abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 14 december 2005 @ 20:34:45 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33081325
Goed, er is hoofdluis geconstateerd bij Eva op school. Ze hebben haar haar nu preventief ingesmeerd met tea tree oil.
Morgen maar een luizenkam halen en eens kijken of ze ook neten heeft.
God dat wordt me wat, bij een meisje waar ik normaliter al niet even met een gewone borstel door haar haar mag....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 20:48:00 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_33081937
Lois, als je lekker op dr bolletje kriebelt gewoon goed kijken, heb je geen luizenkam voor nodig hoor.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator woensdag 14 december 2005 @ 21:08:22 #53
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33082807
Dat zijn geen plekjes waar Eva aangeraakt wil worden helaas. Eva wil wel graag op haar rug gekriebeld worden, alleen op bepaalde tijden, maar verder is aanraken redelijk off limits.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 21:10:02 #54
7074 moussy
kuttekop
pi_33082866
en de kapper even laten kriebelen, of heeft ze daar ook geen zin in als je dat zou vragen?

Ik zou iig niet gaan gaan kammen met een netenkam, dat doet zeer.
  Jubileum moderator woensdag 14 december 2005 @ 21:12:18 #55
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33082963
Oke dan doen we dat niet, dan verzinnen we gewoon een spelletje ofzo waarbij ik even mag kijken. Desnoods kan ik vragen of ze op school even willen kijken, daar heeft ze ook haar bril op tenslotte (dat lukt mij niet) en komt ze met de mooiste vlechten thuis (dat laat ze mij al helemaal niet doen).
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2005 @ 21:13:38 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_33083017
Oh dan zou ik ze lekker op school laten kijken, die weten ook nog psies waar ze naar moeten kijken.
pi_33083202
Dat lijkt mij idd een goeie Lois, op school laten kijken. Die hebben er ook noog eens ervaring mee. Succes!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_33083590
Wat een lastige dingen dan Lois. Bij een kind wat het toelaat is het al een vreselijk en niet leuk karweitje voor kind en ouder. Maar voor jou en Eva is dit dubbel zo vervelend
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33083732
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:12 schreef Lois het volgende:
Oke dan doen we dat niet, dan verzinnen we gewoon een spelletje ofzo waarbij ik even mag kijken. Desnoods kan ik vragen of ze op school even willen kijken, daar heeft ze ook haar bril op tenslotte (dat lukt mij niet) en komt ze met de mooiste vlechten thuis (dat laat ze mij al helemaal niet doen).
even iets offtopics tussendoor... zie dit als een soort compliment, hoe vreemd ook, kinderen zijn zoals ze zijn bij hun ouders omdat ze weten dat het kan/mag en goed is... onvoorwaardelijke liefde
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Jubileum moderator woensdag 14 december 2005 @ 21:32:40 #60
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33083808
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:30 schreef Mirage het volgende:

even iets offtopics tussendoor... zie dit als een soort compliment, hoe vreemd ook, kinderen zijn zoals ze zijn bij hun ouders omdat ze weten dat het kan/mag en goed is... onvoorwaardelijke liefde
Zo probeer ik het vaak ook te zien hoor, neemt niet weg dat ik er op sommige dagen compleet moedeloos van word maar ik snap je
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')