abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2003 @ 00:04:14 #26
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_15264802
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:26 schreef CAD-telewerk het volgende:
Kortom: onze site goed lezen en bij het kennismakingsgesprek goed luisteren en kijken. (Dus geen eigen verhaal fantaseren of andermans fantasiën volgen.)
Hier komen jullie iedere keer op terug, maar ik denk dat juist daar een deel van het probleem zit.
De website is blijkbaar dermate onduidelijk dat weinig mensen vertrouwen in jullie hebben. Toen ik eens gebeld had voor meer informatie werd ik ook chagrijnig ontvangen, ik moest de website maar eens goed lezen, want daar stond alles op.
Ik weet zelf niet wat ik ervan moet denken, maar jullie wekken wel een heel erg onbetrouwbare indruk! In uw 'pleidooi' wordt alleen verteld hoe onbetrouwbaar bepaalde mensen op dit forum zouden zijn.
Leg liever op een duidelijke manier uit hoe jullie te werk gaan, waaraan het geld zal worden besteed.

Ik denk niet dat ik de enige ben die z'n twijfels heeft over jullie betrouwbaarheid..
Op de site is bijvoorbeeld niet te vinden wat voor soort mensen jullie zoeken en hoe het 'gebruikelijke forse investeringsrisico tot nihil' wordt gereduceerd. Een website is een weerspiegeling van het bedrijf en kijkend naar de website heb ik erg weinig vertrouwen in het bedrijf!

Deze dagen is het haast onmogelijk om CAD-werk te vinden, in ieder geval voor degenen met weinig ervaring. Wat maakt Sabos zo speciaal dat ze zo vaak adverteren?
Bij welk bedrijf moet je eerst een hoop geld betalen voordat je er wat voor terug krijgt?
Kan Sabos garanderen dat de ¤1750,- weer snel terug verdiend worden (met max 20 uur werken in de week)?? Ik geloof er niks van!!

Ik zou op zich best langs willen komen voor een gesprek maar na het bekijken van de website, een mailtje en een telefoongesprek had ik het idee dat het weinig nut had.

Maar meneer "CAD-telewerk" (over anoniem gesproken), als u hier duidelijk uitleg kan geven op de vragen die gesteld worden en kan vertellen hoe het allemaal werkt, dan zou u zo maar eens een aantal klanten erbij kunnen winnen.

Ik ben erg benieuwd, maar heb weinig hoop.

Met vriendelijke groet,
J.Dijkstra

I don't shine if you don't shine
pi_15265184
quote:
Op maandag 8 december 2003 schreef flipper01 het volgende:
hoe het 'gebruikelijke forse investeringsrisico tot nihil' wordt gereduceerd
Wat ik me er nog van herinner:

- Je betaalt het pakket
- Je slaagt voor de test (nog niemand ontmoet die dat gelukt is)
- Je gaat voor hun werken en vervolgens betalen zij jou een deel van de kosten terug in schijven.

dinsdag 9 december 2003 @ 11:37:27 #28
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_15270369
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 00:18 schreef battlesickloner het volgende:
Wat ik me er nog van herinner:

- Je betaalt het pakket
- Je slaagt voor de test (nog niemand ontmoet die dat gelukt is)
- Je gaat voor hun werken en vervolgens betalen zij jou een deel van de kosten terug in schijven.

Tja en over de resultaten van de test valt natuurlijk niet te corresponderen

Als de test zou worden gedaan vóór het geld betaald moet worden is er natuurlijk weinig aan de hand, maar in dit geval lijkt het erop dat Sabos bestaat uit 1 of meer oplichters!

Ik ben heel benieuwd of mensen van Sabos dit kunnen toelichten/ontkrachten.
In hun eerdere reactie staan een hoop woorden, maar er wordt maar weinig gezegd! Iedere keer weer wordt naar die waardeloze website verwezen waar nauwelijks informatie op te vinden is. Verder wordt alleen maar gezegd dat andere posters onbetrouwbaar zijn en hun verhalen uit hun duim zuigen.
Geef liever antwoord op de vragen die er echt toe doen! (zie deze en mijn voorgaande post)

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 23-12-2003 18:24]

pi_15272153
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:37 schreef Flipper01 het volgende:
maar in dit geval lijkt het erop dat Sabos bestaat uit 1 of meer oplichters!
't is was ? een familiebedrijfje, vader en dochter
pi_15272473
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:26 schreef CAD-telewerk het volgende:
blah BLAH BLAH.
He die cad telewerker ben je soms dezelfde die ook op het cad forum heeft lopen te spammen dat sabos wel werkt. En al mijn gegevens wou hebben omdat ik onder de naam bas postte, hier doe ik dat ook.

Helaas zijn deze discussies op het cad forum verwijderd, anders had ik graag de TS daarna doorgestuurd.

Ik ben nog steeds op zoek naar mensen welke echt concrete opdrachten van SABOS hebben gekregen, nadat ze inderdaad teveel geinvesteerd hadden voor en oud aftans cad pakket.

Er is ook een aflevering van tros opgelicht geweest waarbij het hele sabos geneuzel aan bod is gekomen.

Heeft niemand hier toegang tot de KVK site, en kan de totale omzet van sabos uit het jaarverslag halen. Want ik ben daar wel benieuwd naar. Als ze elke week adverteren dat ze cadtelewerkers zoeken zouden ze toch wel een omzet van zo'n 25 miljoen euro per jaar moeten draaien.

woensdag 10 december 2003 @ 09:45:41 #32
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_15294991
quote:
Op woensdag 10 december 2003 09:20 schreef CAD-telewerk het volgende:
CAD-telewerken

Hieruit blijkt wel weer dat jullie een stelletje oplichters zijn! Een betrouwbaar bedrijf zou zonder moeite antwoord kunnen geven op de vragen die ik heb gesteld. Jullie daarentegen verwijzen naar een eerder geschreven stuk waarin niks wordt gezegd!!
Erg zwak

woensdag 10 december 2003 @ 13:49:55 #33
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_15301237
- doe 'ns normaal -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 10-12-2003 22:15]

reach out and touch faith
pi_15301616
- offtopic -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 10-12-2003 22:16]

pi_15301804
- edit: reactie op offtopic -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 10-12-2003 22:16]

pi_15305340
- juist ja, en over elkaars vader praten doe je maar elders -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 10-12-2003 22:17]

pi_15305423
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:16 schreef CAD-telewerk het volgende:
-weer een verhaal-
Gelukkig maak je met dit soort posts wel een betrouwbare en evenwichtige indruk. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_15306597
quote:
bla blah
Kom dan zelf ook eens met niet een blah blah verhaal, maar met mensen die echt een fulltime baan aan dat hele sabos gebeuren kunnen over houden. Als je elke week advertenties in elke krant kan zetten wek je bij veel mensen de indruk dat er bij sabos werk in overvloed is. Als ik alleen maar negatieve verhalen hoor over mensen die een niet te controleren examenopdracht krijgen, hiervoor om onduidelijke reden zakken voor jullie examen, geen mogelijkheid hebben tot herexamen, dan wek je bij mij geen betrouwbare indruk.

En verklaar eens waarom je een cadpakket van 695$ voor 1700 Euro verkoopt, en kom nu niet weer met het geneuzel aan van de trainingen, want deze zijn puur op zelfstudie gericht.

Maar wat enkele mensen hier al voorstelden bestaat er dan de mogelijkheid dat je het pakket in bruikleen krijgt, en met opdrachten het pakket financiert.

Wat is trouwen het uur tarief wat je als zelfstandig cad constructeur bij jullie kan verdienen. In de markt wordt voor een goede constructeur inclusief zijn cad werkplek 70 euro gevraagd. Mensen die ik ken en als zelfstandig constructeur werken zitten natuurlijk wel onder dit tarief, maar geef eens een indicatie.

pi_15307385
Beste meneer Voerman,

kun u mij antwoord geven op de volgende vragen:
- met welk programma gaat een telewerker bij u tekenen/werken?
- wat zijn de verdere investeringen?
- waaruit bestaat de cursus verder?
- noem eens een richtbedrag wat een telewerker eventueel gaat verdienen?

Ik ben benieuwd naar uw antwoorden...

p.s. deze informatie haal ik niet van uw website nog van uw reactie op dit forum.

p.s.s. krijg ik nu ook een antecedenten onderzoek?

woensdag 10 december 2003 @ 20:10:21 #40
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_15311805
quote:
- juist ja, en over elkaars vader praten doe je maar elders -
SORRY????

Wat is dit voor een laaghartige op niks gebaseerde trieste reactie??
Is dit een manier om aan te geven hoe professioneel Sabos is?

Ik heb geprobeerd om op een fatsoenlijke manier te communiceren, toen ik hier geen reactie op kreeg heb ik jullie (hetzij onterecht) oplichters genoemd. Dit was echter bedoeld om een reactie uit te lokken, want zoals ik al eerder schreef moet het toch niet zo moeilijk zijn om te bewijzen dat jullie geen oplichters zijn! (hiervan heb ik tot noch toe weinig gelezen).

Nee, in de reactie die ik krijg worden ineens mijn ouders erbij gehaald en ervan beticht dat ze dwazen en uitkeringtrekkers zijn en jullie in een kwaad daglicht proberen te stellen.BELACHELIJK!!
Mijn ouders hebben helemaal niks met Sabos of wat dan ook in de CAD-wereld te maken, ze hebben beiden een gerespecteerd eigen bedrijf en niet in Lochem.
Ik ben zelf Civiel Technisch ingenieur en heb deze thread geopend omdat ik benieuwd was hoe jullie bedrijf te werk gaat, aangezien ik na een mailtje en een telefoongesprek niks wijzer was geworden. Ik heb helemaal niks met andere mensen die in deze thread posten te maken.
Ik had gehoopt dat jullie op een fatsoenlijke manier antwoord konden geven op mijn vragen. In tegenstelling daarop worden mijn ouders belachelijk gemaakt die hier absoluut niks mee te maken hebben.

Een excuses van jullie kant is hier wel op z'n plaats.

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 10-12-2003 22:19]

woensdag 10 december 2003 @ 22:23:22 #41
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15316131
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:10 schreef Flipper01 het volgende:
Een excuses van jullie kant is hier wel op z'n plaats.
Daar ben ik het mee eens!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_15323564
Ik vind het bijzonder laag en onbeschoft dat je hier
- iemand hekelt vanwege vermeend gedrag van zijn ouders, terwijl
- je niet wéét of je de juiste persoon voor je hebt (maar zelfs dan...)
- dat flik je als mens niet; (en in elk geval niet in WGR)
- en zeker niet zo grof, lomp en onbeschoft
Je hebt mijn eerdere waarschuwing niet gelezen of genegeerd
Ik haal deze opmerkingen wederom weg; de ouders van Flipper01 beschuldigen doe je maar per mail.

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 11-12-2003 10:00]

pi_15323805
quote:
Op donderdag 11 december 2003 09:38 schreef CAD-telewerk het volgende:

- edit -

En nu nog eens concreet antwoord geven op de concrete vragen die mensen hier stellen, en niet weer verwijzen naar het blah blah verhaal. Juridish zal het heus wel kloppen, maar de meeste contructeurs (sorry mensen dat ik dit zeg, maar dat is mijn eigen ervaring) zijn rechtlijninge mensen, en willen graag rechtlijnige antwoorden, zonder de blah blah erom heen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 11-12-2003 10:01]

pi_15325067
- edit: ik heb hier écht geen zin meer in. Dat Flipper01 zo netjes blijft is bewonderenswaardig -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 11-12-2003 23:46]

donderdag 11 december 2003 @ 12:45:45 #45
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_15327470
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:55 schreef CAD-telewerk het volgende:
- edit -
En wat wéten jullie dan over mij? HELEMAAL NIKS!!
Ik heb niks met Sabos te maken en na de voorgaande belachelijke reactie heb ik daar ook weinig behoefte meer aan.
quote:
- edit -
Wie is hier nou anoniem? Ik ben volgens mij de enige geweest die hier z'n echte naam heeft gebruikt. Om vervolgens allemaal schandalige dingen over mijn ouders te horen die hier niks mee te maken hebben!
Jij bent hier degene die anoniem post!!
quote:
- edit -
Ik weet niet wie jullie voor je hebben en wat diegene jullie allemaal voor verschrikelijks heeft aangedaan, maar ik kan u zeggen dat u de verkeerde voor je hebt.
Zoals al eerder gezegd ben ik slechts op zoek naar meer duidelijkheid over hoe Sabos te werk gaat en hoe het zit met de investeringen. Het antwoord op die vragen wordt niet gegeven op de website en evenmin in het artikel waar steeds naar verwezen wordt.
De reden dat ik woorden als 'oplichters' heb gebruikt is om een reactie uit te lokken. En daarbij doelde ik op een antwoord op de door mij gestelde vragen, want dat moet toch niet zo moeilijk zijn?

Ik verwacht nog steeds excuses aangezien u hier de verkeerde zit te beledigen. Hopelijk kunnen we daarna op een volwassen manier veder communiceren.

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 11-12-2003 23:36]

pi_15327749
quote:
Op donderdag 11 december 2003 12:45 schreef Flipper01 het volgende:
u hier de verkeerde
Geef daar dan eerst maar eens blijk van.
Wij wéten wel beter.
CAD-telewerken
pi_15327860
quote:
Op donderdag 11 december 2003 12:57 schreef CAD-telewerk het volgende:

[..]

Geef daar dan eerst maar eens blijk van.
Wij wéten wel beter.
CAD-telewerken

Reageer eens op mijn vragen, of is het nu echt zo moeilijk om de waarheid te vertellen.
pi_15327992
volgens mij is het rustig in het CAD wereldje, je hebt in ieder geval tijd genoeg om een zooitje fora in de gaten te houden.

- fok!
- opgelicht forum (Goh! toevallig niet?)
- CAD-forum

maar antwoord geven op fatsoenlijk gestelde vragen doet U niet. Ik had graag mijn CAD kennis willen uitbreiden maar ik geloof dat ik beter af ben met een boek en wat kennis overdracht van een goede vriend. (Beta tester bij Autodesk)

pi_15328648
Ik heb wel toegang tot KvK online en wat blijkt? Geen Sabos te bekennen, niet in Olst, niet ergens anders in Nederland. Misschien niet rechtsgeldig ingeschreven dus? Maar Tele-cadwerk heeft daar vast een rechtlijnige verklaring voor. Bijv. door hun dossiernummer van de KvK te noemen. Als je nix te verbergen hebt, kan dat toch geen kwaad?
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2003 @ 14:04:16 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_15329307
Ik kan me, alles doorgelezen hebbende, eerlijk gezegd niet voorstellen dat wie dan ook nog met dit bedrijfje in zee wil gaan. Dat is vragen om problemen. Mij lijkt het verstandig dat SABOS eerst zijn door zichzelf ingegooide ruiten gaat repareren.

Een leuke bijverdienste is natuurlijk nooit weg, maar ik denk dat elk weldenkend mens inmiddels oordopjes nodig heeft voor de rinkelende alarmbellen die afgaan als je alles nog eens doorleest. Zeg in ieder geval niet dat je niet gewaarschuwd bent.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')