abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15329944
ik had het niet beter kunnen zeggen Cynix. Maar die bellen begonnen al te rinkelen toen ik het bedrijf bij "Tros Opgelicht" op tv zag.

Ondanks dat meneer Sabos dit probeert te verdoezellen als slecht journalistiek werk gaat zo'n programma niet voor niets op pad.

donderdag 11 december 2003 @ 14:30:44 #52
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_15329990
quote:
Op donderdag 11 december 2003 12:57 schreef CAD-telewerk het volgende:
Geef daar dan eerst maar eens blijk van.
Wij wéten wel beter.

Wat voor bewijzen heb je nodig voor je je excuses aanbied?
Ik weet niet hoe je erbij komt dat je mij kent, maar ik zou het graag horen zodat ik het kan weerleggen.
Ik kan je iig zeggen dat mijn vader geen politieman uit Lochem is.

Ik heb echter steeds minder vertrouwen in een fatsoenlijke reactie, erg jammer. Je laat je zo wel heel erg kennen, meneer de anonieme CAD-telewerk.

I don't shine if you don't shine
pi_15332025
Volgens het handelsregister bestaat s.a.b.o.s. ("stichting automatisering bevordering onderzoek stimulering") niet meer. De activiteiten worden voortgezet door de vof s.i.b.o.s. ("Salland Innovatie Bevordering Onderzoek en Stimulering") gevestigd op hetzelfde adres te Olst, van dezelfde T.P. Voerman.
pi_15332499
Goed, een andere naam dus, waarom? Heeft de naam Sabos misschien een te slechte reputatie gekregen? Oude wijn in nieuwe zakken dus. Even gecheckt op kvk, geen deponeringen, dus geen (omzet-)cijfers etc. beschikbaar, helemaal geen gegevens beschikbaar trouwens, behalve de naam van de directeur en zijn dochter.
Helaas, er valt dus niets te verifiëren qua (financiële) betrouwbaarheid. Bij twijfel niet inhalen dan maar. Overigens heb ik me even bemoeid met deze kwestie omdat mijn man interesse had (alweer een tijdje werkloos) en wilde gaan bellen, maar ik vond die 1750 inderdaad nogal verdacht. Lang leve dit soort forums, het behoedt je voor een hoop sores. En die kan je niet gebruiken naast de gebruikelijke ww-sores!
pi_15333787
quote:
Op donderdag 11 december 2003 16:11 schreef jovrey het volgende:
Goed, een andere naam dus, waarom? Heeft de naam Sabos misschien een te slechte reputatie gekregen? Oude wijn in nieuwe zakken dus. Even gecheckt op kvk, geen deponeringen, dus geen (omzet-)cijfers etc. beschikbaar, helemaal geen gegevens beschikbaar trouwens, behalve de naam van de directeur en zijn dochter.
Helaas, er valt dus niets te verifiëren qua (financiële) betrouwbaarheid. Bij twijfel niet inhalen dan maar. Overigens heb ik me even bemoeid met deze kwestie omdat mijn man interesse had (alweer een tijdje werkloos) en wilde gaan bellen, maar ik vond die 1750 inderdaad nogal verdacht. Lang leve dit soort forums, het behoedt je voor een hoop sores. En die kan je niet gebruiken naast de gebruikelijke ww-sores!
Jovrey, kun jij ook zien per wanneer het SIBAS is geworden?
pi_15334716
15 augustus 2002.
pi_15344140
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:26 schreef CAD-telewerk het volgende:
"SABOS is geen software-handelaar, doch een sedert 1987 opererend ingenieurs- en adviesbureau. Het zou voor SABOS juist goed uitkomen als ze geen software zou hoeven leveren. Maar ja, dat moet nu eenmaal voor 'luitjes' die uitsluitend illegale software hebben. Bovendien kon ook jij (notabene vantevoren!) inderdaad een demoversie downloaden."
Ik zal, in tegenstelling tot het wazige verhaal van Dhr. Voerman van SABOS (www.CAD-telewerk.nl) en SIBOS (www.tele-CADwerk.nl) concreet reageren.
Een van de voorwaardes voor samenwerking met SABOS was: het "examen" moest worden uitgevoerd in het via SABOS aangeschafte software pakket. De naam van dit pakket wilde men in het gesprek niet noemen. Pas na betaling wordt het geheime product afgeleverd. Het oordeel over het examen wordt door SABOS geveld. Ik ken niemand die voor het examen is geslaagd en een herkansing wordt niet gegeven. De reden hiervoor is niet duidelijk.
Dit is geen "verzonnen verhaal", helaas....

Het blijft zeer merkwaardig dat er op geen enkel genoemd forum een positieve ervaring met SABOS te vinden is.

Alles bij elkaar staat in dit forum, via verschillende bronnen, inmiddels genoeg informatie: laat iedereen gewaarschuwd zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Telewerker op 11-12-2003 23:27]

pi_15352234
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:30 schreef Flipper01 het volgende:
Wat voor bewijzen heb je nodig voor je je excuses aanbied?
Jouw NAW-gegevens + tel.+ e-mail.
pi_15352540
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:04 schreef Cynix ® het volgende:
eerlijk gezegd niet voorstellen dat wie dan ook nog met dit bedrijfje in zee wil gaan.
Aangezien U, als forum-''beheerder'', partijdig blijkt te zijn, willen wij van U nu eerst de IP-adressen behorend bij de posts van deze thread zien. Volgens ons schrijven schrijvers nl. onder meerdere schuilnamen.
pi_15352810
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:49 schreef CAD-telewerk het volgende:

[..]

Aangezien U, als forum-''beheerder'', partijdig blijkt te zijn, willen wij van U nu eerst de IP-adressen behorend bij de posts van deze thread zien. Volgens ons schrijven schrijvers nl. onder meerdere schuilnamen.

Ja en dan wil je ons allemaal benaderen om een leuke baan als constructuer bij het ingenieurs bureau aan te bieden
pi_15352835
quote:

[..]

Wie is nu bezig onder schuilnamen? Ik heb er persoonlijk geen behoefte aan om door u te worden benaderd. Ik hoop (en denk dat eigenlijk ook) dat de forum beheerder zorgvuldig om zal gaan met de IP adressen.
  vrijdag 12 december 2003 @ 11:02:27 #62
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_15352857
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:44 schreef battlesickloner het volgende:
Ik ben ook nog ooit bij die vent geweest, en ik garandeer je dat je bedrogen wordt !!

Mijn verhaal: Erg lang...

HELEMAAL MEE EENS
Die vent is een bedrieger eerste klas!

Modellen laten zien die ik binnen een klein half uur af heb, standaard dingen enzo. Maar die 125 euro ben je sowieso kwijt!
Toen ik zei dat ik al legale software drvoor zelf heb, kwam hij met een lulverhaal aan dat dat neit kon en ik toch maar software via hem moest aankopen, zodat hij het zeker zou weten

En op dat van CV terug te komen. Daar keek hij idd niet naar.
Heb meer dan 4 jaar ervaring in CAD-Design. Runde een eigen Bouw-afdeling in Duitsland, gaf zelfs les in de verschillende pakketten alsook in Kinetix producten PLUS had een license om ze te verkopen. Het was hem nog niet eens een blik waardig.

[Dit bericht is gewijzigd door Mukie op 12-12-2003 11:15]

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 12 december 2003 @ 11:29:42 #63
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15353589
quote:
Ik ben niet partijdig, maar weiger te accepteren dat hier op de goede gok de ouders van Flipper01 door het slijk gehaald worden.

Je kunt reageren op wat Flipper01 hier zegt, alles wat je er verder bij haalt, wordt gewoon verwijderd.

IP-adressen bekend maken? Hoe kom je op het onzalige idee...

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_15353780
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:02 schreef Mukie het volgende:
bedrieger eerste klas!
Wij kennen jou inderdaad, bedriegster!
Jij lastert ons, zonder zelfs met ons samengewerkt te hebben.
Net zoals de anderen op dit forum.
pi_15353838
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:36 schreef CAD-telewerk het volgende:
Wij kennen jou inderdaad, bedriegster!
Jij lastert ons, zonder zelfs met ons samengewerkt te hebben.
Net zoals de anderen op dit forum.
Hallo hé, je laat je zo wel erg in de kaart kijken. Is een sekte niks voor jou?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 12 december 2003 @ 11:48:55 #66
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15354089
Even samenvattend: SABOS / SIBOS doet iets met CAD-telewerken en de wijze waarop is volgens een aantal users niet helemaal pluis. SABOS / SIBOS wijst alle beschuldigingen van de hand en nodigt iedereen uit de site goed te lezen.

De rest van het topic is moddersmijten en beschuldigingen over en weer; dit wordt 'm niet meer...

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')