quote:echt niet bij iedere vrouw is zijn de borsten heel gevoelig! als iemand aan mijn tepels zit voel ik zelfs helemaal NIETS! als ik dan kijk weet ik pas wat diegene aan het doen is, maar gevoel zit er bij mij absoluut niet. dus niet iedere vrouw....
Op vrijdag 5 september 2003 10:57 schreef erodome het volgende:[..]
Helowwwwwwwwww......
Niet dus, de hele borst van een vrouw is gevoelig.....
Alleen kneden is niet zo spannend als je dat alleen doet, maar 1 van de grootste vergissingen die gemaakt word is te denken dat er alleen gevoel in de tepels zit en dat de rest van de borst geen aandacht nodig heeft.Voor een echt lekkere "tietbehandeling" geef je allebei de borsten in het TOTAAL aandacht....
quote:Nee 1 kan niet hoor, dan word de ander jaloers en een tietenruzie, dat wil je echt niet meemaken
Op vrijdag 5 september 2003 14:11 schreef Brombeertje het volgende:[..]
En niet één hè? Anders wordt het heibel onder de tieten.
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 10:56 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Ik heb zo met jouw vriendin te doen........
als mijn vriendin daar nou niks van voelt en ik vind het wel lekker en zij vind het niet erg als ik eraan zit wat is het probleem dan
* metro is very in de war
quote:Je hebt het alleen over je tepels, voel je ook niets in de rest van de borst en een heeeeeeeeeeeeeeel belangerijke plek, de huid tussen de borsten in?
Op vrijdag 5 september 2003 19:28 schreef MooNLiGhT84 het volgende:[..]
echt niet bij iedere vrouw is zijn de borsten heel gevoelig! als iemand aan mijn tepels zit voel ik zelfs helemaal NIETS! als ik dan kijk weet ik pas wat diegene aan het doen is, maar gevoel zit er bij mij absoluut niet. dus niet iedere vrouw....
Eerst heel zachtjes beginnen te stelen, je moet het gewoon opbouwen volgens mij waarderen de meeste vrouwen het niet als je zo maar ineens begint te knijpen/kneden.
Tip :
Aaien, zachtjes in je handen nemen, draaiende bewegingen maken en dan pas beginnen met kneden.
En hoe heter ze wordt hoe harder je kunt kneden
Tenminste, zo werkt het bij mij
quote:Kan hier maar op 1 manier op reageren..
Op woensdag 17 september 2003 22:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Je pakt met 2 handen haar borsten beet en dan duw je ze zachtjes naar elkaar toe...
Vervolgens RAM JE JE HARD GEWORDEN LUL ERTUSSEN EN SPUIT JE HEEL HAAR KIN VOL...
Om haar vervolgens te vertellen dat ze stinkt en maak je t uit!
quote:Kijk, daar worden de hoeren dus zo moe van hè, pratende klanten........
Op woensdag 17 september 2003 22:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Je pakt met 2 handen haar borsten beet en dan duw je ze zachtjes naar elkaar toe...
Vervolgens RAM JE JE HARD GEWORDEN LUL ERTUSSEN EN SPUIT JE HEEL HAAR KIN VOL...
Om haar vervolgens te vertellen dat ze stinkt en maak je t uit!
maar een manier werkt..
ga eens flink hard op die borsten slaan of stampen,
naarmate je langer bezig bent, kun je ook keihard knijpen en doorbijten..
gegarandeerd succed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |