quote:was da ook alweer?
Op donderdag 4 september 2003 17:24 schreef Blapiet het volgende:
Nou ja, zoals de topictitel al zegt. Steeds als de radio aan wordt gezet staat ATT aan. Volgens vriendinlief gebeurt het ook spontaan wel eens tijdens het rijden maar dit heb ik nog niet gemerkt. 't Gaat hier om een Sony autoradio
Is klote met de zenders, ik weet het
quote:geen carkit helaas, dus lijkt me sterk
Op donderdag 4 september 2003 17:45 schreef Braque het volgende:
Doet ie 't niet automagisch omdat hij via RDS doorkrijgt dat er file waarschuwing oid binnenkomen? (Of dat je een binnenkomend gesprek op je gsm krijgt?)
Overigens is net vorige week de zekering eruit geknapt en sindsdien heeft ie het. Bij het terugschuiven de radio toen ging 't wel wat lastig dus is er een kans dat ie ergens een rare sluiting maakt??
quote:Hmm of bij het terugduwen onbewust de instelling veranderd?
Op donderdag 4 september 2003 19:07 schreef Blapiet het volgende:[..]
Overigens is net vorige week de zekering eruit geknapt en sindsdien heeft ie het. Bij het terugschuiven de radio toen ging 't wel wat lastig dus is er een kans dat ie ergens een rare sluiting maakt??
quote:Heb nog nooit problemen gehad met Sony, alleen nog maar met Philips
Op donderdag 4 september 2003 19:10 schreef raampje het volgende:
Sony is echt prutzooi..maar stel ook voor iso-connector effe eruit halen..!
quote:checken gaat
Op donderdag 4 september 2003 19:10 schreef glasbak het volgende:
De ATT wordt ook geactiveerd als de kabel die je normaliter op je carkit aansluit, verbonden wordt met de massa. Best kans dat die contact maakt ergens met iets wat aan de massa zit. Een beetje isolatietape kan best wel helpen in dit soort gevallen
quote:kwaliteit van het geluid is in ieder geval bagger
Op donderdag 4 september 2003 19:13 schreef Blapiet het volgende:[..]
Heb nog nooit problemen gehad met Sony, alleen nog maar met Philips
quote:inderdaad! heb voorheen ook sony gehad, daarna clarion. dat verschil merk je meteen! maar als je deze vergelijking niet kunt maken, dan merk je het ook niet.
Op donderdag 4 september 2003 21:01 schreef raampje het volgende:[..]
kwaliteit van het geluid is in ieder geval bagger
quote:Je weet pas wat je gemist heb als je beter heb
Op vrijdag 5 september 2003 09:16 schreef ShelbyMustang het volgende:[..]
inderdaad! heb voorheen ook sony gehad, daarna clarion. dat verschil merk je meteen! maar als je deze vergelijking niet kunt maken, dan merk je het ook niet.
quote:
Nou ja, zoals de topictitel al zegt. Steeds als de radio aan wordt gezet staat ATT aan. Volgens vriendinlief gebeurt het ook spontaan wel eens tijdens het rijden maar dit heb ik nog niet gemerkt. 't Gaat hier om een Sony autoradiozoonie
Achterin je radio zit een draadje (met het labeltje ATT), wellicht komt die tegen een stroombron aan ofzo?
Of als je een carkit hebt aangesloten -> dan is die stuk?
quote:Of ff zekering eruit trekken....scheelt je wat werk.
Op donderdag 4 september 2003 17:42 schreef Grayburn het volgende:
Al eens een harde reset geprobeerd? Dus de hele ISO stekker eraf?Is klote met de zenders, ik weet het
quote:ATT is een soort geluidsdemping als het goed is. (Mijn broer heeft een Sony) Dus als je die indrukt dan wordt het geluid een beetje gedempt zodat je elkaar weer kan verstaan. Walkmans e.d. hebben deze functie ook, maar dan heet het avls.
Op vrijdag 5 september 2003 18:00 schreef TheMosselman het volgende:
ATT on betekend volgens mij dat hij denkt dat je een carkit aangesloten hebt waardoor het geluid vanzelf uit gaat....Achterin je radio zit een draadje (met het labeltje ATT), wellicht komt die tegen een stroombron aan ofzo?
Of als je een carkit hebt aangesloten -> dan is die stuk?
quote:Controleer je bedrading van je radio eens! en tape de ATT draad goed af! want zodra deze tegen de massa aankomt springt de radio op ATT!
Nou ja, zoals de topictitel al zegt. Steeds als de radio aan wordt gezet staat ATT aan. Volgens vriendinlief gebeurt het ook spontaan wel eens tijdens het rijden maar dit heb ik nog niet gemerkt. 't Gaat hier om een Sony autoradio
suc6
quote:nice echo
Op zondag 7 september 2003 11:37 schreef MarcRS het volgende:[..]
Controleer je bedrading van je radio eens! en tape de ATT draad goed af! want zodra deze tegen de massa aankomt springt de radio op ATT!
suc6
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |