abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2003 @ 18:19:09 #26
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_13005909
over sluiten islam en misverstanden 6

tja ja. volledig onderuit geluld en dan ga je de topic maar sluiten. even een mailtje naar forum@fok.nl doen. open gooien a.u.b..

quote:
op zondag 7 september 2003 12:25 schreef akkersloot het volgende:
dus een discussie waarom een mod zo moeilijk doet over ""profeet" mohammed" zou geen onderwerp zijn onder de topic "islam en misverstanden". nou heropen dan maar mijn topic welke niet-moslim noemt mohammed nu een profeet ?. en kijk dan ook maar eens voor de gein waarom mod schorpioen die topic had gesloten. ("dit is voor islam en misverstanden")
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 7 september 2003 @ 18:19:35 #27
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_13005915
ik wil het graag gaan hebben over vitamine c, mag dat ook?
(Un)masking for the greater good.
pi_13005926
gaat het niet om de boodschap welke iemand wil vertellen in plaats van wat je denkt te kunnen afleiden van het gebruik van hoofdletters of niet?
  zondag 7 september 2003 @ 18:20:45 #29
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13005938
quote:
op zondag 7 september 2003 18:19 schreef akkersloot het volgende:
over sluiten islam en misverstanden 6

tja ja. volledig onderuit geluld en dan ga je de topic maar sluiten. even een mailtje naar forum@fok.nl doen. open gooien a.u.b..
[..]

en daarin heb ik je ook al gezegd:
quote:
op zondag 13 juli 2003 20:19 schreef wile_e_coyote het volgende:
het feit dat iemand volgens jouw opvattingen geen profeet is hoeft je niet te weerhouden, de gevoelens van mensen voor wie het wel een profeet is, te ontzien. het is een gewone beleefdheid, ook mensen van andere geloven, de volgens hun geloof toekomende titel te geven.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  zondag 7 september 2003 @ 18:21:44 #30
60090 Akkersloot
pi_13005967
quote:
op zondag 7 september 2003 18:18 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom trouwens een topic waarbij je mensen de grond in mag trappen? als de ander er anders over denkt om wat voor reden dan ook is het toch geen reden om daadwerkelijk de grond in te trappen? dan kan je toch beter met zijn allen wijs zijn en weten dat je gelijk hebt dan hem proberen belachelijk te maken?

ik weet niet zo goed wat ik eigenlijk van dit topic moet vinden

hartelijk dank leen.

coyote en iteeyer werden gewoon volledig onderuit geluld en dit is het enige wat hen nog rest. ik denk dat hier ook mensen zijn die gewoon willen discussieren. ik ga even een mailtje doen naar forum&fok.nl

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_13005978
die persoon welke ervoor gezorgt heeft dat jullie dit topic zijn gaan starten heef wel een duidelijke indruk achtergelaten. jullie concentreren je alleen nog op het tegendeel van hem te bewijzen en niet je eigen gelijk. beetje jammer.
  zondag 7 september 2003 @ 18:23:04 #32
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13005999
quote:
op zondag 7 september 2003 18:21 schreef akkersloot het volgende:

[..]

hartelijk dank leen.

coyote en iteeyer werden gewoon volledig onderuit geluld en dit is het enige wat hen nog rest. ik denk dat hier ook mensen zijn die gewoon willen discussieren. ik ga even een mailtje doen naar forum&fok.nl

wahahahahahahahahahahahahaha... ja, vooral onderuit geluld. oke, wijs die passages, waarin jij mij onderuit lult maar even aan. laten we die even objectief beoordelen hier, goed?

maar dan haal ik ook een paar passages van jou geraaskal aan en die laten we dan ook even beoordelen.

deal?

pi_13006000
graag gedaan, ben blij dat jij er ook zo overdenkt.
  zondag 7 september 2003 @ 18:23:58 #34
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_13006020
quote:
op zondag 7 september 2003 18:18 schreef iteejer het volgende:

vooral woii ligt wat terminologie betreft nogal slecht dus kijk daar mee uit.

is dat de ware reden waarom islam en misverstanden deel 6 is gekicked naar de topic-hel? ik heb je daarin namelijk de zeer toepasselijke kreet "wir haben es nicht gewußt" in de mond gelegd?!
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
pi_13006034
volgens mij begrijp ik hier niets meer van.
waar gaat deze hele discussie nog over?
wat zijn de argumenten en tegenargumenten?
pi_13006048
quote:
op zondag 7 september 2003 18:23 schreef the.moderator het volgende:
is dat de ware reden waarom islam en misverstanden deel 6 is gekicked naar de topic-hel? ik heb je daarin namelijk de zeer toepasselijke kreet "wir haben es nicht gewußt" in de mond gelegd?!
nee hoor, heb ik niet eens zo gemerkt eigenlijk
  zondag 7 september 2003 @ 18:25:24 #37
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13006053
quote:
op zondag 7 september 2003 18:24 schreef #ANONIEM het volgende:
volgens mij begrijp ik hier niets meer van.
waar gaat deze hele discussie nog over?
wat zijn de argumenten en tegenargumenten?
die zijn er niet. alleen kost het 255 posts om dat duidelijk te krijgen, denk ik
  zondag 7 september 2003 @ 18:26:54 #38
60090 Akkersloot
pi_13006091
quote:
op zondag 7 september 2003 18:23 schreef wile_e_coyote het volgende:

[..]

wahahahahahahahahahahahahaha... ja, vooral onderuit geluld. oke, wijs die passages, waarin jij mij onderuit lult maar even aan. laten we die even objectief beoordelen hier, goed?

maar dan haal ik ook een paar passages van jou geraaskal aan en die laten we dan ook even beoordelen.

deal?

dat je wel zo'n ophef maakt over "profeet" mohammed (noem je provocerend) terwijl je niets zegt over die mensen die bijbel en koran met een kleine letter schrijven.
pi_13006109
niemand schrijft 255 posts voor de lol voor de flauwekul
pi_13006116
quote:
op zondag 7 september 2003 18:19 schreef natalie het volgende:
ik wil het graag gaan hebben over vitamine c, mag dat ook?
uiteraard:)
pi_13006137
koffie iemand?
  zondag 7 september 2003 @ 18:29:31 #42
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13006152
quote:
op zondag 7 september 2003 18:26 schreef akkersloot het volgende:

[..]

dat je wel zo'n ophef maakt over "profeet" mohammed (noem je provocerend) terwijl je niets zegt over die mensen die bijbel en koran met een kleine letter schrijven.

omdat dat, in mijn ogen, een iets minder provocerend iets is. en dat is mijn persoonlijke afweging. en die mag ik maken. en zolang ik op basis van 'profeet' geen topics sluit, evenmin als op basis van 'koran' is daar niks mis mee.
pi_13006167
nou ja als het dan toch nergens meer over lijkt te gaan, waarom geloven jullie in een afgezand van god welke met een 9 jarig kind trouwt?

of gaat het niet over dat geloof

zondag 7 september 2003 @ 18:30:43 #44
60090 Akkersloot
pi_13006177
quote:
op zondag 13 juli 2003 20:19 schreef wile_e_coyote het volgende:
het feit dat iemand volgens jouw opvattingen geen profeet is hoeft je niet te weerhouden, de gevoelens van mensen voor wie het wel een profeet is, te ontzien. het is een gewone beleefdheid, ook mensen van andere geloven, de volgens hun geloof toekomende titel te geven.
er is toch niets minder dan normaal in een land met godsdienstvrijheid dat je iemand die volgens jou geen profeet is ook geen profeet noemt.

moslims (en atheisten) noemen jezus christus toch ook geen "zoon van god"

pi_13006218
als iedereen mij nou gewoon belachelijk gaat maken. bedoel promoveer mij tot zondebok gewoon dan is iedereen gelukkig

mij lekker belachelijk maken met mijn ideeen over tijd e.d. bedoel ik ben wel vreselijke dom eigenlijk hoor. ik wil iedereen gelukkig maken

zondag 7 september 2003 @ 18:32:21 #46
21607 the.moderator
pi_13006219
* chips en bier pakt
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  zondag 7 september 2003 @ 18:32:29 #47
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_13006225
quote:
op zondag 7 september 2003 18:18 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom trouwens een topic waarbij je mensen de grond in mag trappen? als de ander er anders over denkt om wat voor reden dan ook is het toch geen reden om daadwerkelijk de grond in te trappen? dan kan je toch beter met zijn allen wijs zijn en weten dat je gelijk hebt dan hem proberen belachelijk te maken?

ik weet niet zo goed wat ik eigenlijk van dit topic moet vinden

tja, #ANONIEM mensen zijn zowel verstandelijk als emotioneel.
als je die zaken gaat vermengen dan krijg je bijv. politieke correctheid of beperking op de vrijheid van meningsuiting op andere vlakken.
laat je er liever niet door uit het veld slaan
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  zondag 7 september 2003 @ 18:34:20 #48
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13006256
quote:
op zondag 7 september 2003 18:30 schreef akkersloot het volgende:

[..]

er is toch niets minder dan normaal in een land met godsdienstvrijheid dat je iemand die volgens jou geen profeet is ook geen profeet noemt.

moslims (en atheisten) noemen jezus christus toch ook geen "zoon van god"

het gaat niet om vrijheid van godsdienst, het is pure beleefdheid. ik heb geen enkele reden om moslims te beledigen door mohammed geen profeet te noemen. het boeit me ook voor geen meter of hij het wel of niet was. als ik met mijn turkse buurman over zijn geloof discussieer, ben ik zo beleefd om mohammed 'profeet' te noemen. dat voorkomt dat de discussie over dingen gaat die we niet willen bespreken.

overigens noemen moslims jezus niet de zoon van god, maar geven zij hem wel de titel messias en profeet.

vele mohammedanen, overigens, zijn van mening, dat de naam 'mohammed' al eretitel genoeg is. dus meneer akkersloot kan de titel best weglaten, als hij dat wil. voor veel mohammedanen is het feit dat hij de naam uitspreekt al eer genoeg.

zondag 7 september 2003 @ 18:36:46 #49
21607 the.moderator
pi_13006302
quote:
op zondag 7 september 2003 18:32 schreef #ANONIEM het volgende:

mij lekker belachelijk maken met mijn ideeen over tijd e.d. bedoel ik ben wel vreselijke dom eigenlijk hoor. ik wil iedereen gelukkig maken

tijd bestaat niet en iets wat niet bestaat daar is altijd oneindig veel van, dus tijd zat! helaas bestaan wetenschapsquerulanten wel.
  zondag 7 september 2003 @ 18:37:53 #50
60090 Akkersloot
pi_13006326
quote:
op zondag 7 september 2003 18:34 schreef wile_e_coyote het volgende:

overigens noemen moslims jezus niet de zoon van god, maar geven zij hem wel de titel messias en profeet.

dat is dus precies wat ik bedoel. in het kader van godsdienstvrijheid ga je religieuze personen van andere godsdiensten toch ook geen profeet of "zoon van god" noemen terwijl je daar niet in gelooft.

ze noemen jezus een profeet omdat dat volgens de islam ook zo is.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')