nog een argument
ik schrijf mein kampf met een hoofdletter.
ik schrijd das kapital met een hoofdletter.
en als er een zionistisch boek is (anders dan de bijbel natuurlijk) schrijv ik dat ook met een hoofdletter.]
zou god dan volgens mij schiezofreen zijn.
zelfs als je het met lichtbeelden aan hem uitlegt snapt hij zijn eigen teksten nog niet...
quote:hoe komt het komt het dan dat jou daar nog niet heb gezien. het entree is gratis.
op zondag 7 september 2003 20:18 schreef bioslock het volgende:
he jij had toch ergens een fantopique lopen?
quote:ik begin steeds meer te denken dat jullie daadwerkelijk in de war zijn, en ik weet van mezelf dat ik niet in de war ben. mein kampf wordt ook met hoofdletter geschreven omdat het duits is. waar blijft jullie zogenaamde argumenten? ik hoor alleen maar dat hij ziek is en hulp nodig heeft, en dat hij dom is en niet wil luisteren, maar ik kan hem geen ongelijk geven.
akkersloot, je bent in de war. zoek hulp asjeblieft.
jullie gaan met zijn allen tegen hem zonder argumentatie te geven.
ik vind jullie heel laag en voor zover ik weet hebben jullie nog steeds ongelijk.
het is erg verkeerd om mensen ziek te noemen en te zeggen dat hij hulp nodig heeft. in welke kinderfase zitten jullie nog?
quote:het zandstraal topic is ergens anders. betere titel zandstraaltopic over akkersloot. ik heb hem namelijk niet geopend.
op zondag 7 september 2003 20:18 schreef leonardo1504 het volgende:
akkersloot, je bent in de war. zoek hulp asjeblieft.
quote:lees je ook even de rest van mijn verhaal in plaats van er hier goede sier mee te maken:
op zondag 7 september 2003 20:22 schreef #ANONIEM het volgende:[..]
ik begin steeds meer te denken dat jullie daadwerkelijk in de war zijn, en ik weet van mezelf dat ik niet in de war ben. mein kampf wordt ook met hoofdletter geschreven omdat het duits is.
quote:
een boektitel is een eigennaam en eigennamen worden in het nederlands altijd met een hoofdletter geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |