quote:dit heeft niets met belachelijk maken van doen.
op zondag 7 september 2003 18:32 schreef #ANONIEM het volgende:
als iedereen mij nou gewoon belachelijk gaat maken. bedoel promoveer mij tot zondebok gewoon dan is iedereen gelukkigmij lekker belachelijk maken met mijn ideeen over tijd e.d. bedoel ik ben wel vreselijke dom eigenlijk hoor. ik wil iedereen gelukkig maken
quote:ik ben helemaal zo rot nog niet hoor
op zondag 7 september 2003 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
hoi mensen ik was net wel aan het eten
[..]lief dat je aan me denkt schat
ik reageer straks wel even als ik denk dat ik iets nuttigs kan zeggen.
quote:de laatste drie dagen (na sluiten topic over "mariaverschijningen verklaard door vit c gebrek) een stuk of 7 mails correspondentie gehad met een andere mod. hier de mail. (en nu laten staan coyote)
op zondag 7 september 2003 18:30 schreef #ANONIEM het volgende:
nou ja als het dan toch nergens meer over lijkt te gaan, waarom geloven jullie in een afgezand van god welke met een 9 jarig kind trouwt?of gaat het niet over dat geloof
beste .....
onder wfl zijn twee moderators een zandstraal topic tegen mij begonnen.
ik meen ook namens een andere deelnemer hier actie tegen te ondernemen.
ik denk niet dat ik een van hen kan overtuigen. de topic zal dus niets anders zijn dan wat door de mod's beoogd wordt. zandstralen.
uw reactie afwachtend.
quote:we noemen jpb toch ook premier... proest...
op zondag 7 september 2003 18:37 schreef akkersloot het volgende:ze noemen jezus een profeet omdat dat volgens de islam ook zo is.
een zandstraal-topic is een topic waarin niet direct strak ontopic maar wel erg fel gediscussieerd kan worden over punten die elders tot gesloten topics en forumvervuiling zouden leiden. het is dus uitdrukkelijk geen bash-topic!! wellicht was desze intentie niet gejheel duidelijk - bij deze dan!
wordt het dat wel, gaat het onherroepelijk dicht!
quote:brullen zal je bedoelen.
op zondag 7 september 2003 17:49 schreef wile_e_coyote het volgende:
mogen we ook terugstralen?
quote:wellicht dat het ook iets te maken heeft met betonnen platen, modder en hysteria....
op zondag 7 september 2003 18:18 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom trouwens een topic waarbij je mensen de grond in mag trappen? als de ander er anders over denkt om wat voor reden dan ook is het toch geen reden om daadwerkelijk de grond in te trappen? dan kan je toch beter met zijn allen wijs zijn en weten dat je gelijk hebt dan hem proberen belachelijk te maken?ik weet niet zo goed wat ik eigenlijk van dit topic moet vinden
quote:jahwohl mein führer!
op zondag 7 september 2003 18:41 schreef iteejer het volgende:
ff attentie!!een zandstraal-topic is een topic waarin niet direct strak ontopic maar wel erg fel gediscussieerd kan worden over punten die elders tot gesloten topics en forumvervuiling zouden leiden. het is dus uitdrukkelijk geen bash-topic!! wellicht was desze intentie niet gejheel duidelijk - bij deze dan!
quote:
op zondag 7 september 2003 17:51 schreef pekel het volgende:
* pekel straalt
dit is een een-mod-opent-een-topic-maar-wordt-op-slot-gegooid-door-een-andere-mod-topic
quote:bewijs maar
op zondag 7 september 2003 18:27 schreef #ANONIEM het volgende:
niemand schrijft 255 posts voor de lol voor de flauwekul
quote:drie mod's. wat een eer. jij wou toch geen discussie meer.
op zondag 7 september 2003 18:19 schreef natalie het volgende:
ik wil het graag gaan hebben over vitamine c, mag dat ook?
quote:acuut lithium gebrek lijkt mij bewijs zat!
op zondag 7 september 2003 18:43 schreef mariel het volgende:bewijs maar
quote:in het kader van respect voor andere godsdiensten is het toch niet zo moeilijk om mohammed een profeet te noemen? en dan dus niet "profeet", dat is juist de manier om aan te geven dat je geen respect hebt. of en hoe jezus in de koran genoemd wordt weet ik niet, maar dat islamieten jezus een profeet noemen geeft in mijn ogen aan dat ze hem ook niet willen afkraken ofzo.
op zondag 7 september 2003 18:37 schreef akkersloot het volgende:[..]
dat is dus precies wat ik bedoel. in het kader van godsdienstvrijheid ga je religieuze personen van andere godsdiensten toch ook geen profeet of "zoon van god" noemen terwijl je daar niet in gelooft.
ze noemen jezus een profeet omdat dat volgens de islam ook zo is.
quote:ben ik niet met je eens.
op zondag 7 september 2003 18:41 schreef #ANONIEM het volgende:
kijk the.moderator en daar denken wij dus weer wel exact hetzelfde over
quote:waarom zou je opzettelijk tegen benen gaan aanschoppen terwijl dat niet nodig is?
op zondag 7 september 2003 18:26 schreef akkersloot het volgende:[..]
dat je wel zo'n ophef maakt over "profeet" mohammed (noem je provocerend) terwijl je niets zegt over die mensen die bijbel en koran met een kleine letter schrijven.
kraak me maar af ik ben er klaar voor
quote:er verkrijg je daardoor een normale discussie. er zijn toevallig ook nog gewoon mensen die willen discussieren zoals leen. en wat draagt de post "en ik wil het hebben over vitamine c" bij aan een discussie terwijl c&h mod eerst niet over het blokken van mijn topic wou hebben.
op zondag 7 september 2003 18:41 schreef iteejer het volgende:
ff attentie!!een zandstraal-topic is een topic waarin niet direct strak ontopic maar wel erg fel gediscussieerd kan worden over punten die elders tot gesloten topics en forumvervuiling zouden leiden. het is dus uitdrukkelijk geen bash-topic!! wellicht was desze intentie niet gejheel duidelijk - bij deze dan!
quote:in de koran wordt jezus (isa) ook een profeet genoemd. in het kader van "respect" zouden moslims en "atheisten" jezus dus ook de "zoon van god" moeten noemen.
op zondag 7 september 2003 18:46 schreef light het volgende:[..]
in het kader van respect voor andere godsdiensten is het toch niet zo moeilijk om mohammed een profeet te noemen? en dan dus niet "profeet", dat is juist de manier om aan te geven dat je geen respect hebt. of en hoe jezus in de koran genoemd wordt weet ik niet, maar dat islamieten jezus een profeet noemen geeft in mijn ogen aan dat ze hem ook niet willen afkraken ofzo.
als je het allemaal met elkaar in verband zou brengen zou er veel opheldering komen in de wetenchap, en zeer zeker onder de gelovigen.
[dit bericht is gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2003 18:54]
quote:dat moet je aan haar vragen. bemoei ik me niet mee. zij kan haar eigen forum prima bestieren hoor
op zondag 7 september 2003 18:48 schreef akkersloot het volgende:
er verkrijg je daardoor een normale discussie. er zijn toevallig ook nog gewoon mensen die willen discussieren zoals leen. en wat draagt de post "en ik wil het hebben over vitamine c" bij aan een discussie terwijl c&h mod eerst niet over het blokken van mijn topic wou hebben.
quote:meestal volstaat het om hem jezus te noemen. er hoeft niet gezegd te worden "de profeet jezus" of "de zoon van god". waarom niet neutrale termen gebruiken, in plaats van schoppen en de discussie afleiden door bijv. specifiek profeet tussen aanhaaltekens te zetten enzo?
op zondag 7 september 2003 18:50 schreef akkersloot het volgende:[..]
in de koran wordt jezus (isa) ook een profeet genoemd. in het kader van "respect" zouden moslims en "atheisten" jezus dus ook de "zoon van god" moeten noemen.
quote:niemand doet naar tegen mariel, behalve mariel zelf uiteraard!
op zondag 7 september 2003 18:50 schreef #ANONIEM het volgende:julie moeten niet naar doen tegen mariel
dit laat ik nog even open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |