http://www.cube-europe.com/news.php?nid=5349
quote:
News: Worms 3D Direct-Feed Movies
Sep 8th 2003 16:00 by TimCube-Europe brings you direct-feed movies of Worms 3D showing off its gameplay and graphics! These movies are a must for everybody to see. Quickly, head inside to download the exclusive movies!
Finally, to the excitement of fans everywhere, Worms comes to the Nintendo GameCube, PS2, Xbox and PC in full 3D! This version continues to capture the true essence of the game, as teams of worms battle across bizarre, randomly-generated landscapes, or across finely crafted, custom-designed levels utilizing an arsenal of devastating weapons.Cube-Europe was lucky enough to be able to play an early Nintendo GameCube version of the game. Later this week, we will bring you a full hands-on report. However, we could not resist recording some direct-feed movies of the game for our favourite visitors - you!
Below you will find links to five movies, compiled in both high and low quality version. All the movies show different levels and weapons. The fourth movie, however, also shows how you can customize your own levels.
Don't hesitate to leave your thoughts on this game in the comments section below. We hope you will enjoy the movies!
quote:Nee, zijn speciaal gemaakt voor de console versie
Op dinsdag 9 september 2003 22:23 schreef ASSpirine het volgende:
vroeg me dit af, als je SCII in de speelhallen speelt, kan je dan kiezne uit 1 van de 3 special characters ?
quote:lijkt ook logisch
Op dinsdag 9 september 2003 22:29 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Nee, zijn speciaal gemaakt voor de console versie
want link zoudie 2 andere zo hard kicken
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:31 schreef ASSpirine het volgende:[..]
lijkt ook logisch
want link zoudie 2 andere zo hard kicken
quote:damn jij bent snel met replyen
Op dinsdag 9 september 2003 22:32 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Super bust a move voor mijn moeder was gisteren binnen, blijkt dat ze niet deze game bedoelde ![]()
Volgens mij bedoelde ze dat bejeweled van msn6.0 ![]()
Don't care, heb er een gratis spel bij
quote:Haha best makkelijk!
Op dinsdag 9 september 2003 22:33 schreef ASSpirine het volgende:[..]
damn jij bent snel met replyen
Super bust a move voor mijn moeder was gisteren binnen, blijkt dat ze niet deze game bedoelde
Volgens mij bedoelde ze dat bejeweled van msn6.0
Don't care, heb er een gratis spel bij
zoals tetris
quote:M'n ma mag niet op mijn gamecube die is heilig
Op dinsdag 9 september 2003 22:40 schreef ASSpirine het volgende:
Dus iedereen weet wel wat ze thuis moeten doen, van die spelletjes die je moeder vroeger speelde in huis halen voor de cubezoals tetris
(heb nog trauma's van mij lego da ze kapot trapte
)
quote:Daarom heeft Shadow nou legoracers gekocht
Op dinsdag 9 september 2003 22:42 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
M'n ma mag niet op mijn gamecube die is heilig
(strax sloop ze 'm)
(heb nog trauma's van mij lego da ze kapot trapte
)
quote:haha hij zit weer te ijlen hoor
Op dinsdag 9 september 2003 22:46 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Daarom heeft Shadow nou legoracers gekocht
quote:www.gamerelease.nl
Op dinsdag 9 september 2003 22:52 schreef speknek het volgende:
Wat was die link waar je Soul Calibur voor 40 eurie kon krijgen ook alweer? Ik weet nog niet zeker of ik het doe, want het is wel 20 euro korting, maar je krijgt hem ook wel drie dagen later. Dilemma dilemma.
zoniet, gamerelease site
quote:Voor 20 euro zou ik toch wel 3 daagjes langer w88 or....
Op dinsdag 9 september 2003 22:56 schreef ASSpirine het volgende:
Als je een echte fanatiekeling bent en je bent niet in geldnood, dan zou ik em erges anders bestellenzoniet, gamerelease site
Dan speel je het ook maar 3 dagen langer
quote:heb je wel 3 dagen meer ervaring
Op dinsdag 9 september 2003 22:59 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Voor 20 euro zou ik toch wel 3 daagjes langer w88 or....
Dan speel je het ook maar 3 dagen langer

Psycho Mantis
quote:
September 09, 2003 - Last month IGNcube reported that Nintendo would release a bonus disc for those who pre-order the GameCube racer Mario Kart: Double Dash!!. Our initial story included a promotional piece of art for the bonus offer, which stated that the disc would include playable preview software of GCN games.
Today Nintendo confirmed the offer and offered a detail or two more.Nintendo stated by press release: "The offer gives customers who reserve an advanced copy of Mario Kart: Double Dash!! for Nintendo GameCube a chance to test drive a bonus preview disc loaded with movies and demos of upcoming Nintendo GameCube titles. The special offer is effective immediately at select retailers."
Unfortunately, Nintendo did not offer any specifics as to what demos or previews would be featured on the disc or when gamers who pre-order Double Dash!! would receive it. However, the company did at least state that those details would be forthcoming in the weeks to follow.
Mario Kart: Double Dash!! is scheduled to ship for GameCube on November 17. The title, a sequel to the hit Mario Kart 64, features classic Nintendo mascots in tricked-out karts -- all of them ready to race and do street battle with one another. The title will retail for $49.99, according to Nintendo.
We'll have more on the game and the bonus disc soon. Stay tuned.
De Sterrencatalogus, die afgelopen maandag de lucht in moest gaan, laat nog even op zich wachten. Nintendo laat na het debacle van afgelopen maandag, waarbij de hele Nintendo-site uiteindelijk plat kwam te liggen, middels een berichtje meer weten:
De vraag naar onze vernieuwde Sterrencatalogus was erg groot. Zo groot, dat onze site er technische problemen door ondervond. Als jullie geprobeerd hebben om de nieuwe items uit de Sterrencatalogus te bemachtingen, dan werden jullie verwelkomd door erg lange laadtijden.
We willen dat iedereen toegang heeft tot de sterrencatalogus en niet alleen de personen met een snelle internetverbinding. We hebben daarom besloten om de vernieuwde Sterrencatalogus pas online te zetten als we het probleem hebben opgelost.
Als het je wel is gelukt om je sterren in te ruilen voor een item uit de Sterrencatalogus, dan hoef je je geen zorgen te maken. Iedereen die een bevestigings-e-mail heeft ontvangen, zal zijn cadeau toegestuurd krijgen. Als het je niet is gelukt hoef je je ook geen zorgen te maken, als de vernieuwde Sterrencatalogus eenmaal online is, dan zal deze elke week worden aangevuld met nieuwe items. Er zullen in totaal meer dan 800 nieuwe items worden toegevoegd, dus je hebt nog genoeg kansen om je sterren in te ruilen.
We willen hiermee onze excuses aanbieden aan iedereen die afgelopen maandag heeft geprobeerd om de vernieuwde Sterrencatalogus te bekijken. Het spijt ons dat het voor velen van jullie niet mogelijk was om één van de nieuwe items te bemachtingen. We verzekeren je dat je niet lang meer hoeft te wachten. We zullen je ruim van tevoren laten weten wanneer de nieuwe Sterrencatalogus online zal gaan.
---------------
Het ziet er naar uit dat Metal Gear Solid: The Twin Snakes dit jaar niet meer in Amerika zal verschijnen...
Diverse retailers melden dat Konami heeft besloten om Metal Gear Solid: The Twin Snakes uit te stellen. De game zou in Amerika op 19 november aanstaande verschijnen, maar volgens de spelletjesverkopers wijkt Konami nu uit naar een 'lente 2004' release in Amerika. Volgens de retailers maakt Konami het uitstel volgende week officieel bekend.
Dit heeft, als het gerucht waar is, uiteraard ook gevolgen voor de Europese datum. Hoe erg die gevolgen zullen zijn, is nog niet te zeggen.
We houden je op de hoogte!
*UPDATE*
De gigantische Amerikaanse videogames winkel EBgames heeft op haar website de releasdatum van Metal Gear Solid: The Twin Snakes nu verplaatst naar 5 maart 2004. Hoewel er nog steeds geen officiele bevestiging is, wijst nu alles in de richting van een uitstel van enkele maanden. Konami heeft al eerder te kennen gegeven dat we in Europa de game niet moeten verwachten voor april 2004, maar wanneer Metal Gear Solid precies naar Europa komt, is nog onduidelijk.
quote:
Op zondag 7 september 2003 09:43 schreef BMH het volgende:[..]
winter. Op het IGN forum zeiden ze ook dat je MGS2 bij The Twin Snakes kreeg, en dat is ook niet zo.
quote:
Op woensdag 10 september 2003 08:41 schreef HomerJ het volgende:
Diverse retailers melden dat Konami heeft besloten om Metal Gear Solid: The Twin Snakes uit te stellen. De game zou in Amerika op 19 november aanstaande verschijnen, maar volgens de spelletjesverkopers wijkt Konami nu uit naar een 'lente 2004' release in Amerika. Volgens de retailers maakt Konami het uitstel volgende week officieel bekend.Dit heeft, als het gerucht waar is, uiteraard ook gevolgen voor de Europese datum. Hoe erg die gevolgen zullen zijn, is nog niet te zeggen.
We houden je op de hoogte!
*UPDATE*
De gigantische Amerikaanse videogames winkel EBgames heeft op haar website de releasdatum van Metal Gear Solid: The Twin Snakes nu verplaatst naar 5 maart 2004. Hoewel er nog steeds geen officiele bevestiging is, wijst nu alles in de richting van een uitstel van enkele maanden. Konami heeft al eerder te kennen gegeven dat we in Europa de game niet moeten verwachten voor april 2004, maar wanneer Metal Gear Solid precies naar Europa komt, is nog onduidelijk.
quote:
SEGA: drie dimensionale verrassing?
SEGA weet ons altijd weer te verrassen en zo ook deze keer weer. De game Billy Hatcher and the Giant Egg zal blijkbaar een aangename gastrolspeler hebben.Billy Hatcher and the Giant Egg is eindelijk weer een totaal nieuw avontuur van Sonic Team, dat de laatste tijd toch vooral veel aan uitmelkerij van oude franchises deed. Sonic Team is onder andere bekend van (uiteraard) de Sonic-games, Phantasy Star avonturen en Chu Chu Rocket. Misschien is het wel de beroemdste studio van Sega, en dat ze kwalitatief hoogstaande games maken staat buiten kijf. Billy Hatcher and the Giant Egg wordt een platformgame met vele originele elementen in zich.
Billy Hatcher and the Giant Egg draait om - hoe kan het ook anders - eieren. Het rollen van eieren, hoofdzakelijk, maar ook het springen, wegduwen en kontstompen ermee. Klinkt erg flauw, maar blijkt erg leuk. Je bestuurt Billy, die eruit ziet als je kleine broertje, verkleed als haan met carnaval. Billy heeft geen vreemde, bovennatuurlijke krachten en weet niet hoe hij met een pistool moet omgaan. Billy heeft wel een mooi paar blauwe handschoenen, waarmee hij als geen ander eieren kan rollen. Als hij de eieren uit het nest haalt, zijn ze nog relatief klein, maar zodra hij ermee over doorzichtige fruitbolletjes (die erg veel lijken op de bolletjes met fruit zoals ze in de lucht hingen in Yoshis Story op de Nintendo 64) rolt, groeit het ei. En hoe groter het ei, hoe beter het dienst doet als wapen tegen de vijanden, die zich in alle soorten en maten op Billy storten.
Nu gaan de geructen ten ronde dat de game een bekende gastrolspeler zal bevatten, niemand minder dan Sonic in eigen persoon! Hij zal in de game Billy helpen met zijn moeizame opdrachten. Zo zullen dan ook de die-hard Sonic fans dubbel zoveel plezier hebben aan de game! Of Sonic Team nog meer verrassingen in petto heeft is niet bekend, maar dit nieuwtje is meer dan welkom. Om dit mooie verhaaltje enigzins van waarheid te bewijzen zjin er 3 screens voor je, kijk en oordeel zelf. De kans dat de foto's fake zijn is natuurlijk erg groot.
Ik vind ze er niet al te echt uizien... De Sonic lijkt teveel op die uit Sonic Adventure...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |