Het doet idd veel pijn in het begin. Ik heb bij de huisarts alles ondergekotst. Na enkele dagen was de pijn weg. Maar ik had wel een bal van het formaat tennisbal die blauw werd.
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 10:50 schreef Chilly_Willy het volgende:
* Chilly gaat nu elk uur naar de wc om te checken of zijn ballen er nog goed bijhangen
maar idd, het zijn enge verhalen voor ons jongens/mannen.
wist ook niet dat het kon...
jakkes....
gelukkig kan ik het nooit krijgen
quote:Het gebeurt "zomaar", maar sporten kan geloof ik wel een uitlokkende factor zijn.
Op vrijdag 5 september 2003 10:58 schreef Pikkestein het volgende:
Hoe krijg je dat kan? een gedraaide teelbal, moet iemand er een draai aan geven? of kan je het al krijgen als je bijv aan het joggen ben??
quote:Nee, ze kijken der naar.. frunniken er nog wat aan en maken je in slaap
Op vrijdag 5 september 2003 10:49 schreef Isabeau het volgende:
En toen je moest wachten op de operatie, hebben ze toen nog wat gedaan? (dus terwijl ze al weten dat je een gedraaide teelbal had)Ik moet die info echt hebben
quote:Behalve als je een ernstige ontsteking aan de wond krijgt
Op vrijdag 5 september 2003 11:09 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Nee, ze kijken der naar.. frunniken er nog wat aan en maken je in slaap
Als je wakker wordt voel je je relaxt dan ooit ervoor.. je bal doet geen pijn meer.. je voelt nog wel een beetje de hechtingen zitten enzo, maar das alles.
Ook plassen gaat de eerste dag wat minder...
quote:Zal ik ook niet doen
Op vrijdag 5 september 2003 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat een arts wel kan zien of je aanleg hebt om een gedraaide teelbal te krijgen. Dan "hangt" de bal ietsje hoger dan normaal, maar ik heb er geen ervaring mee/oog voor. (foto's van je scrotum plaatsen heeft dus geen zin)
Ik heb wel net m'n moeder gebeld om te vragen of ze een stevige balzakhouder wil maken voor me.
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Dan "hangt" de bal ietsje hoger dan normaal, maar ik heb er geen ervaring mee/oog voor.
eng dit trouwens
quote:Ja kut, nu durf ik dus niet meer aan mijn ballen te komen
Op vrijdag 5 september 2003 10:40 schreef Isabeau het volgende:[..]
Je kan het zomaar krijgen en het komt het meest voor bij jongens in de pubertijd en rond de 20.
Heb de bal wel behouden en werkt nog perfekt, irule wordt begin december pappa!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |