quote:Daar heb ik elke dag een meeting van.
Op zaterdag 13 september 2003 14:59 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
zeker stomforum he??
quote:ja ik zag dat je al weer bij je ouders zat gisteravond.
Op zaterdag 13 september 2003 18:25 schreef QyRoZ het volgende:
Semi-sociaal doen is altijd okay.
quote:Wel 10 minuten. Daarbuiten heb ik sociaal gedaan.
Op zaterdag 13 september 2003 21:03 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
ja ik zag dat je al weer bij je ouders zat gisteravond.
enne, die fotoboekfoto was tijdens halloween en is geen juiste afspiegeling van mijn dagelijks voorkomen
quote:In de stad zuipen is ook gezellig hoor.
Op zondag 14 september 2003 15:12 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
gisteren was tofffff, iedereen die niet geweest is heeft wat gemist hoorenne, die fotoboekfoto was tijdens halloween en is geen juiste afspiegeling van mijn dagelijks voorkomen
quote:Ohw damn, dan heb ik dus wat gemist............ Helaas.
Op zondag 14 september 2003 15:12 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
gisteren was tofffff, iedereen die niet geweest is heeft wat gemist hoorenne, die fotoboekfoto was tijdens halloween en is geen juiste afspiegeling van mijn dagelijks voorkomen
Trouwens, je zag er met Halloween beter uit dan normaal
Heb trouwens tussendoor maar weer eens mijn harde schijf geformatteerd, maar dat hielp ook niks
Als ik de komende tijd niet aanwezig ben dan heb ik nog geen succes gehad bij de SNT.
Tot later
Ik ben er een beetje moe van nu eigenlijk. Kwil alleen nog maar met goed nieuws komen vanaf NU! En geen spoedopnames meer enzo.
Ben 5 en halve kilo kwijt nu in 9 dagen
quote:Heel veel sterkte daarmee. Zuigt als je geen verbinding hebt !!!
Op zondag 14 september 2003 19:12 schreef DrMarten het volgende:
verhaal
quote:mm.. das minder! die 5 kilo is wel goed natuurlijk!! Hoe voel je je er verder onder?? ook zwakker door dat je minder binnen krijgt? ben wel ttots op je, je bent al een heel end!!
Op zondag 14 september 2003 19:16 schreef Funnie het volgende:
Ik ben der weer ff. Weer een kleine update. Het ging niet zo goed met de wond gisteren. Begon spontaan te lekken. Dus als de zodedonder weer naar Hardenberg. En die hebben ze dus ook gedeeltelijk weer doorgesneden. En toen kwam er een golf troep uit dat wil je niet
wetenIk ben er een beetje moe van nu eigenlijk. Kwil alleen nog maar met goed nieuws komen vanaf NU! En geen spoedopnames meer enzo.
Ben 5 en halve kilo kwijt nu in 9 dagen
quote:Zwakker , nee niet echt. Raak wel wat opgebrand nu. ff helemaal gehad. Vooral als ik hoor dat die andere 4 al lekker weer kunnen shoppen enzo...
Op zondag 14 september 2003 22:28 schreef poep het volgende:[..]
mm.. das minder! die 5 kilo is wel goed natuurlijk!! Hoe voel je je er verder onder?? ook zwakker door dat je minder binnen krijgt? ben wel ttots op je, je bent al een heel end!!
Nu momenteel ben ik eigenlijk alleen maar bang. Ik heb daar vannacht moeten blijven ivm observatie en temp en troep. De wond hebben ze niet weer dicht gemaaakt. Loop dus vrolijk met een gaatje van ca 3 cm rond. Die Henk maar verschoond. Ik kan het niet goed zien. Moet het ook uitspoelen nu iedere dag onder de douche
Op de pijn nu dus na, en het zat ff zijn. Ben ik nog steeds blij met mijn band. En heb me nu ook aangemeld in lifestyle dieettopic. Dus nu pas ga ik verder vertellen over de band. Wat ik eerder nog niet wou op FOK!
Jenny (zaalgenoot en lotgenoot van mij) vroeg mij vanmiddag nog, heb je nu spijt van je band? mijn antwoord is resoluut nu nog steeds NEE !
volhouden, 't komt allemaal goed!
quote:Dank je wel
Op zondag 14 september 2003 22:43 schreef Arma_Angelus het volgende:
vervelend dat het niet volgens plan gaat, maar goed het blijft een erg positieve ontwikkeling en daarmee wens ik je erg veel sterkte!volhouden, 't komt allemaal goed!
De voordelen zijn gewoon merkbaar. En dat is dat ik sneller vol zit. !! En dat was mijn doel.. Dus idd erg positief. Dingen die nu gebeuren zijn gewoon pech en gaan wel weer over!
quote:Ja, ik ben er ook bang voor. Nou ja, ik zie wel. De komende dagen maar eens flink opruimen. En ook maar eens informeren waar ze mee denken te beginnen. Lijkt me wel handig om te weten...
Op maandag 15 september 2003 08:33 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, ik heb gehoord dat het wel een zooitje geeft TF.
have phun
quote:Een week zonder water? Da's wel heel extreem zeg. Weet je dat zeker? Dan moet ik toch maar ff kijken of ik iets kan verzinnen...
Op maandag 15 september 2003 08:39 schreef Arma_Angelus het volgende:
minimaal 1 week zonde wateren paar dagen zonder gas....
have phun
quote:Zolang ie internet heeft overleeft ie het wel.
Op maandag 15 september 2003 08:39 schreef Arma_Angelus het volgende:
minimaal 1 week zonde wateren paar dagen zonder gas....
have phun
quote:Ja, ik wel. Maar mijn collega's zullen misschien wat minder welwillend zijn. Ik wil me ook nog kunnen wassen (of liever nog: douchen).
Op maandag 15 september 2003 09:04 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Zolang ie internet heeft overleeft ie het wel.
quote:Yeah, right.
Op maandag 15 september 2003 09:09 schreef Twoflower het volgende:[..]
Trouwens, internet is voor mij allang geen eerste levensbehoefte meer (in mijn vrije tijd).
quote:LMAO
Op maandag 15 september 2003 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Ow. Ik dacht dat het over mij ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |