kennen is er msn en icq...

bijvoorbeeld .
alhoewel sommige acties van mij en tiz best cool waren, maar dat werd dan weer niet geaccepteerd.. .
put
your
clothes
on!
pi_13024374
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:00 schreef Driftwood het volgende:

[..]

ja dat was nog voor ik kwam, nouja gboy27 heb ik nog meegemaakt,
maar ik kom hier ook al sinds topic #56 dus dat zijn er ook weer ruim 450 die ik hier mee doe.

maar goed, dat defensief opstellen heb ik ook nog een tijdje volgehouden, maar sommigen hadden een te slechte invloed op me waardoor ik "aardig" werd

kijk je kan wel bv een onderwerp van de dag ofzo gaan instellen, dan hoeft er niet perse daar op gereageerd te worden, maar dat mag dan wel, dus naast het "ik ga boodschappen doen" dan er een stelling ingooien.... alhoewel dat wel weer erg TMF is
en alle gay dingen zijn hier inderdaad toch wel grotendeels de (andre van duin) revue gepasseerd

Topic van de dag werkt niet denk ik.. het moet gewoon vanzelf komen. Maar het is allemaal inmiddels helemaal uitgemolken denk ik. 't is een topic geworden voor de verveling.
Huh!?
pi_13024388
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:01 schreef Jerruh het volgende:

[..]

bijvoorbeeld .
alhoewel sommige acties van mij en tiz best cool waren, maar dat werd dan weer niet geaccepteerd.. .

Och, dat was ook doen alsof
Huh!?
pi_13024395
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:01 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Topic van de dag werkt niet denk ik.. het moet gewoon vanzelf komen. Maar het is allemaal inmiddels helemaal uitgemolken denk ik. 't is een topic geworden voor de verveling.

en dat net nu ik van nickname wilde gaan wisselen
okay
ofzo
pi_13024397
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:59 schreef Vlarp het volgende:

[..]

das idd wel makkelijker Zal ik doen er zijn alleen wel bepaalde mensen, ik noem geen namen die er een handje van hebben het op msn gezegde hier op fok te posten
Kunnen we ook doen, gewoon een soort fok-op-msn groepschat gaan houden weer eens een andere impuls in ons leven
pi_13024432
de laatste rel persoon die hier was hebben we zelfs nog weggejaagd
dus we hebben het topic zelf ten gronde gericht
okay
ofzo
pi_13024445
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:03 schreef Waxxer het volgende:

[..]

das idd wel makkelijker Zal ik doen er zijn alleen wel bepaalde mensen, ik noem geen namen die er een handje van hebben het op msn gezegde hier op fok te posten
Kunnen we ook doen, gewoon een soort fok-op-msn groepschat gaan houden weer eens een andere impuls in ons leven

En er zijn ook nog andere vormen van contact mogelijk
Huh!?
pi_13024463
Hoi allemaal

Zo eerste collegedag zit er weer op. Was wel weer even wennen zeg om na 2.5 maand vakantie weer college te volgen.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_13024466
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:04 schreef Driftwood het volgende:

Mja, heb je misschien wel gelijk in...

Was dat SCH niet?

Huh!?
pi_13024473
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:04 schreef Driftwood het volgende:

we hebben toch niemand weggejaagd? Het was zijn eigen keuze imo... dat was eerder wegvluchten ipv zichzelf verdedigen en ik moet ophouden met al die smileys...
pi_13024480
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoi allemaal

Zo eerste collegedag zit er weer op. Was wel weer even wennen zeg om na 2.5 maand vakantie weer college te volgen.

you survived
hoeveel uur had je?
okay
ofzo
pi_13024484
quote:
Hoi allemaal

College en school is niet leuk
Huh!?
pi_13024514
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:05 schreef Vlarp het volgende:

[..]

En er zijn ook nog andere vormen van contact mogelijk

idd heej maar dat gebeurt toch al snel? en wie weet word ik dan wel weggejaagd
pi_13024521
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:05 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, heb je misschien wel gelijk in...

Was dat SCH niet?

uhuh, die bedoelde ik

ik weet niet, ik vind het wel leuk om te lezen waar mensen mee bezig zijn en wat ze doen, ik loop hier nou zo lang rond, dus kan het toch niet laten om ff te kijken
maar "vroeger" wilde ik nog teruglezen, nu is dat niet meer zo nodig

het wordt tijd om nieuwe jonge frisse homo'tjes in de val te lokken

okay
ofzo
pi_13024525
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:06 schreef Waxxer het volgende:

[..]

we hebben toch niemand weggejaagd? Het was zijn eigen keuze imo... dat was eerder wegvluchten ipv zichzelf verdedigen en ik moet ophouden met al die smileys...

Welke Smileys

Hmm, ik ben even kwijt dan denk ik wie dat was. Ach, het topic is een soort van theekransje geworden. Ik moet wel zeggen dat ik door het topic toch door het topic wel een aantal leuke mensen heb leren kennen (sommigen nog steeds niet irl, maar dat komt hoop ik nog)

Huh!?
pi_13024539
quote:
Hoi allemaal

leuk is dat he? En al die docenten die hetzelfde blijven en gelijk zo zakelijk doen... Maar dan heb je iig weer wat om de dag door te komen!
pi_13024541
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:06 schreef Waxxer het volgende:

[..]

tijd voor een smilie topic
okay
ofzo
pi_13024545
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:06 schreef Driftwood het volgende:

[..]

you survived
hoeveel uur had je?

Ik had 1 college van 2 uur, was meer een soort introductiecollege. Dus ik zal maar niet gaan klagen over een zware dag want die heb ik niet bepaald gehad
Why are you wearing that stupid man suit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')