abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2003 @ 10:52:35 #51
64428 Artistic
"Together alone"
pi_12996226
quote:
Op zondag 7 september 2003 03:17 schreef Bonnie_R het volgende:

[..]

Oh okee
Nou de eerste keer dat ik een vrouw befte was echt geweldig! Ik had er allang naar uitgekeken en over gefantaseerd en als het dan ook echt gebeurt dan is dat helemaal fantastisch!
Ik was alleen wel ladderzat toen, maar dat was gelijk een mooie drempelverlager. Ik heb met mijn tong elke plekje beroerd en ontdekt en het smaakte helemaal niet vies of raar, beetje neutraal smaakje eigenlijk (of was ik te zat ).
Anyway: geweldige ervaring!

'T is inderdaad niet echt een smaak die je ergens anders tegenkomt Vind 't niet vies, beetje bitter, maar ja, das Bitter Lemon ook en dat vink ook lekker
M.a.w., vrouwensap: drink 't niet uit een pakje, drink 't puur
"Life's a bitch ... but hey, look at the bright side, so's your mother!!!"
pi_12997258
Stelt eigenlijk niets voor hoor.
pi_12997821
quote:
Op zondag 7 september 2003 10:44 schreef I_m_m_0 het volgende:
=edit=
Je zou verwachten dat een verpleegkundige wel wat gewend was? .

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 09-09-2003 01:39]

zondag 7 september 2003 @ 12:36:22 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_12997849
Had er geen problemen mee, en nog steeds niet trouwens...

Ben gelukkig nooit msiselijk geworden van doorslikken ofzo...

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_12997874
Ik vond de eerste keer echt superlekker ( nu nogsteeds hoor )
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_12999071
quote:
Op zondag 7 september 2003 03:17 schreef Bonnie_R het volgende:

[..]

Oh okee
Nou de eerste keer dat ik een vrouw befte was echt geweldig! Ik had er allang naar uitgekeken en over gefantaseerd en als het dan ook echt gebeurt dan is dat helemaal fantastisch!

Meestal he?
pi_13001363
quote:
Op zondag 7 september 2003 10:44 schreef I_m_m_0 het volgende:
=edit=

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 09-09-2003 01:39]

Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_13002355
quote:
Op zondag 7 september 2003 13:39 schreef Rano het volgende:

[..]

Meestal he?

Ik hou niet van onduidelijkheden
When I am dead, my dearest; Sing no sad songs for me; Plant thou no roses at my head; Nor shady cypress tree; Be the green grass above me; With showers and dewdrops wet; And if thou wilt, remember; And if thou wilt, forget.
pi_13004577
Ik vond het geen succes, heb er een trauma aan overgehouden geloof ik. Vies, vooral de smaak.. en mijn toenmalige vriendje was zó enthousiast dat hij mijn hoofd vastpakte.. Dat moest 'ie dus niet doen..

Nu ben ik er nog steeds een beetje huiverig voor

Mon 'en!
pi_13005086
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 13:48 schreef Wrinex het volgende:
Toen ik mijn vriendje voor het eerst pijpte moest ik 3 keer overgeven en ben een week misselijk geweest

Beetje overdreven? Tuurlijk, niet iedereen hoeft het lekker te vinden ,maar overdrijven kan ook.

Ik vond het best wel vreemd enzo, maar ook heel spannend. Had het gevoel dat ik vreselijk onhandig was, maar misschien viel dat ook wel mee....
Toen was hij niet gelijk in mijn mond klaargekomen, want dat wilde ik toen nog niet. Later vond ik dat niet erg. De smaak van sperma, tja het is niet super, maar om nou te zeggen dat ik er van over me nek ga en misselijk blijf, nee hoor.

Natuurlijk is het prettig als het zaakje lekker schoon is. En mijn lieverd houd ook zijn schaamhaar bij, dus dat vind ik helemaal geweldig Kan ik ook zijn ballen likken zonder tussen het haar te zitten, wat hij geloof ik wel heel lekker vind

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey No one is to stay Where ever it's going What is the way?
pi_13005220
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 13:37 schreef 303 het volgende:
=edit=
Ben jij gek geworden of zo, laat die jongen in zijn waarde man!

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 09-09-2003 01:35]

pi_13005740
quote:
Op zondag 7 september 2003 17:48 schreef sbronsge het volgende:

[..]

Ben jij gek geworden of zo, laat die jongen in zijn waarde man!

dank u ben dus niet de enige die zo denkt
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_13007027
quote:
Op zondag 7 september 2003 17:23 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vond het geen succes, heb er een trauma aan overgehouden geloof ik. Vies, vooral de smaak.. en mijn toenmalige vriendje was zó enthousiast dat hij mijn hoofd vastpakte.. Dat moest 'ie dus niet doen..

Nu ben ik er nog steeds een beetje huiverig voor

Je proeft het niet zo als je vent diep in je keeltje klaarkomt hoor.
pi_13008424
quote:
Op zondag 7 september 2003 02:32 schreef Mr.Mackey het volgende:

[..]

Je brengt het op een manier alsof je eerst bier niet lustte, maar na een paar keer stug doorzetten is het toch nog allemaal goed gekomen. Alsof het doorslikken van zaad en er van genieten het hoogst haalbare in je leven is. Wanneer begin je aan de urine van je partner ? Dat is echt de kroon op je werk !

Wat een stomme reactie....

Probeer eens te lezen wat er staat en wat minder wat er in je hoofd omgaat.....

Omdat ik er ziek van werd hebben we het een hele tijd niet gedaan....

Toen na een tijd nog eens geprobeerd en toen ging het wel goed, niets wennen dus.....

Nogmaals gewoon de woorden op je beeldscherm lezen werkt beter als de woorden in je eigen hoofd gebruiken...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 7 september 2003 @ 20:34:15 #65
45053 Lunainin
nationalegamingforums.nl
pi_13009064
Ik had er de eerste keer wel wat problemen mee. Steeds dezelfde bewegingen maken met mijn mond en handen enz... Nu ben ik prof Mjah me vriend heeft nix te klagen iig

Het sperma heb ik niet doorgeslikt toen ik de eerste keer deed pijpen maar ik heb het op de buik laten vallen en met een zakdoekje afgeveegd

Life is like taking a shit. Don't push, just let it happen...
  zondag 7 september 2003 @ 21:33:36 #66
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_13010485
quote:
Op zondag 7 september 2003 12:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

O naja, sorry was vanmorgen een beetje in een rebelse bui geloof ik...
Bedoel het niet zo hoor Doe lekker wat je zelf wilt.. ieder z'n hobby
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_13038593
quote:
Op zondag 7 september 2003 10:52 schreef Artistic het volgende:

[..]

'T is inderdaad niet echt een smaak die je ergens anders tegenkomt Vind 't niet vies, beetje bitter, maar ja, das Bitter Lemon ook en dat vink ook lekker
M.a.w., vrouwensap: drink 't niet uit een pakje, drink 't puur

BEETJE VREEMD, MAAR WEL LEKKER...hahaha
GRAS MAAR EEN WAPJE!!!
  dinsdag 9 september 2003 @ 08:00:31 #68
22665 _Venture_
Can I say some to you?
pi_13039956
Het is i.d.d. ff wennen ja, maar als je eenmaal het ijs gebroken hebt
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of zal ik nog een keertje langslopen?
pi_13041225
het is voor iedere vrouw anders denk...na de eerste keer proberen , was ik er gelijk wild van...heerlijk diep in je keel, en zeker als je merkt dat de man in kwestie er ook zeer van geniet...tot hoever je wilt gaan is een kwestie van uitproberen , je moet niet zo diep gaan dat je gaat kokhalzen.

en wat betreft het doorslikken , mijn man vind het heerlijk als ik hem zogezelgd helemaal leegzuig en ik eerlijk gezegd ook , ik vind het niet vies beetje bitter maar dat schijnt bij vrouwen ook zo te zijn...en als hij vies is dan ga je toch eerst lekker samen douchen werkt altijd!!

nog beter is het om hem 's ochtends een flinke pijpbeurt te beloven als hij belooft de hele dag zoetige dingen te eten , dat proef je echt hoor....(en je kan het dus checken hihi)

misselijk hoef je in elk geval niet te worden en als je pijpen niet superleuk vind vind dan wissel je regelmatig af met je handen en je mond vind ie net zo lekker en jij hebt effe de tijd om bij te komen...(standje 69 is trouwens ook perfect)

dinsdag 9 september 2003 @ 11:22:09 #70
61096 RedheadBitch
Ben best liev hoor...
pi_13042298
quote:
Op zondag 7 september 2003 12:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja is zo( ik spreek uit ervaring), alleen betreft het hier een mannelijke verpleegkundige!!! Dit "soort" is altijd heel bang voor associatie met homosexualiteit. Moet eerlijk zeggen dat ik heel weinig mannelijke verpleegkundigen ken die geen homo zijn
pi_13042426
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 11:22 schreef RedheadBitch het volgende:

Moet eerlijk zeggen dat ik heel weinig mannelijke verpleegkundigen ken die geen homo zijn

En ik ken heel veel homo's die Verpleging doen .
pi_13061907
Eerst moest ik niet aan pijpen denken, maar nu met mijn Orlando Bloom lookalike is die angst als sneeuw voor de zon verdwenen
De 2e keer liet ik hem zelfs bijna klaarkomen met condoompie om Meneer in kwestie is geschoren en schoon op zichzelf
pi_13062939
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 21:48 schreef erodome het volgende:
De eerste keer pijpen..........

Beetje eng(spannend) en vreemd.....

Erg onzeker over wat ik nu moest doen met dat ding....
Het pijpen zelf beviel al erg snel erg goed(hij reageerde erg positief, was lief, niet dwingend, presies zoals het hoort ), maar het klaarkomen in mijn mond.......

Dat was trouwens niet gelijk bij de eerste keer pijpen, maar de eerste keer dat hij klaarkwam in mijn mond ben ik dus echt kotsmisselijk geweest, de rest van de avond gewoon echt ziek...

*knip*

Nu vind ik zaad slikken erg jummyyyyyyyyyy, mits er niet teveel bier word gedronken!!!!!!

Ik heb goden zij gedankt een man die eigenlijk geen bier drinkt(niet meer, in het begin van onze relatie dus wel met grote regelmaat....) en dat doet de smaak van het zaad erg veel goed....

Maar nu kan ik het zaad van iemand die bier drinkt ook hebben zonder er ziek van te worden, weet niet waarom dat veranderd is...

Moet jij eens André Hazes pijpen... dan word je zeker weten nog wel ziek! alcoholvergiftiging
pi_13062975
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:37 schreef miendobbelsteen het volgende:
Eerst moest ik niet aan pijpen denken, maar nu met mijn Orlando Bloom lookalike is die angst als sneeuw voor de zon verdwenen
Heeft je vriend een piemel die eruitziet als Orlando Bloom
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_13063037
quote:
Op woensdag 10 september 2003 00:27 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Heeft je vriend een piemel die eruitziet als Orlando Bloom

Hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: