quote:Als daar een rode en een witte audio ingang op zit wel ja
Op zaterdag 6 september 2003 19:41 schreef Evad het volgende:
Hmm dus dat ding heeft gewoon een aansluiting eropzitten voor je Logitech Z640 set?
Ik vind de change van composite naar rgb hetzelfde als van video naar dvd. Je mag niet zonder gamen vind ik ![]()
Edit - vergeet niet te controleren of de externe audiotulps aanwezig zijn op de kabel
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 16:14 schreef gieling het volgende:
hoe sloop je een gamecubehttp://chronomega.home.comcast.net/cubegone.wmv
moest wel lachen toen ie het nog deed na die rit ![]()
volgende keer moeten ze het met een xbox proberen
quote:RGB kabel gaat net als scart in de scart aansluiting in je tv. Hij roeleert 164X zoveel als de standaard shit die je krijgt bij de cube (je kunt nu namelijk vatzoenlijk 60hz beeld krijgen, en dus ook 60 frames per seconde en niet meer maximaalt 50)
Op zaterdag 6 september 2003 20:04 schreef gieling het volgende:
waar sluit je zo'n rgb cabel op aan? Toch niet ook op je tv?
quote:
Waaaarom?
Pak toch een X-Box!
quote:Idd
Op zaterdag 6 september 2003 20:21 schreef Young_David het volgende:[..]
![]()
![]()
Waaaarom?
Pak toch een X-Box!
quote:dit is de officele van Nintendo waar dus geen aparte geluidsset op kan worden aangesloten. (of er moeten 2 versies zijn) de prijs hiervan is 29 euro(!) bij dimension plus
Het Nintendo GameCube RGB-snoer stelt je in staat om van games te genieten met een helder beeld van hoge kwaliteit. Fantastische games, zoals Resident Evil, Super Mario Sunshine, Starfox Adventures en Pikmin, zie je nu zoals ze bedoeld zijn gezien te worden. De geweldige graphics van de Nintendo GameCube zijn een traktatie voor je ogen.

quote:de niet officele van Sun die maar 12 euro is en waar dus wel een aparte geluids set op kan worden aangesloten.
RGB Scart Cable Pro (Sun!)
Een Cube is een indrukwekkende console met prachtige graphics en klasse geluid. Dan wil je daar natuurlijk ook optimaal van genieten. Dat kan via een aansluiting van het echte RGB signaal via deze Scart kabel. Weg zijn de wazige randjes en overvloeiende kleuren welke je wel met een A/V (standaard bijgesloten) of RF Signaal kunt krijgen. Bovendien is deze kabel voorzien van extra audio/video uitgangen waardoor het aansluiten van een externe geluidsinstallatie of andere apparatuur mogelijk wordt gemaakt. Lengte van de kabel is een 2mtr.
ik haat namaak want heb altijd het idee dat de prestaties minder zijn.
is er dus een 2e versie voor die RGB cable van nintendo waar dus aparte tulp stekkers op kan worden aangesloten?
quote:Gijs
Op zaterdag 6 september 2003 20:04 schreef gieling het volgende:
waar sluit je zo'n rgb cabel op aan? Toch niet ook op je tv?
Hij vervangt je huidige scartkabel
quote:¤¤¤
Op zaterdag 6 september 2003 22:55 schreef gieling het volgende:
Waarom doen ze die niet standaard bij de gc
quote:Someone should die for this.
Tis ook geen eerlijke stress/sloop test. Dat ie die autorit overleeft is logisch. Er zijn nog veel meer dingen om te doen voordat je met een hamer gaat rammen.
Op m'n werk hebben we eens onderzocht hoe hard een telefoon met accu moet vallen voordat het display breekt... We moesten hem echt gooien. En dat terwijl 10% van de toestellen die binnenkomen een gebroken display hebben.
quote:De originele is beter. Wat je kunt doen is een scart koppelblokje met aftapjes kopen. Die gaat tussen je mooie RGB en je tv in. En dan kun je audio aftappen idd.
Op zaterdag 6 september 2003 20:55 schreef Windrunner het volgende:
[afbeelding]
[..]dit is de officele van Nintendo waar dus geen aparte geluidsset op kan worden aangesloten. (of er moeten 2 versies zijn) de prijs hiervan is 29 euro(!) bij dimension plus
[afbeelding]
[..]de niet officele van Sun die maar 12 euro is en waar dus wel een aparte geluids set op kan worden aangesloten.
ik haat namaak want heb altijd het idee dat de prestaties minder zijn.
is er dus een 2e versie voor die RGB cable van nintendo waar dus aparte tulp stekkers op kan worden aangesloten?
quote:Omdat dat extra geld kost en ze vinden dat je dat zelf mag bepalen. Ik koop altijd een rgb kabel bij mijn consoles
Op zaterdag 6 september 2003 22:55 schreef gieling het volgende:
Waarom doen ze die niet standaard bij de gc
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 11:15 schreef BMH het volgende:[..]
winter
Er doen zich de laatste tijd veel geruchten de ronde. Vandaag hebben we er weer eentje voor jullie. Konami zou Metal Gear Solid: The Twin Snakes naar de zomer van 2004 verschoven hebben. Volgens de geruchten zou het hier gaan om de Amerikaanse releasedate. De geruchten zijn afkomstig van het CubeIGN forum.
quote:winter. Op het IGN forum zeiden ze ook dat je MGS2 bij The Twin Snakes kreeg, en dat is ook niet zo.
Op zondag 7 september 2003 09:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
Er doen zich de laatste tijd veel geruchten de ronde. Vandaag hebben we er weer eentje voor jullie. Konami zou Metal Gear Solid: The Twin Snakes naar de zomer van 2004 verschoven hebben. Volgens de geruchten zou het hier gaan om de Amerikaanse releasedate. De geruchten zijn afkomstig van het CubeIGN forum.
quote:ik heb hem ook gekocht, maar als ik heel eerlijk ben, vind ik het zijn geld niet waard.., nu al wel weer iets meer sinds ik een 60Hz tv heb, maar daarvoor..., tsja voor 35 euro(!) werd het alleen iets scherper
Op zondag 7 september 2003 00:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Omdat dat extra geld kost en ze vinden dat je dat zelf mag bepalen. Ik koop altijd een rgb kabel bij mijn consoles
quote:35 Euro ? Dat is het opzeker wel waard
Op zondag 7 september 2003 10:44 schreef flappiewappie het volgende:[..]
ik heb hem ook gekocht, maar als ik heel eerlijk ben, vind ik het zijn geld niet waard.., nu al wel weer iets meer sinds ik een 60Hz tv heb, maar daarvoor..., tsja voor 35 euro(!) werd het alleen iets scherper
quote:Wat is hier nu in godsnaam leuk aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |