code:Tevens een antwoord op vele requests in al die 'Help ik zoek een nummer' tipics die ik reeds doorspitte.Adverteerder/merk: KPN Telecom
Product: Telefonie
Titel commercial: Kapper
Reclamebureau: FHV/BBDO
Eerste uitzending: 11 augustus 2003
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Casa Baghdad
Componist: Laboratorivm
Uitvoerende(n): Laboratorivm
Iemand een idee *of* dit mooie stukje electronica ueberhaupt wel te vinden is, behalve dan de 30 secs. commercialvariant? Zo ja, hoe, en vooral, waar?
quote:Je maakt me nieuwsgierig. Ik vind enkel een slappe 360 van één of ander designbureautje in A'dam. Niets muziek dus...
Op zondag 7 september 2003 01:41 schreef Skinkie het volgende:
kijk is op google
quote:Dat zijn de dezelfde jongens. Ik ken ze.
Op zondag 7 september 2003 01:47 schreef bolivian het volgende:[..]
Je maakt me nieuwsgierig. Ik vind enkel een slappe 360 van één of ander designbureautje in A'dam. Niets muziek dus...
quote:Daar hebben we wat aan. Hebben 'dezelfde jongens' ook een CD oid uitgebracht? Of is dit nummer enkel een one-time actie? Het klinkt namelijk wel fuckin' great!
Op zondag 7 september 2003 01:48 schreef Dante_A het volgende:
Dat zijn de dezelfde jongens. Ik ken ze.
quote:daarom juist... ik heb een aantal design bureautjes gezien, ze zien er allemaal het zelfde uit en er komt altijd wat leuks uit.
Op zondag 7 september 2003 01:48 schreef Dante_A het volgende:[..]
Dat zijn de dezelfde jongens. Ik ken ze.
(ps ik ben nog altijd op zoek naar het KPN (kan ook het net/primafoon zijn) muziekje van een jogger die met z'n hoofd telefoontje op gaat wandelen... ben nooit op de titel gekomen)
quote:ik denk dat dit dan een "The Road Ahead" verhaal gaat worden
Op zondag 7 september 2003 01:50 schreef bolivian het volgende:[..]
Daar hebben we wat aan. Hebben 'dezelfde jongens' ook een CD oid uitgebracht? Of is dit nummer enkel een one-time actie? Het klinkt namelijk wel fuckin' great!
quote:Een wat voor verhaal? Explain, we zijn niet allemaal meer zo nuchter als jij.
Op zondag 7 september 2003 01:52 schreef Skinkie het volgende:
ik denk dat dit dan een "The Road Ahead" verhaal gaat worden
Ik zou ze gewoon even mailen, voor zover ik weet doen ze het met zijn tweëen, Robbert en Krijn.
Die man op de 360 is trouwens Robbert.
quote:Dat nummertje van de na de auto reclame opgerichte band City 2 City (een van de zonen van Chiel van Praag zat daar in)
Op zondag 7 september 2003 01:55 schreef bolivian het volgende:[..]
Een wat voor verhaal? Explain, we zijn niet allemaal meer zo nuchter als jij.
quote:Geen idee waar je het over hebt, maar bedankt voor de info
Op zondag 7 september 2003 02:10 schreef Skinkie het volgende:
Dat nummertje van de na de auto reclame opgerichte band City 2 City (een van de zonen van Chiel van Praag zat daar in)
quote:http://www.internetnow.co.uk/dutchusa/tvmuziek/reclame.htm
Op zondag 7 september 2003 02:14 schreef bolivian het volgende:[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar bedankt voor de info
Trouwens, welke autoreclame? Mogen we raden?
quote:En toen? Zelf zoeken? Verzin maar wat? Mitsubishi? ???
Op zondag 7 september 2003 02:22 schreef Skinkie het volgende:[..]
http://www.internetnow.co.uk/dutchusa/tvmuziek/reclame.htm
"Y.O.,
De bewuste track is Casa Baghdad van LABORATORIVM. Single (& vinyl remixes) komt uit in oktober, naar verwachting op Djax.
LAB."
Nog een maandje wachten dus.
Als je naar het music gedeelte gaat krijg je een keyboard te zien, als je die eerste toets aanklikt krijg je een uitgebreidere versie te horen van dit nummer.
Check voor de lol ook eens de andere nummers, die lui maken best vette muziek!!
Maar volgens mij is het nummer nog steeds niet uit, dit is namelijk het enige wat ik ervan gevonden heb.
EDIT: Ik heb het dus over www.laboratorivm.com, de site van die gasten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |