quote:zoiets ja. Het is een dance nummer. Weet de rest zo 1, 2, 3 niet na te zingen maar begint steeds met The end.....
Op zondag 7 september 2003 23:13 schreef Parafernalia het volgende:[..]
iets meer info graag
wat voor soort muziek is het?
trance?
Heb het al een aantal malen als afsluiting op dancefeesten gehoord.
quote:DJ Tiesto - Searching
Op zondag 7 september 2003 21:47 schreef JeroenV het volgende:
Ik weet dat hij al vaker gevraagd is, maar als ik de search gebruik zegt ie dat ik alsnog dus een stuk of 10 delen door moet lopen:Dat nummer van de Coca Cola reclame, gemaakt door Tiesto.
Speciaal gemixed voor Coca-cola, niet op single verkrijgbaar.
quote:Broodje Bapao
Op zondag 7 september 2003 21:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
op lowlands, net voor het optreden van sum 41 liepen we langss een straat optreden, vanwat later bleek, de"enge buren" die zongen een liedje met daarin de tekst " broodje bapaubroodje bapaubroodje bapau Lekker"wie kent hier hiervan de echte titel, want op bapau o.i.d is niets te vinden!!!!
Op hun site www.engeburen.nl staat een mp3 van Pizza Calzone, dat nummer is ook geweldig!
We zijn hier op zoek naar een R&B nummer dat is uitgekomen rond 2002, met 3 vrouwen (één met 'paardenbek') en Dr. Dre doet ook mee. De 3 dames buikdansen in de clip.
Ik weet dat het vaag is, maar hoop dat iemand hier iets mee kan. BVD! ![]()
NNV
quote:Truth Hurts ft Rakim- Addictive ?
Op maandag 8 september 2003 00:37 schreef nielsnv het volgende:
Heel vaag dit keer.We zijn hier op zoek naar een R&B nummer dat is uitgekomen rond 2002, met 3 vrouwen (één met 'paardenbek') en Dr. Dre doet ook mee. De 3 dames buikdansen in de clip.
Ik weet dat het vaag is, maar hoop dat iemand hier iets mee kan. BVD!
NNV
quote:DJ Ton TB - Electronic Malfunction (Original Mix)
Op vrijdag 5 september 2003 22:34 schreef Parafernalia het volgende:
MarkzMan_X en/of Jantjeuh:
of
DJ Ton TB - Electronic Malfunction (Cor Fijneman's Outstandig Mix)
Je kunt dat soort dingen beter in het centrale trance topic posten ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 08-09-2003 01:21]
quote:Tech Tube - The End (Tribute To Palazzo)
Op zondag 7 september 2003 22:57 schreef meneer draak het volgende:
eum, zoek een nummertjeHet wordt vaak aan het eind van party feesten gedraaid (Mystery Land op de main stage en Beachbop bij Johan Gielen). Je zou zeggen dat het "The End" heet maar van welke groep is dat??
Kan dat namelijk zo niet vinden.
quote:Het legendarische Nederlandse Focus met Sylvia,
Op zondag 7 september 2003 18:13 schreef Grayburn het volgende:
Welk nummer gebruiken ze in de Campina calcium plus? Ik kom niet op de naam. Op ster.nl stond hij ook nog tussen de aanvragen.
quote:Only Time - The Collection (een verzamelaar... staat toch echt op de site).
Op zondag 7 september 2003 15:47 schreef Seal_force het volgende:
Ik zoek een nieuw album van deze vrouw [afbeelding]
Info op deze site: http://www.enya.com/
Moest het van me moeder zoeken maar ken heel die vrouw niet daarom zo weinig info.
Misschien kent iemand haar want ik weet niet hoe haar nieuwe album er uit ziet dus daarom vraag ik het hier
quote:Iemand?
Op zondag 7 september 2003 22:20 schreef Disorder het volgende:
Wie weet toevallig welk nummer men draait bij dat miljoenen-programma van Linda de Mol? Je hoort het op de achtergrond tijdens het spel zelf. Het klinkt een beetje Simcity achtig. Lekker relaxed. Nu ik het toch over Simcity heb. Wie heeft die muziek voor deel 4 gemaakt?
quote:Was ook het eerste waar ik aan dacht.
Op maandag 8 september 2003 01:08 schreef Scandalous het volgende:[..]
Truth Hurts ft Rakim- Addictive ?
(Dat is 1 dame, maar wel met paardenbek)
quote:
Op maandag 8 september 2003 07:27 schreef ric0 het volgende:[..]
Het legendarische Nederlandse Focus met Sylvia,
Tnx in ieder geval
.
wie zong het ?
quote:Ik heb een versie van Minnie Ripperton, maar volgens mij is dit nummer door meerdere artiesten gedaan.
Op maandag 8 september 2003 12:04 schreef Aschkael het volgende:
'loving you is easy 'cause you're beautifull....doewiedoooehhhooo'wie zong het ?
quote:Minnie is volgens mij de originele uitvoerende
Op maandag 8 september 2003 12:09 schreef Grayburn het volgende:[..]
Ik heb een versie van Minnie Ripperton, maar volgens mij is dit nummer door meerdere artiesten gedaan.
Max & betsy anders - Zwaluw ach zwaluw
Maar kan m nergens vinden... iemand?
quote:is ook een nogal beukende black sensation-achtige remix van dacht ik. van wie is die?
'loving you is easy 'cause you're beautifull....doewiedoooehhhooo'wie zong het ?
in de zelfde catagorie (muziekstijl): een stampplaat, veel gehoord afgelopen zomer met erin een vrouwenstem die bij het refrein zingt 'can you feel it'. ook een cover volgens mij.
quote:Marc et Claude - Loving You (Isaac Remix)
Op maandag 8 september 2003 14:41 schreef belanov het volgende:[..]
is ook een nogal beukende black sensation-achtige remix van dacht ik. van wie is die?
quote:Minnie Ripperton inderdaad... door de mangel gehaald door The Orb op (en daar komt ie):
note: vond het gewoon leuk om te posten
oe oe oe, oe oe, oe oe oe, oe oe, oe oe oe, oe oe, where are you?
Ik geloof dat scooter er ook ooit iets mee gedaan heeft, maar ik ben op zoek naar het originele nummer. Alvast bedankt voor de reacties!
quote:Je bedoelt vast niet: Paffendorf - Where Are You
Op maandag 8 september 2003 15:09 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik doe ook een duit in het zakje bij dit topic, want ik ben ook op zoek naar de titel + artiest van een nummer. Het gaat om het nummer waar het refrein als volgt gaat:oe oe oe, oe oe, oe oe oe, oe oe, oe oe oe, oe oe, where are you?
Wie oh wie?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |