stralen maar!!
quote:met zonnestraaltjes toch?
op zondag 7 september 2003 17:49 schreef wile_e_coyote het volgende:
mogen we ook terugstralen?
quote:alles mag! dit is een experiement (waarvoor ik ongetwijfeld zelf weer gezandstraald wordt in crew-fora maar dat vind ik lekker
op zondag 7 september 2003 17:49 schreef wile_e_coyote het volgende:
mogen we ook terugstralen?
quote:absoluut niet!
op zondag 7 september 2003 17:51 schreef pekel het volgende:
* pekel straalt
dit is een een-mod-opent-een-topic-maar-wordt-op-slot-gegooid-door-een-andere-mod-topic
quote:cool!
op zondag 7 september 2003 17:52 schreef iteejer het volgende:[..]
alles mag! dit is een experiement (waarvoor ik ongetwijfeld zelf weer gezandstraald wordt in crew-fora maar dat vind ik lekker
)
(uit het dogma-gereutel topic)
quote:
op zondag 7 september 2003 17:47 schreef wile_e_coyote het volgende:[..]
ja ja. eerst beweer je dat de koran ook een mensenboek is omdat het geschreven is door mohammed, die (volgens jouw nog steeds niet-ondersteunde beweringen) epilepsiepatient was, maar het mag niet met een hoofdletter geschreven worden, ondanks het feit dat mein kampf, wat volgens jou ook door een mens geschreven is, dat wel mag. bovendien heb je de koran reeds meerdere malen het 'mein kampf van mohammed' genoemd. met andere woorden: een door mensen geschreven boek.
je valt hoe langer hoe meer door de mand, arme verdoolde. je beweringen zijn nergens op gebouwd, je redeneringen rammelen aan alle kanten en het enige wat je kunt is haat zaaien. ik heb het eerder gezegd en herhaal het: je bent iemand waar verstandige mensen alleen maar diep diep diep medelijden mee kunnen hebben. zoek hulp. dit gaat echt de verkeerde kant op met jou. je beseft het zelf niet, maar je bent minstens net zo erg als de extremistische moslims (kijk, weer iets wat ik met een hoofdletter schrijf) die je continu loopt aan te vallen. je gaat dezelfde kant op als die gekken in amerika, die abortusartsen vermoorden omdat hun werkzaamheden hen niet welgevallig zijn.
jij bent een tikkende tijdbom. vandaag of morgen sla je door en lezen we van jou in de krant dat je een imam vermoord hebt.
quote:bij succes zal ik een piss-off corner in het leven roepen, dan kan men daar naar hartelust de ander verpulveren en psychisch dehydreren.
op zondag 7 september 2003 17:54 schreef mariel het volgende:
[afbeelding]mogen we ook een topic met een klok en een klepel voor #ANONIEM?
quote:de betreffende zondagsposter heeft zich nog niet gemeld..
op zondag 7 september 2003 17:57 schreef iteejer het volgende:[..]
bij succes zal ik een piss-off corner in het leven roepen, dan kan men daar naar hartelust de ander verpulveren en psychisch dehydreren.
maar eerst maar es kijken hoe dit afloopt..
(nb : het viel me zojuist op dat er op zondag een grotere hoeveelheid van een bepaalde soort posters aanwezig is, vandaar bij deze de term zondagsposter).
quote:misschien wil hij wel gewoon niet.
op zondag 7 september 2003 18:04 schreef wile_e_coyote het volgende:
waar blijft ie nou?
quote:nee, in het dogma topic post ie wel ..
op zondag 7 september 2003 18:05 schreef iteejer het volgende:
zal wel aant eten zijn
quote:gedurfd.
op zondag 7 september 2003 17:57 schreef iteejer het volgende:
maar eerst maar es kijken hoe dit afloopt..
quote:kijk weer zo'n voorbeeld. ik schreef dat ik mein kampf gewoon met hoofdletters schrijf omdat iedereen het er overeens is dat mein kampf niets goddelijks is.
op zondag 7 september 2003 17:56 schreef wile_e_coyote het volgende:[..]
cool!
(uit het dogma-gereutel topic)
[.op zondag 7 september 2003 17:47 schreef wile_e_coyote het volgende:
[..]ja ja. eerst beweer je dat de koran ook een mensenboek is omdat het geschreven is door mohammed, die (volgens jouw nog steeds niet-ondersteunde beweringen) epilepsiepatient was, maar het mag niet met een hoofdletter geschreven worden, ondanks het feit dat mein kampf, wat volgens jou ook door een mens geschreven is, dat wel mag. bovendien heb je de koran reeds meerdere malen het 'mein kampf van mohammed' genoemd. met andere woorden: een door mensen geschreven boek.
je valt hoe langer hoe meer door de mand, arme verdoolde. je beweringen zijn nergens op gebouwd, je redeneringen rammelen aan alle kanten en het enige wat je kunt is haat zaaien. ik heb het eerder gezegd en herhaal het: je bent iemand waar verstandige mensen alleen maar diep diep diep medelijden mee kunnen hebben. zoek hulp. dit gaat echt de verkeerde kant op met jou. je beseft het zelf niet, maar je bent minstens net zo erg als de extremistische moslims (kijk, weer iets wat ik met een hoofdletter schrijf) die je continu loopt aan te vallen. je gaat dezelfde kant op als die gekken in amerika, die abortusartsen vermoorden omdat hun werkzaamheden hen niet welgevallig zijn.
jij bent een tikkende tijdbom. vandaag of morgen sla je door en lezen we van jou in de krant dat je een imam vermoord hebt.
.]
voor de bijbel en de koran geldt dat niet. mensen die dat wel vinden schrijven die woorden dan ook trouw met hoofdletters. mensen die daar niet in geloven schrijven het meestal met kleine letters,.
het is "genius" coyote het immrs nog niet opgevallen dat in nederland de bijbel en de koran door zeker de helft van de mensen met een kleine letter worden geschreven. ik weet zeker dat er in nederland niemand is die mein kampf met kleine letter schrijft.
en daar maak "genius" coyote nu zo'n ophef over.
ha ha ha ha ha ha ha ha.
nu hij gewezen is op het feit dat mensen bijbel en koran continu met een kleine letter schrijven gaat hij daar dan ook tegen aan zitten trappen?
quote:een echt "no holds barred" en "kick as you please" topic, of kan er alsnog gebanned worden?
op zondag 7 september 2003 17:47 schreef iteejer het volgende:
in dit topic mag akkersloot iedereen verbaal de grond in stampen. hopelijk maakt dat dan een eind aan, of concentreert dan toch in ieder geval tot 1 plek, de diverse ongenoegens die akkersloot bij anderen en omgekeerd oproept!stralen maar!!
* akkersloot is de enigste troll op fok! die wel weet waar hij 't over heeft. zo dat zal 'm leren!...
quote:lief dat je aan me denkt schat
mogen we ook een topic met een klok en een klepel voor #ANONIEM?
ik reageer straks wel even als ik denk dat ik iets nuttigs kan zeggen.
quote:ik schrijf bijbel en koran meestal met een hoofdletter, evenals god en allah.
op zondag 7 september 2003 18:14 schreef akkersloot het volgende:
verder vond "genius" coyote het van provocerend heid getuigen dat ik continu "profeet" mohammed schrijf.nu hij gewezen is op het feit dat mensen bijbel en koran continu met een kleine letter schrijven gaat hij daar dan ook tegen aan zitten trappen?
1. coyote speelt niet zomaar een spelletje. gezien zijn post over het met grote letters schrijven van mein kampf.
2. het wissen van posts door modje coyote.
het feit, dat jij mein kampf met een hoofdletter schrijft geeft, volgens je eigen woorden, aan, dat je erin gelooft:
quote:vertaling: ik geloof niet in een boek, dus schrijf ik het niet met een hoofdletter.
op zondag 7 september 2003 17:02 schreef akkersloot het volgende:[..]
dus iedereen die bijbel of koran niet met een hoofdletter schrijft is een bijbel- of koran hater. ik zou niet weten waarom ik geen antwoord krijg op de simpele vraag waarom je koran met een hoofdletter schrijft terwijl je er niet in gelooft.
hieruit volgt m.i. automatisch, dat je boeken waar je wel in gelooft, wel met een hoofdletter schrijft. en je schrijft mein kampf met hoofdletters.
1 + 1 = 2
en om het verhaal even compleet te maken en dus niet te laten afhangen van geselecteerde quotes door meneer akkersloot:
quote:
op zondag 7 september 2003 17:26 schreef akkersloot het volgende:[..]
nog niet opgevallen zeker dat bijna de helft van de mensen bijbel en koran gewoon met een kleine letter schrijven.
mein kampf schrijf ik inderdaad met een hoofdletter. omdat iedereen het er overeens is dat het een boek is van mensenhanden. ik ook. ik schrijf een vluchtregenwulpen ook met een hoofdletter. overigens ook mijn eigen (nog niet gepubliceerde romans), hoewel die wel goddelijk zijn.
quote:
op zondag 7 september 2003 17:47 schreef wile_e_coyote het volgende:[..]
ja ja. eerst beweer je dat de koran ook een mensenboek is omdat het geschreven is door mohammed, die (volgens jouw nog steeds niet-ondersteunde beweringen) epilepsiepatient was, maar het mag niet met een hoofdletter geschreven worden, ondanks het feit dat mein kampf, wat volgens jou ook door een mens geschreven is, dat wel mag. bovendien heb je de koran reeds meerdere malen het 'mein kampf van mohammed' genoemd. met andere woorden: een door mensen geschreven boek.
je valt hoe langer hoe meer door de mand, arme verdoolde. je beweringen zijn nergens op gebouwd, je redeneringen rammelen aan alle kanten en het enige wat je kunt is haat zaaien.
ik weet niet zo goed wat ik eigenlijk van dit topic moet vinden
quote:het moet wel nog enigszins ergens de schijn hebben van functionaliteit etc, dus begin niet met al te erge kreten. vooral woii ligt wat terminologie betreft nogal slecht dus kijk daar mee uit.
op zondag 7 september 2003 18:15 schreef the.moderator het volgende:
een echt "no holds barred" en "kick as you please" topic, of kan er alsnog gebanned worden?* akkersloot is de enigste troll op fok! die wel weet waar hij 't over heeft. zo dat zal 'm leren!...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |