Doet inderdaad verdomde zeer, maar mijn vraag is: wat deed de arts vóór de operatie? Kreeg je pijnstillers, moest je "het zaakje" hoog leggen? Etc. Dus de medische handelingen voor de operatie
(of als je het van iemand anders weet, je partner of broertje of zo)
quote:Te lang gewacht zeker? Je bal sterft namelijk af en is bijv. na 24 uur al helemaal niet meer te redden.
Op vrijdag 5 september 2003 10:31 schreef Bertin het volgende:
Vriend van mij had dit... hij heeft nu nog maar 1 bal...
quote:lijkt me zeer pijnlijk... gelukkig nog nooit gehad
Op vrijdag 5 september 2003 10:31 schreef Bertin het volgende:
Vriend van mij had dit... hij heeft nu nog maar 1 bal...
quote:Hij zei dat hij het niet gemerkt had... toen hij ging douchen had ie ineens een zwarte bal.... heel vaag...
Op vrijdag 5 september 2003 10:32 schreef Isabeau het volgende:[..]
Te lang gewacht zeker? Je bal sterft namelijk af en is bijv. na 24 uur al helemaal niet meer te redden.
quote:met 1 bal kun je toch verder leven...
Op vrijdag 5 september 2003 10:32 schreef Isabeau het volgende:[..]
Te lang gewacht zeker? Je bal sterft namelijk af en is bijv. na 24 uur al helemaal niet meer te redden.
quote:Het is inderdaad zo dat hij nogsteeds evenveel zaad productie heeft...
Op vrijdag 5 september 2003 10:33 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
met 1 bal kun je toch verder leven...
neemt fucties over of zoiets, lag ik paar dagen geleden hier ergens..
quote:Ik moet informatie hebben over wat de arts doet voor de operatie
Op vrijdag 5 september 2003 10:33 schreef DuchessX het volgende:
Was daar niet laatst een topic over in R&P?
Kan er niets over vinden op internet of zo
is dat het...???
quote:Nee.
Op vrijdag 5 september 2003 10:38 schreef pdxnet96 het volgende:
Mijn vriendin draait mijn zak wel eens een kwart slag tijdens het aftrekken .....![]()
![]()
is dat het...???
Het is het draaien van de zaadleider waardoor de bloedvoorziening (plexus pampiniformis ) wordt afgeklemd. Dit gaat niet zomaar terug en veroorzaakt godsgruwelijk veel pijn. Je kan het zomaar krijgen en het komt het meest voor bij jongens in de pubertijd en rond de 20. Operatief ingrijpen is noodzakelijk.
Maar wat doen die artsen nou VOOR de operatie? Help me nou
quote:Om het laatste druppeltje eruit te persen ?
Op vrijdag 5 september 2003 10:38 schreef pdxnet96 het volgende:
Mijn vriendin draait mijn zak wel eens een kwart slag tijdens het aftrekken .....![]()
![]()
is dat het...???
Ze weet wel dat het zaad daar niet vandaan komt op hét moment ?
quote:...en het vastzetten van de andere teelbal omdat er een grote kans is dat die ook een keer gaat draaien bij iemand waarbij dat al gebeurd is.
Op vrijdag 5 september 2003 10:42 schreef Drinkemaatje het volgende:
De operatie was ook niet bijzonder, want het was simpel het verwijderen van het dode balletje.
quote:Lekker liggen kreperen van de pijn dus
Op vrijdag 5 september 2003 10:43 schreef Arjen het volgende:
Hoorde laatst ook zo'n verhaal..
Hij moest zo lang wachten op de operatie (allemaal spoedgevallen tussendoor) dat ze 'm maar morfine hebben gegeven, gewone pijnstillers hielpen niet.
Doen ze er ook ijs of zo op? (geen idee hoor)
Voor de operatie hebben ze alleen maar echo onderzoeken gedaan. Niet veel meer. Ze waren er toch al te laat bij.
quote:Ik had het.. binnen 8uur narcoze en rechtdraaien + ophanging in orde maken.. heb nu 1 hoog-bal en een laag-bal, hij hangt nog steeds netjes
Op vrijdag 5 september 2003 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Een zogenaamde torsio testis dus.Doet inderdaad verdomde zeer, maar mijn vraag is: wat deed de arts vóór de operatie? Kreeg je pijnstillers, moest je "het zaakje" hoog leggen? Etc. Dus de medische handelingen voor de operatie
(of als je het van iemand anders weet, je partner of broertje of zo)
Heb dus nog 2 prima werkende zaad-fabriekjes. En ja, het doet pijn.. je rolt over de grond.. zeker als je bal nog niet dood is
Voor de operatie wilde ze nog wel perse een echo maken, terwijl het overduidelijk was wat er aan de hand was.
De bal moet eigenlijk binnen 3 uur (of 2, dat weet ik niet meer zeker) terug gedraaid worden anders kan er onherstelbare schade optreden.
Ik moet die info echt hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |