abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13477851
quote:
Op zondag 7 september 2003 11:44 schreef mr.marcus het volgende:
Minder echt in het geval van NEP! een Valse OV jaarkaart waar ik al maanden mee reis!
wat ben je voor kneus man.. heb je geen geld of zo?
pi_13478956
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 13:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

wat ben je voor kneus man.. heb je geen geld of zo?

Geld in overvloed, maar het is gewoon leuker om gratis te reizen Bovendien is het hartstikke makkelijk als je niet gebonden bent aan een week of weekend OV maar je ze gewoon ALLEBEI hebt
Life sucks
  dinsdag 30 september 2003 @ 19:55:26 #78
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_13552883
kreeg vandeweek te horen dat ik eigenlijk niet meer mocht reizen met mijn OV. er scheen lucht in te zitten....daar hebben ze nooit iets over gezegd al die jaren (tja mijn kaartje heeft altijd veel te verduren) dus ik wacht rustig af.
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
pi_13559618
Mijn OV zit vol met allemaal lijmresten over de foto heen, omdat die lompe doos bij t postkantoor scheel was oid. De foto zit ook aardig scheef en het hele pasje zit zelf ook scheef in t plastic, maar daar is nooit wat over gezegd. Ik ben de afgelopen anderhalve week dan ook maar 2 of 3 keer gecontroleerd.
Tap tap tap
pi_14163265
MIJN valse ov werkt echt heel goed!!
Ik stapte in de trein, helemaal vergeten dat mn echte (op dat moment niet geldige OV) nog achter mn venster zat en mn valse erachter. Dus ik haal heel snel mn valse erachter weg en geef hem die gewoon. Zonder dat ie achter een venster zit. En hij tuinde er wel in
Life sucks
  woensdag 12 november 2003 @ 16:58:36 #81
37225 BAC
Lekker hoor..........
pi_14583425
Toevallig was ik op zoek naar een valse OV voor 2004 en kwam ik dit topic en dit artikel tegen: http://ublad.warande.uu.nl/ubladen/33/20/04ovfraude.html

Daar staat:
Om de fraude tegen te gaan, willen de spoorwegpolitie en de vervoersbedrijven de vervalsingen strafbaar stellen en een boete van honderd euro op gaan leggen. Maar hiervoor moet eerst een voorstel tot wetswijziging worden ingediend en ondertussen kunnen studenten gratis blijven reizen met hun valse ov's. Studenten die tegen de lamp lopen, moeten een kaartje kopen tegen een hoger treintarief plus 4,50 euro boete en worden overgedragen aan de spoorwegpolitie

Niks dikke boetes dus

mr.marcus mail mij eens over jouw ov (beest1@hotmail.com)

offtopic:
Ik wil alleen maar een nep OV omdat ik na mijn 1e hbo, 2de hbo en nu begin 3dejaar universiteit geen ov meer krijg (al 8 jr gestudeerd). Ik moet echter nog wel 1,5 jaar naar de uni toe.

pi_14610228
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:58 schreef BAC het volgende:
... worden overgedragen aan de spoorwegpolitie
En hoe denk je hoe dit af loopt dan???
Proces verbaal voor valsheid in geschrifte? En een strafblaadje erbij?
Life sucks
pi_14639919
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:40 schreef mr.marcus het volgende:

[..]

En hoe denk je hoe dit af loopt dan???
Proces verbaal voor valsheid in geschrifte? En een strafblaadje erbij?

op z'n minst ...
pi_14653746
ja keb een keer vechten gehad omdat ze me ov in de trein inamen omdat hij er verrot uit zag
nu zit ik al maanden zonder ov omdat ik gevlucht was zonder het bewijs van de conducteur dat hij me ov had, gek heh hij had de politie gewaarschuwd ;p

Maar goed, diue gasten van de IB-groep adviseerde mij on aangifte te gaan doen bij de politie omdat dat de ambtelijke molen zou versnellen, het zou sneller zijn dan dat ik me ov kaart bij de Ns ging terug regelen.
Maar gelukkig woon ik naast mijn school dus ik kan wel even zonder OV, maar ben blij dat ik de nieuwe aanvraag gekregen heb ;D

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 15 november 2003 @ 20:45:26 #85
65739 Mask0rz
Fok! jij of Fok! ik?
pi_14663669
ALtijd minimaal 3x in de week als ik 5 dagen college o.i.d. heb.

Laatst nog dit:

De hele metro halte vol met politie, conducteurs en politie honden!

Iedereen werd gecontrolleerd. De metro ging niet weg voordat iedereen gecontrolleerd was. Geen ontkomen aan, maar was toch wel blij dat ik m'n OV bij me had! Ik vergeet em namelijk wel es!

pi_14758902
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:44 schreef JohnDope het volgende:
ja keb een keer vechten gehad omdat ze me ov in de trein inamen omdat hij er verrot uit zag
nu zit ik al maanden zonder ov omdat ik gevlucht was zonder het bewijs van de conducteur dat hij me ov had, gek heh hij had de politie gewaarschuwd ;p

Maar goed, diue gasten van de IB-groep adviseerde mij on aangifte te gaan doen bij de politie omdat dat de ambtelijke molen zou versnellen, het zou sneller zijn dan dat ik me ov kaart bij de Ns ging terug regelen.
Maar gelukkig woon ik naast mijn school dus ik kan wel even zonder OV, maar ben blij dat ik de nieuwe aanvraag gekregen heb ;D

Was die nou echt of niet??
ZOu het wel uiterst en als je gaat vluchten terwijl je gewoon een geldige OV hebt!
Life sucks
pi_15329960
Nog een paar weekjes en dan is het al weer over met de 2-OV-jaarkaarten pret
Life sucks
  donderdag 11 december 2003 @ 16:37:47 #88
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_15333306
vandaag ook 2x mijn OV uit dat "gaasje" moeten halen.
De conducteur zei dat ze weer even "streng" gingen controleren... "Orders uit Arnhem". Over een poosje stoppen ze weer.
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  donderdag 18 december 2003 @ 14:35:57 #89
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_15513322
quote:
Op zondag 7 september 2003 11:12 schreef mr.marcus het volgende:
Sjonge jonge, ik moest gewoon 3x op 1 traject mn OV jaarkaart UIT mn portemonnee halen.(terwijl die normaal altijd achter dat gaasje mag zitten) en 3 x werd ie heel goed gecontroleerd!

Ze zeiden dat ze "weer eens GOED" gingen controleren!

Is meer mensen dit opgevallen?

Zoja, dan moet ik misschien mn minder-echte weekend OV maar een tijdje NIET gebruiken

Ik reis een uur per dag. En dan met de bus naar Holendrecht (Amsterdam Zuid-Oost) en dan de rest met de Metro (50 tot WTC en dan lopen of met 51/5 naar de Vu) Dat is ongeveer twee uur per dag, en ik ben met drie dagen 'school' tot nu toe één keer gecontroleerd in de metro/tram. Vrij spaarzaam dus.
[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
pi_15648189
Vandaag mn nieuwe OV opgehaald.....
Eigenlijk moet je gewoon zo'n postbankvrouwtje kennen of een beetje inpakken, ze hebben daar gewoon 2 geldige OV's waarvan JIJ er ééntje krijgt en die andere wordt teruggestuurd naar de IBG. FF een fototje erin, en voilà heb je ze allebei.
Life sucks
  dinsdag 23 december 2003 @ 19:45:26 #91
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15648267
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 19:42 schreef mr.marcus het volgende:
Vandaag mn nieuwe OV opgehaald.....
Eigenlijk moet je gewoon zo'n postbankvrouwtje kennen of een beetje inpakken, ze hebben daar gewoon 2 geldige OV's waarvan JIJ er ééntje krijgt en die andere wordt teruggestuurd naar de IBG. FF een fototje erin, en voilà heb je ze allebei.
die andere wordt niet teruggestuurd maar blijft daar het rest van het jaar liggen. Als je je OV-kaart niet ophaalt dan kun je dat in principe nog tot 31 december volgend jaar doen.
pi_16369814
En hoe gaan de controles in 2004???

Vorige week alweer mn OV kwijt geraakt

Life sucks
  woensdag 4 februari 2004 @ 22:29:33 #93
37225 BAC
Lekker hoor..........
pi_16896137
in rdam suckt het maar.
Overal controle
pi_17624603
*kickt
Life sucks
  Redactie Frontpage woensdag 10 maart 2004 @ 18:59:39 #95
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_17628424
Ben laatst in de bus naar Groningen (173) 2x gecontroleerd. Achter de buschauffeur zaten twee blauwe marsmannetjes die m'n OV ook nog ff moesten zien. Kon hem gelukkig gewoon achter gaasje laten zitten
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_17629592
de conducteur komt bij mijn traject sowieso elke dag langs... (Mtricht-Heerlen).. Maar ben nog geen controleur van buitenaf tegengekomen in de trein...
pi_17631818
yup, had 'tzelfde alleen in de bus.
normaal is 't pasje flashen en doorlopen maar dit keer werd ik teruggeroepen.
werd mijn pasfoto aan een nauwkeurig onderzoek onderworpen en vervolgens werd mij mijn geboortedatum gevraagd

en na dit kleine CSI onderzoek mocht ik plaatsnemen
pi_17681711
In bussen kun je 's weekends ook heel vaak wel voldoen door je weekkaart te laten zien!
Life sucks
pi_17685789
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:40 schreef mr.marcus het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 12 november 2003 16:58 schreef BAC het volgende:<br> ... worden overgedragen aan de spoorwegpolitie<hr></blockquote>En hoe denk je hoe dit af loopt dan???<br>Proces verbaal voor valsheid in geschrifte? En een strafblaadje erbij?
Mag je jezelf verantwoorden tegenover de officier van justitie en zal er waarschijnlijk fraude op je strafblad komen te staan. Yeah, dan ben je een echte gangster.

Overigens de controles bij de HTM zijn niet mals. Ze hebben er een aantal teams rondlopen (eigen personeel en ingehuurde beveiligers) die lukraak de tram inspringen, of toegangscontroles houden. En dan willen ze je OV uitgebreid bestuderen.
pi_17704162
ik ben nog nooit uitgebreid op me ov gecontroleerd
heb alleen een keer zo een controle in de bus gehad maar toen had ik een strippenkaart
gelukkig had ik em dit keer wel afgestempeld
meestal deed ik dit niet stapte ik gewoon achterin de bus in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')