quote:wat ben je voor kneus man.. heb je geen geld of zo?
Op zondag 7 september 2003 11:44 schreef mr.marcus het volgende:
Minder echt in het geval van NEP! een Valse OV jaarkaart waar ik al maanden mee reis!
quote:Geld in overvloed,
Op zaterdag 27 september 2003 13:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:[..]
wat ben je voor kneus man.. heb je geen geld of zo?
Daar staat:
Om de fraude tegen te gaan, willen de spoorwegpolitie en de vervoersbedrijven de vervalsingen strafbaar stellen en een boete van honderd euro op gaan leggen. Maar hiervoor moet eerst een voorstel tot wetswijziging worden ingediend en ondertussen kunnen studenten gratis blijven reizen met hun valse ov's. Studenten die tegen de lamp lopen, moeten een kaartje kopen tegen een hoger treintarief plus 4,50 euro boete en worden overgedragen aan de spoorwegpolitie
Niks dikke boetes dus
mr.marcus mail mij eens over jouw ov (beest1@hotmail.com)
offtopic:
Ik wil alleen maar een nep OV omdat ik na mijn 1e hbo, 2de hbo en nu begin 3dejaar universiteit geen ov meer krijg (al 8 jr gestudeerd). Ik moet echter nog wel 1,5 jaar naar de uni toe.
quote:En hoe denk je hoe dit af loopt dan???
Op woensdag 12 november 2003 16:58 schreef BAC het volgende:
... worden overgedragen aan de spoorwegpolitie
quote:op z'n minst ...
Op donderdag 13 november 2003 17:40 schreef mr.marcus het volgende:[..]
En hoe denk je hoe dit af loopt dan???
Proces verbaal voor valsheid in geschrifte? En een strafblaadje erbij?
Maar goed, diue gasten van de IB-groep adviseerde mij on aangifte te gaan doen bij de politie omdat dat de ambtelijke molen zou versnellen, het zou sneller zijn dan dat ik me ov kaart bij de Ns ging terug regelen.
Maar gelukkig woon ik naast mijn school dus ik kan wel even zonder OV, maar ben blij dat ik de nieuwe aanvraag gekregen heb ;D
Laatst nog dit:
De hele metro halte vol met politie, conducteurs en politie honden!
Iedereen werd gecontrolleerd. De metro ging niet weg voordat iedereen gecontrolleerd was. Geen ontkomen aan, maar was toch wel blij dat ik m'n OV bij me had! Ik vergeet em namelijk wel es!
quote:Was die nou echt of niet??
Op zaterdag 15 november 2003 12:44 schreef JohnDope het volgende:
ja keb een keer vechten gehad omdat ze me ov in de trein inamen omdat hij er verrot uit zag
nu zit ik al maanden zonder ov omdat ik gevlucht was zonder het bewijs van de conducteur dat hij me ov had, gek heh hij had de politie gewaarschuwd ;pMaar goed, diue gasten van de IB-groep adviseerde mij on aangifte te gaan doen bij de politie omdat dat de ambtelijke molen zou versnellen, het zou sneller zijn dan dat ik me ov kaart bij de Ns ging terug regelen.
Maar gelukkig woon ik naast mijn school dus ik kan wel even zonder OV, maar ben blij dat ik de nieuwe aanvraag gekregen heb ;D
quote:Ik reis een uur per dag. En dan met de bus naar Holendrecht (Amsterdam Zuid-Oost) en dan de rest met de Metro (50 tot WTC en dan lopen of met 51/5 naar de Vu) Dat is ongeveer twee uur per dag, en ik ben met drie dagen 'school' tot nu toe één keer gecontroleerd in de metro/tram. Vrij spaarzaam dus.
Op zondag 7 september 2003 11:12 schreef mr.marcus het volgende:
Sjonge jonge, ik moest gewoon 3x op 1 traject mn OV jaarkaart UIT mn portemonnee halen.(terwijl die normaal altijd achter dat gaasje mag zitten) en 3 x werd ie heel goed gecontroleerd!Ze zeiden dat ze "weer eens GOED" gingen controleren!
Is meer mensen dit opgevallen?
Zoja, dan moet ik misschien mn minder-echte weekend OV
maar een tijdje NIET gebruiken
quote:die andere wordt niet teruggestuurd maar blijft daar het rest van het jaar liggen. Als je je OV-kaart niet ophaalt dan kun je dat in principe nog tot 31 december volgend jaar doen.
Op dinsdag 23 december 2003 19:42 schreef mr.marcus het volgende:
Vandaag mn nieuwe OV opgehaald.....
Eigenlijk moet je gewoon zo'n postbankvrouwtje kennen of een beetje inpakken, ze hebben daar gewoon 2 geldige OV's waarvan JIJ er ééntje krijgt en die andere wordt teruggestuurd naar de IBG. FF een fototje erin, en voilà heb je ze allebei.
Mag je jezelf verantwoorden tegenover de officier van justitie en zal er waarschijnlijk fraude op je strafblad komen te staan. Yeah, dan ben je een echte gangster.quote:Op donderdag 13 november 2003 17:40 schreef mr.marcus het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 12 november 2003 16:58 schreef BAC het volgende:<br> ... worden overgedragen aan de spoorwegpolitie<hr></blockquote>En hoe denk je hoe dit af loopt dan???<br>Proces verbaal voor valsheid in geschrifte? En een strafblaadje erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |