quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:38 schreef Sunjammer het volgende:
Overigens, op 3 december wordt een dubbel-DVD gereleased van Jarre's concert van 10 oktober in Bejing...
Meer details heb ik nog nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Meer details heb ik nog niet
Maar nu wel:quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
Die Aero DVD is ook geweldig qua geluid... al vind ik dat er iets teveel van panning gebruikt wordt gemaakt, maar dat terzijde. Het klinkt fris, modern en toch warm... Heb 'm nu een kleine anderhalve maand thuis en ik draai de disc regelmatig!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:00 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Wow, er staan veel van mijn favoriete nummers op die Aero CD/DVD
Blij dat hij DVD-Audio gebruikt i.p.v. SACD want dat is veel betere kwaliteit.
Tangerine Dream, Klaus Schulze, Redshift, Der Spyraquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:57 schreef Landmass het volgende:
Tangerine Dream
Sommige Jarre CD's (zoals Chronology) gebruiken al simpele Prologic surround effecten. Daar is hij ook al fijn met panning aan het spelen, maar ik vind het wel grappig, typisch Jarre die ook altijd al zo met stereo effecten aan het spelen was.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:29 schreef Sunjammer het volgende:
Die Aero DVD is ook geweldig qua geluid... al vind ik dat er iets teveel van panning gebruikt wordt gemaakt, maar dat terzijde. Het klinkt fris, modern en toch warm... Heb 'm nu een kleine anderhalve maand thuis en ik draai de disc regelmatig!
Volgens FRS mmoet ie al uit zijn sinds Decemberquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
wanneer komt die dvd van het live concert nou uit van Jarre?
[afbeelding]
In Frankrijk is de DVD al in december gereleased, alleen is het een enkele DVD met minder tracks en weinig extra features. Op 11 maart komt er een dubbel-DVD versie uit in de rest van Europa. Even wachten nog... Warner maakt er (as usual) weer een puinhoop van.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:01 schreef paultjuhhh het volgende:
wanneer komt die dvd van het live concert nou uit van Jarre?
[afbeelding]
Het beste van Kraftwerk vindt ik "Autobahn"quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:05 schreef elrak het volgende:
De absolute topvan de electro vind ik dan weer "kraftwerk", vooral hun ouder werk, "the man machine " en "Computerwelt"
ja zag het ook alquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:21 schreef Sunjammer het volgende:
De releasedate van de Live in Beijing DVD is weer verplaatst: half mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |