Okee, dan geven de schuld helemaal aan Koeman. Maakt mij niet uit.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Leo heeft er niets mee te maken, die wilde hem gewoon houden hoor.
Nummer 15 is goed nummer.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:22 schreef gras het volgende:
Jammer dat Mido z'n shirt met 99 heeft ingewisseld voor een met 15 erop. Zo'n speciale speler verdient beter.
Die jongen heeft toch ook al wat clubs versleten... En voetballen kan ie toch echt wel.quote:Ronald Koeman benadert Ahmed Hossam
24/3/2007 15:39
Ahmed Hossam wil komende zomer Tottenham Hotspur verlaten. De Egyptische spits wordt zelden opgesteld door Martin Jol. PSV zou voor hem in de race zijn.
Dit seizoen had Jol maar zes keer een basisplaats voor Ahmed Hussein Abdelamid Hossam, oftewel Mido. De trainer van de Spurs loopt weg met Dimitar Berbatov, die van de Scheveninger nog niet voor vijftig miljoen euro mag vertrekken.
'Ik heb veel pech gehad met blessures', zegt ex-Ajacied Mido. 'Elke keer als ik speel en dat ook goed doe, raak ik weer geblesseerd. Op die manier stokt mijn ontwikkeling bij The Spurs. Daar komt bij dat de vorm van Berbatov erg indrukwekkend is. Dat is ook een reden dat ik zo weinig speel.'
De Egyptenaar voegde daar aan toe dat hij aan het eind van dit seizoen een gesprek zal hebben met Jol. 'Ik ben geen speler die z'n geld pakt en gewoon op de bank blijft zitten. Ik heb aanbiedingen van Manchester City en Celta de Vigo. Verder heeft Ronald Koeman mij gebeld en ook zijn interesse getoond.'
quote:Op zaterdag 6 september 2003 19:25 schreef methodmich het volgende:
Let nou maar op, over 3 jaar is ie Europees topscorer. Die uitspraak wil ik wel voor mijn rekening nemen.
Helaas pech gehad met zijn clubs. Toch bij Spurs gewoon een goed gemiddelde vorig jaar hoor. Blijft een topspits.quote:
Pech met zijn clubs? Hij heeft het zelf overal verneukt hoor. En 11 uit 27 is nou niet bepaald een Europees topgemiddelde...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helaas pech gehad met zijn clubs. Toch bij Spurs gewoon een goed gemiddelde vorig jaar hoor. Blijft een topspits.
Het ligt gedeeltelijk ook aan zijn mentaliteit natuurlijk, maar geef maar gewoon toe dat je ernaast zat. Ik denk niet dat hij bij Man utd wel tot 30 doelpunten zou zijn gekomen. Het is niet een echte killer ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helaas pech gehad met zijn clubs. Toch bij Spurs gewoon een goed gemiddelde vorig jaar hoor. Blijft een topspits.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |