abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2003 @ 10:54:18 #26
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_12956164
Het enige wat ze doen is wat onderzoeken (echo, voelen, etc). Vooral om zeker te zijn van een verdraaide bal. Je krijgt wat pijnstillers. Meer niet. Ik heb een weekend op de operatie moeten wachten. De bal was toch al dood, dus was het geen spoed meer.

Het doet idd veel pijn in het begin. Ik heb bij de huisarts alles ondergekotst. Na enkele dagen was de pijn weg. Maar ik had wel een bal van het formaat tennisbal die blauw werd.

Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
  vrijdag 5 september 2003 @ 10:54:47 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12956173
De broer van mijn ex-vriend heeft het gehad toen hij klein was.
Helaas kan ik nu geen details vragen aan zijn moeder want ze zijn een weekendje weg.
Ik kan je alleen vertellen dat hij heeeeeeeel veel pijn heeft gehad, maar dat wist je inmiddels al.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 september 2003 @ 10:56:29 #28
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_12956206
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 10:50 schreef Chilly_Willy het volgende:
* Chilly gaat nu elk uur naar de wc om te checken of zijn ballen er nog goed bijhangen

maar idd, het zijn enge verhalen voor ons jongens/mannen.
wist ook niet dat het kon...
jakkes....

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 5 september 2003 @ 10:57:07 #29
34793 neo567
You know who
pi_12956220
Pijnlijk topic
pi_12956242
Hoe krijg je dat kan? een gedraaide teelbal, moet iemand er een draai aan geven? of kan je het al krijgen als je bijv aan het joggen ben??
pi_12956250
Nouja, in ieder geval bedankt allemaal
Ik heb er straks een discussie over met een docent.

gelukkig kan ik het nooit krijgen

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_12956259
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 10:58 schreef Pikkestein het volgende:
Hoe krijg je dat kan? een gedraaide teelbal, moet iemand er een draai aan geven? of kan je het al krijgen als je bijv aan het joggen ben??
Het gebeurt "zomaar", maar sporten kan geloof ik wel een uitlokkende factor zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_12956304

waarom moest ik dit topic nou lezen

vrijdag 5 september 2003 @ 11:01:03 #34
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_12956310
Ik heb het gekregen door een normale beweging. Gewoon in bed omdraaien...
pi_12956377
Ik geloof dat een arts wel kan zien of je aanleg hebt om een gedraaide teelbal te krijgen. Dan "hangt" de bal ietsje hoger dan normaal, maar ik heb er geen ervaring mee/oog voor. (foto's van je scrotum plaatsen heeft dus geen zin )
pi_12956480
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 10:49 schreef Isabeau het volgende:
En toen je moest wachten op de operatie, hebben ze toen nog wat gedaan? (dus terwijl ze al weten dat je een gedraaide teelbal had)

Ik moet die info echt hebben

Nee, ze kijken der naar.. frunniken er nog wat aan en maken je in slaap Als je wakker wordt voel je je relaxt dan ooit ervoor.. je bal doet geen pijn meer.. je voelt nog wel een beetje de hechtingen zitten enzo, maar das alles.
  vrijdag 5 september 2003 @ 11:11:42 #37
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_12956519
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:09 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Nee, ze kijken der naar.. frunniken er nog wat aan en maken je in slaap Als je wakker wordt voel je je relaxt dan ooit ervoor.. je bal doet geen pijn meer.. je voelt nog wel een beetje de hechtingen zitten enzo, maar das alles.

Behalve als je een ernstige ontsteking aan de wond krijgt

Ook plassen gaat de eerste dag wat minder...

vrijdag 5 september 2003 @ 11:15:14 #38
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_12956612
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat een arts wel kan zien of je aanleg hebt om een gedraaide teelbal te krijgen. Dan "hangt" de bal ietsje hoger dan normaal, maar ik heb er geen ervaring mee/oog voor. (foto's van je scrotum plaatsen heeft dus geen zin )
Zal ik ook niet doen

Ik heb wel net m'n moeder gebeld om te vragen of ze een stevige balzakhouder wil maken voor me.

God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_13013961
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:03 schreef Isabeau het volgende:
Dan "hangt" de bal ietsje hoger dan normaal, maar ik heb er geen ervaring mee/oog voor.
ohoh

eng dit trouwens

Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  zondag 7 september 2003 @ 23:48:25 #40
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_13014017
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 10:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan het zomaar krijgen en het komt het meest voor bij jongens in de pubertijd en rond de 20.

Ja kut, nu durf ik dus niet meer aan mijn ballen te komen . Bedankt .
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_13020426
mmmm, herkenbaar
Heb het ook gehad, inderdaad ontzettend veel pijn...
Huisarts stelde vast wat het was, heb ook geen echo gehad.
Snel naar ziekenhuis voor operatie
Voor de operatie is er behalve scheren niets gedaan, onderlichaam verdooft en snijden maar!
Wel frustrerend als de arts loopt te ouwehoeren over parachutespringen terwijl hij in je za(a)kje aan het snijden is

Heb de bal wel behouden en werkt nog perfekt, irule wordt begin december pappa!

Tot zo ver....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')