quote:Toch blijft ut un eikel
Op zaterdag 6 september 2003 12:02 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
kan er nix van terug vinden, niet bij l'equipe en ook niet op marseille nieuwspagina's
quote:Heb ut net gelezen in de Sportweek
Op zaterdag 6 september 2003 12:02 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
kan er nix van terug vinden, niet bij l'equipe en ook niet op marseille nieuwspagina's
quote:I was talking to myself!
Op zaterdag 6 september 2003 12:13 schreef BretsiG het volgende:
The umpire strikes back - Chalk Dust [1982]
quote:Knettergek is die kerel, maar goed dat wisten we al.
Op zaterdag 6 september 2003 11:58 schreef Roscoo het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die dachten dat Mido het zou gaan maken als Ajax 'm zou verkopen. Meneer heeft al een training overgeslagen omdat z'n plek op de parkeerplaats bij Olympique Marseille bezet was, daarvan was hij niet gecharmeerd en besloot daarom de training maar over te slaan. Z'n trainer heeft al laten merken dat hij daar niet blij mee is.
quote:dan laat je de ferrari in de garage staan en ga je met je DAF op pad
Op zaterdag 6 september 2003 14:15 schreef keeper het volgende:
En terecht. Als ik een Ferrari had zou ik er ook zuinig op zijn.
quote:Ja, dag. Ik moet wel aan mijn imago denken.
Op zaterdag 6 september 2003 14:40 schreef AirRaid het volgende:
dan laat je de ferrari in de garage staan en ga je met je DAF op pad
quote:Slecht argument, je kan altijd nog met een schaar gooien.
Op zaterdag 6 september 2003 14:51 schreef keeper het volgende:
Ja, dag. Ik moet wel aan mijn imago denken.
quote:lol
Op zaterdag 6 september 2003 14:54 schreef What het volgende:[..]
Slecht argument, je kan altijd nog met een schaar gooien.
"Mido dacht dat ie geen training had, omdat zijn vaste pakeer plek al bezet was"
quote:
Gerommel
STAANPLAATS AJAX
Het rommelt weer eens. Niet zozeer in Amsterdam, maar in Marseille. Daar speelt de verguisde Ajacied Mido al drie maandjes bij de plaatselijke Olympique en je kon erop wachten. Boot en water, vogel en vliegen, stront en stinken, Mido en rommelen. Hij kan niet anders.Wat nu weer precies aan de hand is, blijft onduidelijk. Een Nederlands sportblad schreef dat meneer Mido zijn rode Ferrari tijdens de trainingsuren in de zon moest parkeren en daarom aan het rommelen is geslagen. Brandende zon is namelijk slecht voor de lak.
Volgens de club is Mido gewoon geblesseerd. Daarom zat hij al twee wedstrijden niet bij de selectie.
Maar waarschijnlijk is Mido gewoon te dik. In Vigo en in Egypte heeft Mido met succes het dieet van de zwaarlijvigen gevolgd. Hij heeft gewoon te veel vet op de billen. Van Marseille moet hij het eraf rennen, maar dat lukt hem niet.
Gerommel bij AA Gent, gerommel bij Ajax, gerommel bij Olympique Marseille. Zonder er ooit te spelen had hij zelfs gerommel bij Anderlecht. Alleen geen gerommel bij Celta de Vigo. Waarom?Simpel. Hoe zuidelijker de club, hoe beter Mido wordt gepruimd.
De volgende club die hij uitzoekt, moet in Zuid-Spanje liggen. Sevilla of zo. Als dat ook mislukt, is er maar één oplossing: terug naar Egypte. JOP VAN KEMPEN
En dan een "topsporter" die niet even wil lopen ook al niet .
Maar ja, inderdaad, voor een Franse, Italiaanse, Spaanse of Engelse club. Desnoods ga ik hem in mijn signature zetten, met datum van uitspraak erbij.
Zolang die voor Marseille gewoon zijn werk doet, scoren is er denk ik niets aan de hand hor..
quote:Of niet, ze hadden ook aardig winst kunnen maken op hem..
Op zondag 7 september 2003 02:13 schreef ASSpirine het volgende:
Volgens mij zijn ze bij Anderlecht blij dat Ajax Mido voor hun neus hadden weggekaapt
quote:Da's wat overdreven, zeker zo lang ie bij L'OM speelt, want die spelen het spelletje vooral op het voorkomen van tegengoals, Marseille heeft al jaren geen veel scorende spits meer gehad.
Op zaterdag 6 september 2003 19:25 schreef methodmich het volgende:
Let nou maar op, over 3 jaar is ie Europees topscorer. Die uitspraak wil ik wel voor mijn rekening nemen.
Maar voorlopig heeft ie er dit seizoen wel 3 inliggen.
Gaat lekker.
Digger, hij kan natuurlijk volgend jaar gewoon bij Juventus spelen, dat Marseille hem weer met dikke winst verkoopt. Hij heeft nog 2 jaar!
quote:De Franse competitie is duidelijk veel minder als de andere competities die je noemde, de duitse competitie is een stuk sterker imho..
Op zaterdag 6 september 2003 19:31 schreef methodmich het volgende:
Mja, maar die tellen maar enkel, dus dan is iemand met 25 goals in een grote competitie al gelijk met hem.Maar ja, inderdaad, voor een Franse, Italiaanse, Spaanse of Engelse club. Desnoods ga ik hem in mijn signature zetten, met datum van uitspraak erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |