quote:Huh, ga naar de locale V&D desnoods, daar heb ik er ook pas weer 2 gekocht
Op woensdag 17 september 2003 09:38 schreef ruudjuh31 het volgende:
Geen interesse in het verkopen van 1 ervan? Ik zoek al een tijdje stad en land af maar kan nergens een winkel met memcards vinden
quote:ik heb er nog eentje in zijn verpakking liggen, nog helemaal niet gebruikt, voor 25 euro is ie van jou
Op woensdag 17 september 2003 09:38 schreef ruudjuh31 het volgende:[..]
Geen interesse in het verkopen van 1 ervan? Ik zoek al een tijdje stad en land af maar kan nergens een winkel met memcards vinden
quote:ja, die heeft ze nog
Op dinsdag 16 september 2003 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Future Zone misschien?
Ik gemaild met codejunkies en wat krijg ik te horen: Koop maar een nieuwe AR2 (de max) want we geven die codes niet weg... Rare gasten, maar wel commercieel vaardig
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:28 schreef Plaguebearer het volgende:
Heb net mijn 'Satin Silver' PS2 binnen
quote:heb hem ook zondag gekocht
Op woensdag 17 september 2003 12:28 schreef Plaguebearer het volgende:
Heb net mijn 'Satin Silver' PS2 binnen
Toch ff een tegenvaller als je je AR2 boot om een dvd'tje (regio 1) te kijken en het schijfje de melding op je scherm tovert dat ie je DVD player niet herkent en dat ik een code in moet voerenIk gemaild met codejunkies en wat krijg ik te horen: Koop maar een nieuwe AR2 (de max) want we geven die codes niet weg... Rare gasten, maar wel commercieel vaardig
kun je met AR2 ook USA/JAP spellen spelen? (en is het legaal?)
quote:Mail maar
Op woensdag 17 september 2003 09:38 schreef ruudjuh31 het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |