abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12976443
Jaja, je leest het goed, Jeroen Post was in het cafe waar ik aan het uitgaan was In Doetinchem nog wel!
Heb eigenlijk geen idee wat hij daar nou moest maar goed, was natuurlijk wel leuk. Hij stond een beetje achter de bar niks te doen, dus ben ik ff naar hem toegelopen en hem gevraagd een lekker mixje te maken.
Maar dat wilde hij niet , hij had namelijk vrij.

Toen heb ik hem maar gevraagd of hij zin had om te komen dansen op de tafel (waar de leuke jongens en meisjes altijd op dansen ) Maar dat wilde hij niet. Hij kon niet dansen zei hij en toen ging die dat voordoen. (en hij kon het echt niet )

Maar goed, toen ben ik maar weer in m'n eentje lekker gaan dansen en nu ga ik lekker slapen, want mijn vrienden wilden weer eens naar huis terwijl het eindelijk eens leuk was om uit te gaan in Doetinchem. Lekkere dance muziek van Dj E-Craig. Ik weet niet of jullie hem kennen, maar hij is de huis-DJ van de IT in Amsterdam.

Hij was wel heel cool aan het draaien, beter dan al die top 40 songs die altijd worden gedraaid in Doetinchem. Maar ja, om half twee moesten die mietjes opeens naar huis en toen was het afgelopen met het feest en nu ga ik maar eens lekker naar bed want ik denk dat ik een beetje veel heb gedronken.

Welterusten

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_12976450
Jeroen Post!

* E_Motion flauwvalt

pi_12976456
Leuk voor jou.
Ofzow.

pi_12976461
haha... jij hebt met Jeroen Post gepraat!!!!!

nèhnèhnèhnèhnèèèhhh

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_12976463
can i touch you?
pi_12976466
Ga slapen idd
pi_12976469
Hehe Lolz, tja vrienden die vroeg naar huis gaan, altijd kut, want dan word je nacht vergalt en ga je ook mee anders bn je daar alleen.
Maar jah je hebt toch weer wat leuks meegemaakt.
  zaterdag 6 september 2003 @ 02:11:55 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12976484
Dit past prachtig in het door mij recent omhoog getrapte Bekende Nederlanders.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')