quote:CD Tracklisting:
Having played to more than 375,000 fans over 3 unprecedented dates at Knebworth
this August, at what was the biggest UK music event of the summer, there really was only one thing for Robbie to do... For fans looking to re-live the incredible live experience which opened with Robbie suspended upside down a la Houdini - a recreation of the Escapology album cover - and ended with the mass singalong of Angels - here's your chance!Robbie will be releasing an album of live tracks from Knebworth on Monday 29th September - and as the first EVER Robbie Williams live album, it is certainly
set to go down a storm!
Let Me Entertain You
Let Love Be Your Energy
(We Will) Rock You
Monsoon
Me & My Monkey
Hot Fudge
Mr Bojangles
Shes The One
Kids
Better Man
Nans Song
Feel
Angels
Concerten verschijnen volgens mij zelden volledig op cd, nu maar hopen op een mooie dvd van dit concert...
quote:gewoon hopen op een DVD die wel alle nummers bevat. inclusief de fantastische back for good punkruck uitvoering. de eerste keer dat ik die hoorde (op een japanse import cd, die ik jaren geleden gekocht heb) kreeg ik echt kippevel....die menigte die helemaal uit zijn dak ging toen hij begon met zingen...en het fantastische refrein, volledig in robbie-style.
Op vrijdag 5 september 2003 11:31 schreef BrianMay het volgende:
Nee das waar, maar 13 nummers is wel heel erg weinig
robbie rocks!
quote:Ja, deze cd ga ik denk ik niet kopen (ok uiteindelijk toch wel), maar een DVD zou ik perfect vinden!
Op vrijdag 5 september 2003 09:52 schreef Tackleberry het volgende:
Geen Back for good als afsluiter...![]()
Concerten verschijnen volgens mij zelden volledig op cd, nu maar hopen op een mooie dvd van dit concert...
quote:Ik kan t niet vaak genoeg zeggen:
Op vrijdag 5 september 2003 21:09 schreef Minnie_ het volgende:
Ik heb Knebworth op video, maar er komt inderdaad een CD én een DVD uit! Kooopuuuhh!
Eigenlijk zegt de lijst met nummers helemaal niets, want je weet niet welke avond het is. De tweede avond vond ik me and my monkey veel minder dan de derde avond.
quote:De laatste avond kwam Markie idd lang bij Back for good.
Op zaterdag 6 september 2003 09:59 schreef Cybart het volgende:
waren dit niet de concerten waarbij tijdens een mark owen mee kwam zingen?
Op 2 augustushebben wij het concert van robbie williams opgenomen en deze zal op 28 oktober en 4 november a.s. worden uitgezonden, in 2 delen het begint om 22:00 en duurt tot 23:00 op yorin
quote:Lijkt Queen Productions wel, of niet Brian?
Op vrijdag 5 september 2003 06:17 schreef BrianMay het volgende:
niet eens compleet?
maar hij is
Robbie maakt een stuk of 3 fouten op de cd
bij nan's song gaat zijn gitaarspel fout
bij feel zingt ie te lang door na het refrein
en dan was er nog iets geloof ik
quote:Robbie is wel een hele grote Queen fans
Op donderdag 25 september 2003 17:34 schreef Plengel het volgende:[..]
Lijkt Queen Productions wel, of niet Brian?
quote:eerst moet Roger klaar zijn met die 3
Op maandag 29 september 2003 22:45 schreef BrianMay het volgende:[..]
Robbie is wel een hele grote Queen fans
Hij aapt Freddie al na met die halve microfoonstandaard act. hij heeft al minstens 3 Queen nummers live gespeeld. En nu doet ie Queen ook al na met niet complete live concerten op cd uitbrengen. Wanneer komt robbies collaboration met Britney Spears, Beyoncé en Pink?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |