quote:Have fun !!!
Op zondag 7 september 2003 23:19 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]tot over een ruime week allemaal! veel plezier met jezelf en respect voor anderen
![]()
doegie
quote:Ja doei!
Op zondag 7 september 2003 23:19 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]tot over een ruime week allemaal! veel plezier met jezelf en respect voor anderen
![]()
doegie
quote:Zeg Waxxje, hoe komt het eigenlijk dat jij geen vriendje hebt? En heb je anders niet ook stiekem iemand op het oog?
Op zondag 7 september 2003 23:16 schreef Waxxer het volgende:[..]
well dear, I was just saying that G-E has a Great Lover so he won't me to join him in Paris, because it is the city of love
Ach laat allemaal maar, ik zit weer de hele tijd jaloers te klagen over jullie uitjes enzo
quote:Ik bedoel, Waxxer lijkt me toch een hele leuke jongen enzo.
Op zondag 7 september 2003 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Zeg Waxxje, hoe komt het eigenlijk dat jij geen vriendje hebt? En heb je anders niet ook stiekem iemand op het oog?
quote:Nou doei dan
Op zondag 7 september 2003 23:22 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Ja doei!
quote:Zoals ik al zei.. ik kende ze al
Op zondag 7 september 2003 23:40 schreef Waxxer het volgende:
soh, ook weer gehad
Maar toch leuk
oja mag ik even zeggen dat Silkstone - What's The Reason een van de mooiste liedjes is die ik de laatste tijd gehoord heb!
quote:leuk
Op zondag 7 september 2003 23:44 schreef Driftwood het volgende:
ben overgeschakeld naar een docu over Diana & Charlesoja mag ik even zeggen dat Silkstone - What's The Reason een van de mooiste liedjes is die ik de laatste tijd gehoord heb!
En dat mag.. al zegt het me niks...
[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 07-09-2003 23:46]
quote:
Op zondag 7 september 2003 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik bedoel, Waxxer lijkt me toch een hele leuke jongen enzo.
.
daar klap ik van dicht...
Nou ik weet het niet... Kan zijn doordat mijn wereldbeeld van homo's wat beperkt is, met alleen het coc, en daar kom je alleen maar van die... typische tegen zeg maar. Ik moet wat meer de deur uit, vooral buiten Zwolle. Maar het is hier heel beperkt, ik vind het zelfs wat beklemmend, de homowereld hier. En ik ken weinig mensen via internet irl, doe dat nooit snel Naja, ik blaat weer zoveel, ik word helemaal verlegen
quote:die moet je dan maar eens "kopen"
Op zondag 7 september 2003 23:46 schreef Vlarp het volgende:[..]
leuk
En dat mag.. al zegt het me niks...
quote:wat klinkt dat eng?
Op zondag 7 september 2003 23:47 schreef Ang3l het volgende:
Nog 41 minuten......................
quote:Och, de scenenichten zijn overal hetzelfde hoor. Of je nou daar in Zwolle kijkt of hier in Rotterdam. Je hebt er geen zak aan omdat ze alleen maar roddelen en achterbaks zijn... da's ook de reden dat ik de scene steeds minder boeiend ga vinden om uit te gaan. En ik begin er zelf ook steeds meer van overtuigd te raken dat ik m'n vriendje never in de scene zal vinden, maar dat ik die via een andere weg leer kennen..
Op zondag 7 september 2003 23:46 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
daar klap ik van dicht...
Nou ik weet het niet... Kan zijn doordat mijn wereldbeeld van homo's wat beperkt is, met alleen het coc, en daar kom je alleen maar van die... typische tegen zeg maar. Ik moet wat meer de deur uit, vooral buiten Zwolle. Maar het is hier heel beperkt, ik vind het zelfs wat beklemmend, de homowereld hier. En ik ken weinig mensen via internet irl, doe dat nooit snel
Naja, ik blaat weer zoveel, ik word helemaal verlegen
![]()
![]()
En van complimentjes hoef je niet dicht te klappen hoor.. zeker als ze terecht zijn...
quote:Slaap lekker
Op zondag 7 september 2003 23:49 schreef Jerruh het volgende:
ik ga es slape zo.
.
quote:Ik koop alleen cd's van artiesten die ik echt heel goed vind...
Op zondag 7 september 2003 23:48 schreef Driftwood het volgende:[..]
die moet je dan maar eens "kopen"
quote:Slaapse!
Op zondag 7 september 2003 23:49 schreef Jerruh het volgende:
ik ga es slape zo.
.
quote:Awwww....
Op zondag 7 september 2003 23:46 schreef Waxxer het volgende:[..]
En ik ken weinig mensen via internet irl, doe dat nooit snel
Naja, ik blaat weer zoveel, ik word helemaal verlegen
![]()
![]()
En meetings zijn Heel Eng, maar je loopt er wel het risico dat die Ene Jongen die je alleen kende van internet toch eigenlijk wel heel leuk blijkt te zijn, IRL. Of nog veel leuker dan je ooit had gedacht. Maar ja.
quote:check profiel ............
Op zondag 7 september 2003 23:48 schreef Waxxer het volgende:[..]
wat klinkt dat eng?
quote:Je moet dan wel van het fenomeen meeting houden. Meetings met een groot aantal personen zijn vaak wat geforceerd en kunnen voor bepaalde mensen wat beklemmend zijn.
Op zondag 7 september 2003 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Awwww....
En meetings zijn Heel Eng, maar je loopt er wel het risico dat die Ene Jongen die je alleen kende van internet toch eigenlijk wel heel leuk blijkt te zijn, IRL. Of nog veel leuker dan je ooit had gedacht. Maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |