abonnement Unibet Coolblue
pi_13289136
Hè vindt het nu weer iets beter gaan met gtst. ik vind benjamin en ray juist wel leuk... Volgens hebben die 2 een haat-liefde verhouding. Ray half janken als benjamin dood lijkt, en met geweld dreigen als ie weer beter is.

Trouwens, het zijn wel beide top-acteurs!!!

Ondanks het som langddradige verhaal...

[Dit bericht is gewijzigd door Boefke op 19-09-2003 14:49]

pi_13289152
Hè vindt het nu weer iets beter gaan met gtst. ik vind benjamin en ray juist wel leuk... Volgens hebben die 2 een haat-liefde verhouding. Ray half janken als benjamin dood lijkt, en met geweld dreigen als ie weer beter is.

Trouwens, het zijn wel beide top-acteurs!!!

Ondanks het som langddradige verhaal...

pi_13291858
Winston Post een topacteur? Ik moet zeggen; hij is er wat op vooruit gegaan maar het GTST-niveau overstijgt hij nooit en das niet best
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13294343
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:25 schreef JohnDDD het volgende:
Winston Post een topacteur? Ik moet zeggen; hij is er wat op vooruit gegaan maar het GTST-niveau overstijgt hij nooit en das niet best
Wat vind je niet goed aan ze

ik vind ze toch best wel erg goed

  vrijdag 19 september 2003 @ 17:53:37 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13294382
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 17:51 schreef Riann het volgende:

[..]

Wat vind je niet goed aan ze

ik vind ze toch best wel erg goed


Sebastiaan gaat nog (als je 'soap' als referentiekader neemt)maarreh...heb je uberhaupt wel eens een geschoold acteur gezien?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_13298581
.
pi_13299798
*Ludo doet broek open*
*Toe maar meisje, kom maar meisje*
*Troosten meisje, ja toe maar, hmmmmm toe maar*
*Lekker troosten!*

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 19 september 2003 @ 23:00:46 #183
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_13302153
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 10:37 schreef JohnDDD het volgende:
...

Over GTST: Misschien kunnen Laura en Benjamin naar een praatgroep voor mensen met BDE (bijna-dood-ervaringen), voor Laura was dit al haar tweede in een jaar of vier, voor Benjamin geloof ik zijn eerste...wie heeft er nog meer aan moeten geloven?


Jef! Als zwerver.
Nulla verba sed acta
  vrijdag 19 september 2003 @ 23:36:19 #184
65516 gieling
Live from NYC
pi_13303102
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 21:30 schreef JohnDDD het volgende:
*Ludo doet broek open*
*Toe maar meisje, kom maar meisje*
*Troosten meisje, ja toe maar, hmmmmm toe maar*
*Lekker troosten!*


  vrijdag 19 september 2003 @ 23:36:39 #185
65516 gieling
Live from NYC
pi_13303112
En huppa, binnen een maandje 1000 posts
pi_13308657
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 23:00 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Jef! Als zwerver.


Ja dat klopt, en hey wacht, hij had ook eens een hartaanval gehad geloof ik! Toen reanimeerden ze hem ook, toch!
Dan zit Jef ook al op 2 keer denk ik
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13314546
GTST saai? Je moet het op de juiste manier kijken... Gewoon computer aanzetten en als dr even niks aanzit MSN gesprekje openen. En als je dan weer even kijkt, zie je vast iets leuks.
Ik vind Isabella het wel goed doen, hoor.
En Benjamin en Ray vind ik weer een mindere verhaallijn, die duurt te lang. Dat Robin terug is, is echt superkut, want dat IS geen gehandicapte. Heb zelf twee gehandicapte ooms en die gedragen zich echt niet zo.
En met Valerie en Robert moet maar eens gaan uitkomen...
Ludo en Martine samen het bed in straks en dan wordt Janine jaloers en die probeert Martine dan af te maken, maar dan killt Marine Nina en dan wordt Ludo weer woest en die wil Martine dan killen, maar dat lukt net niet, want Martine komt in de bak en dan pleegt Sjors zelfmoord en wordt Martine een vriendin van Roxy en ontsnappen ze samen ofzo...
En meneer Harmsen moet ook terugkomen... En die heeft zich laten ombouwen in Australië en dat vindt Yasmin wel kinky, gheghe
pi_13315295
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 15:59 schreef Mr.Trelawney het volgende:
GTST saai? Je moet het op de juiste manier kijken... Gewoon computer aanzetten en als dr even niks aanzit MSN gesprekje openen. En als je dan weer even kijkt, zie je vast iets leuks.
Ik vind Isabella het wel goed doen, hoor.
En Benjamin en Ray vind ik weer een mindere verhaallijn, die duurt te lang. Dat Robin terug is, is echt superkut, want dat IS geen gehandicapte. Heb zelf twee gehandicapte ooms en die gedragen zich echt niet zo.
En met Valerie en Robert moet maar eens gaan uitkomen...
Ludo en Martine samen het bed in straks en dan wordt Janine jaloers en die probeert Martine dan af te maken, maar dan killt Marine Nina en dan wordt Ludo weer woest en die wil Martine dan killen, maar dat lukt net niet, want Martine komt in de bak en dan pleegt Sjors zelfmoord en wordt Martine een vriendin van Roxy en ontsnappen ze samen ofzo...
En meneer Harmsen moet ook terugkomen... En die heeft zich laten ombouwen in Australië en dat vindt Yasmin wel kinky, gheghe
Eigenlijk best geil

Hmm
Ja
Yasmin mag best wel dé slet worden
het zou inderdaad leuk zijn haar met Meneer Harmsen naar bed te laten gaan omwille van het één of ander
krijgt die ouwe ook nog eens iets lekkers (en hoe lekker!)
en dan zien we Jef, die op zijn werk constant getergd wordt door droombeelden waarbij hij Yasmin vanachter bij haar toeters pakt...Yasmin wordt door Benjamin ontslagen omdat ze het met meneer Harmsen gedaan heeft uit strategische overwegingen, dan zoekt ze een nieuwe baan en die krijgt ze dan via Jef bij A&A. Dan krijgt ze echter een verhouding met Robert en ze ontdekt dat hij snuift, en dan vraagt ze een grote som geld van hem, om het geheim te houden. Dennis' moeder komt te overlijden en Dennis erft miljoenen en dan komt Robert op het idee om Dennis' en Laura's kind te ontvoeren (zijn eigen kind!) voor geld (anders vertelt Yasmin al Roberts geheimpjes aan Valerie)
Robert raakt dan nog meer aan de drugs en snijdt een pink van het kindje af, en stuurt dat naar Laura op!

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13315838
Jeetje jullie hebben wel fantasie zeg!!

Maarre weten jullie dan ook al of en welke nieuwen er bij komen? Het is nu wel een heel klein clubbie. Beetje vernieuwing zou geen kwaad kunnen, volgens mij. Enne wanneer komt Stefano eigenlijk terug????

Benjamin en Ray blijven dus nog een week in hun grotje zitten!!! Hoe blijven die twee nou ooit zo lang in leven??? Ja van die paddestoeltjes zeker...

pi_13316380
Nee kheb de spoilers niet gevolgd
al die leuke gtst-clubs @hetnet zijn member-only geworden en dan moet je betalen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 20 september 2003 @ 19:46:20 #191
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_13319418
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 17:23 schreef JohnDDD het volgende:
Nee kheb de spoilers niet gevolgd
al die leuke gtst-clubs @hetnet zijn member-only geworden en dan moet je betalen
Ontzettend irritant dat je daar voor moet betalen.
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
pi_13319649
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 19:46 schreef Queen_Em het volgende:

[..]

Ontzettend irritant dat je daar voor moet betalen.


Fuck zeg ja, heeft iemand misschien een VIP Log-in?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13324935
Vip-login heb ik niet, helaas. Wel een theorie
Ray is helemaal hopeloos in die tempel en dan gaat ie om zich heen slaan... Tegen een muurtje dat opeens een beetje onstevig is en daarom in elkaar stort. Achter het muurtje bevindt zich een geheime gang, waar Ray een kruik vindt met rare vloeistof erin. Die drinkt hij op en voilà: Ray krijgt vleugels als die van een Dondervogel. En klauwen ook, trouwens. En dan stijgt hij omhoog en beuken die vleugels de hele tempel kapot, en vliegt Ray naar Nederland (hij neemt Benjamin in zijn klauwen en wil hem dan in zee dumpen, maar per ongeluk valt Benjamin op Yasmins borstpartij, dus is hij gered) en leven ze nog kort en ongelukkig!
pi_13329757
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 23:56 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Vip-login heb ik niet, helaas. Wel een theorie
Ray is helemaal hopeloos in die tempel en dan gaat ie om zich heen slaan... Tegen een muurtje dat opeens een beetje onstevig is en daarom in elkaar stort. Achter het muurtje bevindt zich een geheime gang, waar Ray een kruik vindt met rare vloeistof erin. Die drinkt hij op en voilà: Ray krijgt vleugels als die van een Dondervogel. En klauwen ook, trouwens. En dan stijgt hij omhoog en beuken die vleugels de hele tempel kapot, en vliegt Ray naar Nederland (hij neemt Benjamin in zijn klauwen en wil hem dan in zee dumpen, maar per ongeluk valt Benjamin op Yasmins borstpartij, dus is hij gered) en leven ze nog kort en ongelukkig!
Dat eerste is zo gek nog niet; en dan komen Benjamin en Ray door die geheime gang terug en sluiten ze vrede...Benjamin gaat dan naar het ziekenhuis en praat met Robin, Robin zegt tegen Pascale dat hij Benjamin gezien heeft en ze denken dat het toch niet zo goed met Robin gaat als ze dachten
Maar dan duikt Benjamin weer op en dan hmm ja is er niets veranderd ofzo?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13329826
Man ik had vroeger toch topspoilers
ik wist 6 maanden geleden al dat Isabella met Ludo zou gaan rommelen enzo
maar ja
mijn hetnet topic op V&A is ook gesloten
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_13330662
wat zijn spoilers nou weer?
pi_13361091
quote:
Op zondag 21 september 2003 12:17 schreef Boefke het volgende:
wat zijn spoilers nou weer?



Ok hijs flauw
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_13361353
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 17:00 schreef Boefke het volgende:
Jeetje jullie hebben wel fantasie zeg!!

Maarre weten jullie dan ook al of en welke nieuwen er bij komen? Het is nu wel een heel klein clubbie. Beetje vernieuwing zou geen kwaad kunnen, volgens mij. Enne wanneer komt Stefano eigenlijk terug????

Benjamin en Ray blijven dus nog een week in hun grotje zitten!!! Hoe blijven die twee nou ooit zo lang in leven??? Ja van die paddestoeltjes zeker...


Waar is Stefano überhaupt naar toe gegaan?
Don't hate me, congratulate me
pi_13361698
Dies toch naar New York gegaan ?
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_13361772
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:01 schreef Pixy het volgende:
Enne wanneer komt Stefano eigenlijk terug????
quote:

Op zaterdag 20 september 2003 17:00 schreef Boefke het volgende:
Waar is Stefano überhaupt naar toe gegaan?
Stefano is naar NY gegaan om daar PupArt en de schilderijen van Benjamin te promoten. IRL was hij in Salou voor de opnames van Costa! Hij zou ongeveer in oktober weer in GTST verschijnen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')