In ieder geval niet teveel pushen, dat maakt het alleen maar erger. Succes!
Zoek voor jezelf even wat afleiding of ontspanning zodat je jezelf vandaag niet verder gaat opfokken, want daarmee kom je ook niet echt verder. Ga een vriendin opzoeken of huur een leuke film, neem een warm bad, ga lekker in je pyjama bij de televisie zitten of een boek lezen, wat je wil.
Je moet aan je vriendje denken, maar ook aan jezelf. Niemand heeft er iets aan als jij je ook overstuur zit te maken.
quote:smartass
Op zaterdag 6 september 2003 17:54 schreef smash789 het volgende:[..]
Brilliant!
quote:Ja, maar je typen minder briljant
Op zaterdag 6 september 2003 17:54 schreef smash789 het volgende:[..]
Brilliant!
Ontopic : Ik zou hem met rust laten, laat ik het anders zeggen, ik zou met rust gelaten willen worden
quote:Als jij hem steunt en een luisterend oor bied wanneer hij daar behoefte aan heeft doet hij het dus niet meer alleen, laat hem gewoon nog ff tobben en mocht hij echt de weg even kwijt zijn kan je hem nog altijd helpen door suggesties te opperen dat ie eens langs de huisarts moet gaan, met zijn ouders moet gaan praten etc. etc.
Op zaterdag 6 september 2003 17:40 schreef chappie het volgende:
hij zegt dat ie het alleen moet doen. is dat zo? moet ik gewoon niet aandringen of juist wel?
Gewoon niet meer aandringen, door aandringen blijft een probleem alleen maar langer hangen omdat je pusht en hij dus zijn aandacht daar aan verspild en niet aan zijn probleem.
quote:Herkenbaar.... maar persoonlijk aanspreken (en ook een beetje lichamelijk contact doet bij mannen wonderen) helpt zeer zeker.
Op zaterdag 6 september 2003 17:40 schreef chappie het volgende:
oke ik heb een klein probleempje en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, misschien hebben jullie tips voor me.
om er geen lang verhaal van te maken, zal ik het kort houden.
mijn vriendje (we hebben bijna 2 jaar een relatie, wonen niet samen, maar zijn wel happy aan het latten), is de hele week al van slag. hij zegt dat hij niet gelukkig is, voelt zich down, leeg en weet niet meer wie hij is, is in de war. ik geloof (hoop) dat het los staat van onze relatie, maar ik word er wel onzeker van. als ik hem aan de telefoon heb (we hebben elkaar deze week niet kunnen zien doordat ik onregelmatig werk) wil hij er niet over praten en raakt geirriteerd als ik aandring. ik wil toch weten wat er in zijn koppie omgaat?! hij zegt dat ie het alleen moet doen. is dat zo? moet ik gewoon niet aandringen of juist wel? ik weet het ook ff niet, voel me onzeker en verdrietig, maar daar heeft hij geloof ik geen boodschap aan. ik mis hem. morgen zie ik hem weer, maar ik weet niet of ik hem zal kunnen opvrolijken....:'(
Hee succes, het is echt niet leuk om iemand van slag te zien, terwijl hij niet wil vertellen wat er echt aan de hand is... ik begrijp en voel het ook 100%. Laat ons even weten hoe het gegaan is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |