Het zelfde doen wat Heracles nu doetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef StrayDog het volgende:
Wat moet VVV nou in de eredivisie.
En dan keihard "Baba, baba" roepen, refererend naar sterspeler Babangida!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:59 schreef SMOOK het volgende:
Ave VVV!
Heeeeel lang geleden had ik een seizoenkaart van 5 gulden en stond ik bij John Roox achter het doel Mentos Fruit te eten.
(tvp)
Wat voegt VVV dan toe aan de eredivisie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een leuke club om erbij te hebben.
Nou als je daar in het stadion komt lijkt het ook alsof de tijd 40 jaar heeft stilgestaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef HAL9000S het volgende:
Een seizoenskaart van 5 gulden? Da's wel erg lang geleden dan.
Proef ik hier een traan van een verliezer?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou als je daar in het stadion komt lijkt het ook alsof de tijd 40 jaar heeft stilgestaan.
Nee sorry, het is natuurlijk een hypermodern stadion.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:32 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Proef ik hier een traan van een verliezer?![]()
Een stadion hoeft geen 80.000 plaatsen te hebben om mooi te zijn. Vind het wel uniek, dat trappetje af enzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:54 schreef StrayDog het volgende:
"Stadion", een beetje hoofdklasser doet er niet voor onder.
Een Bosschenaar die het stadion van VVV afkraakt? Moet niet gekker worden zeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou als je daar in het stadion komt lijkt het ook alsof de tijd 40 jaar heeft stilgestaan.
Liever VVV dan Excelsior.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:16 schreef Afunados het volgende:
[..]
Wat voegt VVV dan toe aan de eredivisie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |