quote:Gijs
Op woensdag 10 september 2003 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend ook eens met Vagrant Story ga beginnen, heb je nog tips Cho?
Tips,....... gewoon de shit ervaren. Er zit geen tuturial in maar aldoende en de online manual (ingame manual bedoel ik dan) helemaal lezen,.... Duurt wel eventjes.
Strol,...... chainen is pittig maar damn wat cool. Veel plezier met het duistere verhaal en de prachtige cinematografie en artwork
quote:Ik heb een apparaatje waarmee ik de ps2 via usb kan aansluiten op mijn pc. Hiermee kan ik save-games op mijn HDD overzetten.
Op zondag 7 september 2003 17:15 schreef TooFasForMellow het volgende:
OK.Dan probeer ik het hier wel ....
------------------------------------------------------------------------------------Is het mogelijk om je PS2 via een USB kabel aan te sluiten
op je PC. Vraag me niet waarom, het gaat om het principe.MuchObliged, Wizard.
( Hoef ik tenminste geen memory-cards meer te kopen
)
Je kunt er ook save games van het internet op je memory-card zetten!
quote:Jak II wordt voor mij een musthave,....... Had je dit wel eens gelezen Strol ?
Op woensdag 10 september 2003 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
Preview van Jak II:http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53177
De cast van karakters is flink uitgebreid zowel in personen als in het aantal polygonen die gebruikt worden voor de karakters. Uit J&D zullen Jak, Daxter, Samos en Kiara weer te zien zijn in Jak II met daarnaast nog een karaktertje of 20. Deze karakters die in J&D eerst uit 3000 polygoontje waren opgebouwd krijgen er nu 11000 om tot de zeer gedetailleerde vorm te komen.
Deze boost in graphics houdt niet op bij de karakters alleen. Zo zal in Jak II een level zitten wat 24 maal groter (jawel vierentwintig!) is dan het grootste level uit Jak & Daxter en dit allemaal even glad en gedetailleerd als de rest van de omgevingen. Juist het wooord detail speelt hier een hoofdrol. Niks hebben de boys bij Naughty Dog ongemoeid gelaten. De nieuwe Naughty Dog 3D engine is de meest krachtige engine voor dit genre games die er maar te krijgen is en deze zal zijn eerste vruchten afwerpen met Jak II.
quote:Ik twijfel Gijs, ik vind het allemaal zo donker geworden (verhaal, graphics). Ik vond het luchtige en vrolijke graphics van deel 1 erg leuk en dat lijken ze bij dit deel juist eruit geslopt te hebben.
Op woensdag 10 september 2003 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Jak II wordt voor mij een musthave,....... Had je dit wel eens gelezen Strol ?
Verder weet ik niet of de nieuwe opzet a la GTA mij wel trekt. Mijn vriendin vond J&D geweldig, ik laat haar wel de demo spelen (als deze er komt) en dan mag zij beslissen.
quote:
The underlying annoyance so far with Jak II is the way you're forced to drive across the city to access the missions. In GTA it's fun carjacking and cruising around LA with Billie Jean blasting out of the stereo. But in Jak II it's horribly implemented to the extreme that it instantly feels dull, irritating, and unnecessary - and so far hasn't improved.The main problem is in the street architecture, being both too narrow and featuring more twists than a 24 box set, and thus driving around them becomes a hateful, torturous experience. Most of the time whenever you need to get anywhere under pressure they're packed with kamikaze traffic which generally results in your vehicle exploding into a shower of sparks and twisted metal. This wouldn't necessarily be a huge problem if you could find a replacement quickly, but they're rarely there when you want them, meaning you often spend minutes trudging around haplessly before you find one to nab. In the heat of a time-based mission this is spectacularly annoying.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 10-09-2003 09:29]
quote:Je bent verder als mij hond
Op woensdag 10 september 2003 08:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
KER
Vagrant Story heeft trouwens een vreselijke diepe indruk op me gemaakt. Ben net uit Snowflie Forrest,.......... Wat een spel
Die soundtrack
Die muziek als Sydney in beeld komt
De smooth textures optie op de PS2 maakt dit spel idd nog veel mooier dan ze al is.
PS,....... de cijfers van Crono Cross op gamespot is wel grappig om te zien.
http://www.gamespot.com/ps/rpg/chronocross/index.html
quote:Dan ga je gillen
Op woensdag 10 september 2003 09:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
*zucht*Ik ben zo dol op dit soort gfx:
quote:Nou, goed
Op woensdag 10 september 2003 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vertel Ker, hoe werkt het, en hoe is de beeld en geluid kwaliteit?
quote:Das groter en mooier dus wat ijl je nou
Op woensdag 10 september 2003 17:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Alleen NTSC beeld
Xenogears Gijs,........ nou ga je het meemaken
quote:Je ziet wat meer de lijnen..maar ok, maakt niet uit
Op woensdag 10 september 2003 18:12 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das groter en mooier dus wat ijl je nou
Xenogears Gijs,........ nou ga je het meemaken
en nu ff de 4de cd van FFVII-INt.
quote:Die icon
Op woensdag 10 september 2003 18:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
En binnenkort CC!
quote:jeeej morgen
Beste Tain,Allereerst onze excuses voor het ontbreken van je Playstation 2 op de dag van release.
Het volgende is hiermee aan de hand:
De leverancier heeft niet op tijd geleverd, dus wij konden de Playstation 2's niet uitleveren op de dag van release. Wij hebben ze pas gisteren binnen gekregen, dus zodoende gaan ze vanmiddag de deur uit!
Maar let op: De playstations gaan wij aangetekend verzenden. Dus als er morgen niemand thuis is, kan het zo zijn dat hij terug gaat naar het postkantoor. Dus dan weet u dat u hem persoonlijk in ontvangst moet nemen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Fei heerst , en ik voel een dramatisch verhaal aankomen ![]()
En de muziek
zelfde maker bij CC
IGN Score
:
Presentation
One of the most polished PlayStation games yet. 10.0
Graphics
Beautiful character designs and environments. 9.0
Sound
Solid sound effects and stirring music. 9.0
Gameplay
Engrossing storyline and innovative combat deliver one of the best console RPG experiences ever.. 10.0
Lasting Appeal
You'll be captivated 'til the very end... and still want more. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.5
Deze maand staat de demo-cd redelijk vol met aankomende toppers, even een korte indruk van de games die ik gisteravond heb uitgeprobeerd.
Eerst de in mijn ogen leukste game op de cd: Amplitude, dit is de opvolger van FreQuency, en dus een ritme/behendigheidsspel waarin je een muzieknummer moet opbouwen door met een ruimteschip langs verschillende tracks te vliegen en daarbij op het juiste moment noten moet activeren. Klinkt wazig, is heel leuk! Ik denk dat ik deze wel ga halen.

Volgende spel was Zone of the Enders: The Second Runner. Erg mooi gemaakt spel met schitterend graphics. De cut-scenes zijn in manga/ cell-shadding stijl en nemen veel tijd in beslag (net als MGS2 is dit echt een kijkspel. Helaas is de gameplay (met robot op alles wat beweegt schieten) erg repetitief en soms zo hectisch dat je geen idee hebt wat er gebeurt.

Toen nog even Freedom Fighters geprobeerd. Standaard schietspel waarbij je in third persoon mode door levels moet rennen. Bijzonder is dat je nog wat teammates hebt die meelopen en die je (simpele) opdrachten kunt geven. Niks nieuws voor mensen die The Thing hebben gespeeld

Soul Calibur 2 en Colin McRae 4 staan ook op de CD maar heb ik (nog) niet kunnen uitproberen (ik hou niet zo van vechtspelen en rallygames).
En nu het absolute hoogtepunt van de CD: een filmpje van Metal Gear Solid 3, dit is niet het E3-filmpje maar een nieuwe waar ook wat gameplay-elementen te zien zijn! Eigenlijk kun je pas op je eigen TV zien wat voor een machtig mooi spel MGS3 wordt, op je monitor ziet het toch anders uit (zeker als het een camcorder filmpje is van de E3 beurs). Ik heb genoten in elk geval!

PSM is een poepblad, maar de demo-CD is volgens mij de aanschafprijs wel waard (hell, alleen voor dat filmpje van MGS had ik hem al gekocht).
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 11-09-2003 11:59]
quote:Zeldzaam veel respect
Op donderdag 11 september 2003 08:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gisteravond Xenogears gedaan
Was leukCoole intro
Fei heerst , en ik voel een dramatisch verhaal aankomen
En de muziekzelfde maker bij CC
IGN Score
:
Presentation
One of the most polished PlayStation games yet. 10.0
Graphics
Beautiful character designs and environments. 9.0
Sound
Solid sound effects and stirring music. 9.0
Gameplay
Engrossing storyline and innovative combat deliver one of the best console RPG experiences ever.. 10.0
Lasting Appeal
You'll be captivated 'til the very end... and still want more. 9.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.5
Ben er stil van,.......... en ja hebt gelijk. Het verhaal is om te gillen
Gaat erg diep,.............
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 08:47 schreef Chocobo het volgende:
ICO2 - Next YearWhispers from Japan suggest a release next year for the sequel to a true classic...
When alleged screens from an internal SCEJ DVD were leaked from ICO 2 and an original PS2 title entitled Siren prior to E3, we were left hoping that these were the real thing and not some cruel joke.
Although sales of ICO were criminal to say the least, those who bothered to give it a try were presented with one of the most refreshing and original titles conceived in the last few years.
The appearance of Siren at the recent Playstation Experience all but confirmed the existence of ICO 2, whilst the latest weve heard from Japan suggests the game will be released in Japan under the title of NICO in February 2004.
Well hopefully have more information on the title soon, but remember to check out our earlier coverage for the first leaked screens.
Article By: Cunting Whore Kikkercunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |