quote:ehm... kap er dan mee....
Op maandag 8 september 2003 15:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
terug? man ik zit non stop op fok bekant en ja, ik vind dat evrschrikkelijk eigenlijk
.
quote:ja!
Op maandag 8 september 2003 15:10 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ga dan weg!
quote:En ik doe mee
Op maandag 8 september 2003 15:19 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja!
.
quote:Ik volg niemand's advies op!
Op maandag 8 september 2003 15:26 schreef error het volgende:
Goed advies wordt ook opgevolgd.... zo zou het vaker moeten gaan in de wereld
quote:Ging het over jou dan?
Op maandag 8 september 2003 15:27 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik volg niemand's advies op!
quote:we volgen geen advies op, ik wil ten eerste wat serieuzer verder gaan posten en ten tweede wat minder posten...
Op maandag 8 september 2003 15:26 schreef error het volgende:
Goed advies wordt ook opgevolgd.... zo zou het vaker moeten gaan in de wereld
quote:Jij hebt gewoon je gein momenten nodig, ook als je serieuzer gaat posten. Ik zie je hier nog niet weggaan
Op maandag 8 september 2003 15:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
we volgen geen advies op, ik wil ten eerste wat serieuzer verder gaan posten en ten tweede wat minder posten...
en die andere opmerking was lekker over the top, maar toch..
quote:[Afscheid nr 2 (en 3)] Doei!
Op maandag 8 september 2003 15:26 schreef Vlarp het volgende:[..]
doei!
quote:ja, maar ik wil ook mijn serieuze momenten, en dat het es gaat opvallen dat ik een stuk slimmer ben dan er wordt gedacht in plaats van da constant me spelfouten worden aangerekend
Op maandag 8 september 2003 15:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
Jij hebt gewoon je gein momenten nodig, ook als je serieuzer gaat posten. Ik zie je hier nog niet weggaan
quote:Ik zeg maar niks
Op maandag 8 september 2003 15:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja, maar ik wil ook mijn serieuze momenten, en dat het es gaat opvallen dat ik een stuk slimmer ben dan er wordt gedacht in plaats van da constant me spelfouten worden aangerekend
.
quote:Volgens mij is bij Nathan niet specifiek het forum...
Op maandag 8 september 2003 15:37 schreef Tizmo het volgende:
Ik sprak gister nog Nathan, volgens mij had hij ook zo'n moment.
quote:bij nathan waren het de mensen denk ik, bij mij zijn het niet de mensen, ik mag velen die op het forum rondlopen, maar ik zie aan mijn postaantal dat het gewoon ff nie nodig meer is.. daarentegen wil ik gewoon topics gaan lurken of meedoen waar goede discussies worden gemaakt enzo.
Op maandag 8 september 2003 15:39 schreef Vlarp het volgende:[..]
Volgens mij is bij Nathan niet specifiek het forum...
Wat klinkt dat triest Nou als ze op het werk niet zo kluitjesachtig doen gaat het weer puik hoor
quote:De meest boeiende discussies heb ik hier al een keer gevoerd (andere fora dus) en ik ga die discussies niet keer op keer voeren...
Op maandag 8 september 2003 15:42 schreef Jerruh het volgende:[..]
bij nathan waren het de mensen denk ik, bij mij zijn het niet de mensen, ik mag velen die op het forum rondlopen, maar ik zie aan mijn postaantal dat het gewoon ff nie nodig meer is.. daarentegen wil ik gewoon topics gaan lurken of meedoen waar goede discussies worden gemaakt enzo.
quote:*aai*
Op maandag 8 september 2003 15:43 schreef Waxxer het volgende:
Dat bedoel ik: ik doe boodschappen en ik heb een hangbui en totaaaaal geen zin in werkennet was ik nog normaal, gewoon, en was het een brand new day! Naja ff surfen en ik ben er weer bovenop. Fok is mijn benzine zeg maar
Wat klinkt dat triest
Nou als ze op het werk niet zo kluitjesachtig doen gaat het weer puik hoor
kluitjesachtig? wa's dat?
quote:t gaat nie over discussies alhier in homo maar int algemeen... vele meningen op fok maken in sommige gevallen een discussie mooi. Hier mis ik sowieso vaak enige diepgang, met als gevolg dat ik, omdat hier toch leuke mensen rondlopen, veelal weinigzeggende posts doe. daarbij, waaorm zou je hier alleen over coming outs en andere directe homogerelateerde onwerpen meoten discussieren? dan is inderdaad de koek snel op..
Op maandag 8 september 2003 15:44 schreef Vlarp het volgende:[..]
De meest boeiende discussies heb ik hier al een keer gevoerd (andere fora dus) en ik ga die discussies niet keer op keer voeren...
quote:nou in het begin doen ze aardig enzo en bieden ze hulp aan omdat je nieuw bent, maar uieindelijk ben ik toch die jongen die twee keer drie uurtjes komt bellen per week, terwijl de rest er gewoon een volle weekbaan heeft. Buitengesloten voelen is een groot woord, maar... toch komt het daar ergens wel op neer. Ik voel dat ik er niet voor 100% bij hoor, en dat is in zwolle wel anders, daar is iedereen veel socialer en hoort iedereen gewoon bij het service centrum...
Op maandag 8 september 2003 15:45 schreef Vlarp het volgende:[..]
*aai*
kluitjesachtig? wa's dat?
quote:Dat zeg ik ook net
Op maandag 8 september 2003 15:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
t gaat nie over discussies alhier in homo maar int algemeen... vele meningen op fok maken in sommige gevallen een discussie mooi. Hier mis ik sowieso vaak enige diepgang, met als gevolg dat ik, omdat hier toch leuke mensen rondlopen, veelal weinigzeggende posts doe. daarbij, waaorm zou je hier alleen over coming outs en andere directe homogerelateerde onwerpen meoten discussieren? dan is inderdaad de koek snel op..
Maar inderdaad, het homo topic is ach.. saai is misschien niet het goeie woord
quote:idd, en daarbij is het ook nog wel eens zo, dat als je iets serieus meent of bedoelt of wilt openen, er vaak erg kinderachtige of lompe reacties op komen. Daarom open ik zelf ook weinig, liever doe ik dat in topics waar het al goed en wat diepgaand loopt
Op maandag 8 september 2003 15:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
t gaat nie over discussies alhier in homo maar int algemeen... vele meningen op fok maken in sommige gevallen een discussie mooi. Hier mis ik sowieso vaak enige diepgang, met als gevolg dat ik, omdat hier toch leuke mensen rondlopen, veelal weinigzeggende posts doe. daarbij, waaorm zou je hier alleen over coming outs en andere directe homogerelateerde onwerpen meoten discussieren? dan is inderdaad de koek snel op..
quote:de koek is een beetje op denk ik
Op maandag 8 september 2003 15:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dat zeg ik ook net
Ik heb ook vaker dan nu buiten het homo topic gepost. Maar de meeste discussies zijn niet zo boeiend meer omdat ik die discussies al eerder gevoerd heb
Maar inderdaad, het homo topic is ach.. saai is misschien niet het goeie woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |