abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12958304
Als je van @home via de kabel wil internetten moet je een zogenaamd CAI abbonement hebben. Dus ja je moet al tv via de kabel van essent hebben.. ook al heb je dat dan is het nog de vraag of het wel kan op je postcode vanwegge allerlei filters.
  vrijdag 5 september 2003 @ 12:38:05 #27
39446 303
(C) Roland
pi_12958440
Onbegrijpelijk dat mensen zonder tv kunnen leven, al is het alleen maar om het nieuws te bekijken!

Maar kan je uberhaupt wel kabelinternet/adsl op texel krijgen? Ben bang van niet omdat het niet echt rendabel is voor internetproviders/kpn/kabelbedrijven om dat daar aan te sluiten.

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_12958498
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 12:28 schreef Markster het volgende:

[..]

maar hij heeft ook geen tvabbo, dus die hele kabel is niet actief. Die word niet actief gemaakt voor internet, alleen voor tv als ik het goed heb.

Ik had die post getypt toen er nog maar 1 reply stond. Ik wist toen nog niet of er wel of niet een tv abbo was. Ik geef ook aan dat het tv abbo ook weleens 'verstopt' kan zijn in de energierekening.

En Texel: ik hoop dat er kabel/adsl toegang is. Ik weet namelijk niet of er wel dekking is. Kabel moet denk ik wel voldoende snel zijn, het is niet echt dichtbevolkt daar, toch?

Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  vrijdag 5 september 2003 @ 12:43:50 #29
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_12958549
ik heb voor casema gewerkt, en het is vrij simpel:

geen tvabbo, geen internet, is namelijk gedaan omdat de frequentie niet voor de NTU gesplitst kan worden, en natuurlijk uit makkelijkheid, want zo haalt de provider meer geld binnen.

What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
pi_12958551
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 12:31 schreef Probity het volgende:
Als je van @home via de kabel wil internetten moet je een zogenaamd CAI abbonement hebben. Dus ja je moet al tv via de kabel van essent hebben.. ook al heb je dat dan is het nog de vraag of het wel kan op je postcode vanwegge allerlei filters.
Niet vanwege filters toch? De installaties moeten aangepast worden. Als er te weinig mensen zijn loont het de moeite niet om dat te doen, dus die installaties komen achteraan op de list te staan.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_12981943
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 12:38 schreef 303 het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen zonder tv kunnen leven, al is het alleen maar om het nieuws te bekijken!

Maar kan je uberhaupt wel kabelinternet/adsl op texel krijgen? Ben bang van niet omdat het niet echt rendabel is voor internetproviders/kpn/kabelbedrijven om dat daar aan te sluiten.

Wat is dat nou weer voor onzin, op Texel is er op 1/10 van het eiland adsl te krijgen, en op 1/2 van het eiland kabel internet, en verder hebben we ook nog telefoon hoor

en het kan makkelijk uit, er zijn genoeg mensen op het eiland

zaterdag 6 september 2003 @ 15:55:37 #32
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_12982257
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 15:32 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin, op Texel is er op 1/10 van het eiland adsl te krijgen, en op 1/2 van het eiland kabel internet, en verder hebben we ook nog telefoon hoor

en het kan makkelijk uit, er zijn genoeg mensen op het eiland

Dat is zeker geen onzin hoor. Er zijn genoeg dorpjes in de Randstad die nog geen kabel of ADSL hebben. Ook al liggen ze 10 km van Amsterdam af of zo.

Komt geloof ik door de kosten van het ombouwen van centrales. Elk dorp heeft zijn eigen centrale en als er maar 5000 inwoners zijn heeft de KPN daar echt geen zin in.

zaterdag 6 september 2003 @ 20:48:30 #33
21210 Paladin82
In Black and White
pi_12988145
Hmz als ik het goed begrijp woont de persoon om wie het gaat dus in Texel?? (zo niet ignore my story)

Texel krijgt zijn televisie kabel signaal via kabeltex en het internet wordt geregeld via multikabel. Om te kunnen internetten moet de zogenaamde downstream openstaan, dit is dus tv beeld. Er moet dus iig een kabeltv abonnement zijn om te kunnen internetten via de kabel. Hier hoeft echter geen tv op aangesloten te worden maarja wrom iets niet gebruiken als je het wel hebt toch

En voor ADSL zal je een werkende telefoon lijn nodig hebben.

Hoop dat het zo duidelijk is.

yesterday is History , Today is a Gift , Tomorrow a mystery
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')