abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12941258
Nou ja, zoals de topictitel al zegt. Steeds als de radio aan wordt gezet staat ATT aan. Volgens vriendinlief gebeurt het ook spontaan wel eens tijdens het rijden maar dit heb ik nog niet gemerkt. 't Gaat hier om een Sony autoradio
pi_12941369
ATT-knopje schoonmaken?
Als het niet zo serieus was zou je er om lachen. Sorry dat ik dat deed...
pi_12941433
geen sony kopen?
Remember, kids... If it tastes like dolphin, that's gooooood tuna!
pi_12941482
quote:
Op donderdag 4 september 2003 17:24 schreef Blapiet het volgende:
Nou ja, zoals de topictitel al zegt. Steeds als de radio aan wordt gezet staat ATT aan. Volgens vriendinlief gebeurt het ook spontaan wel eens tijdens het rijden maar dit heb ik nog niet gemerkt. 't Gaat hier om een Sony autoradio
was da ook alweer?
American Muscle Power
pi_12941548
een soort van "Mute" maar dan zo dat ie met een druk op de ATT knop zachtjes gaat spelen, en met nog een druk erop weer naar z'n vorige volume niveau gaat.
pi_12941642
Al eens een harde reset geprobeerd? Dus de hele ISO stekker eraf?

Is klote met de zenders, ik weet het

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  donderdag 4 september 2003 @ 17:45:59 #7
58631 Braque
Stupidity is no excuse
pi_12941713
Doet ie 't niet automagisch omdat hij via RDS doorkrijgt dat er file waarschuwing oid binnenkomen? (Of dat je een binnenkomend gesprek op je gsm krijgt?)
In een discussie heeft de hardste schreeuwer niet méér gelijk.
pi_12943307
quote:
Op donderdag 4 september 2003 17:45 schreef Braque het volgende:
Doet ie 't niet automagisch omdat hij via RDS doorkrijgt dat er file waarschuwing oid binnenkomen? (Of dat je een binnenkomend gesprek op je gsm krijgt?)
geen carkit helaas, dus lijkt me sterk
en een harde reset heb ik alleen van achter 't klepje gedaan, Iso stekker eruit kan dus helpen??

Overigens is net vorige week de zekering eruit geknapt en sindsdien heeft ie het. Bij het terugschuiven de radio toen ging 't wel wat lastig dus is er een kans dat ie ergens een rare sluiting maakt??

pi_12943338
quote:
Op donderdag 4 september 2003 19:07 schreef Blapiet het volgende:

[..]

Overigens is net vorige week de zekering eruit geknapt en sindsdien heeft ie het. Bij het terugschuiven de radio toen ging 't wel wat lastig dus is er een kans dat ie ergens een rare sluiting maakt??

Hmm of bij het terugduwen onbewust de instelling veranderd?
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  donderdag 4 september 2003 @ 19:10:33 #10
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_12943365
De ATT wordt ook geactiveerd als de kabel die je normaliter op je carkit aansluit, verbonden wordt met de massa. Best kans dat die contact maakt ergens met iets wat aan de massa zit. Een beetje isolatietape kan best wel helpen in dit soort gevallen
  donderdag 4 september 2003 @ 19:10:35 #11
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_12943367
heb je een AB erbij? daar zit ook een knoppie op, misschien is die niet helemaal lekker. Anders idd ff de stroom eraf halen.
pi_12943370
Sony is echt prutzooi..

maar stel ook voor iso-connector effe eruit halen..!

Doh!
pi_12943438
quote:
Op donderdag 4 september 2003 19:10 schreef raampje het volgende:
Sony is echt prutzooi..

maar stel ook voor iso-connector effe eruit halen..!

Heb nog nooit problemen gehad met Sony, alleen nog maar met Philips
pi_12943508
quote:
Op donderdag 4 september 2003 19:10 schreef glasbak het volgende:
De ATT wordt ook geactiveerd als de kabel die je normaliter op je carkit aansluit, verbonden wordt met de massa. Best kans dat die contact maakt ergens met iets wat aan de massa zit. Een beetje isolatietape kan best wel helpen in dit soort gevallen
checken gaat
pi_12945885
quote:
Op donderdag 4 september 2003 19:13 schreef Blapiet het volgende:

[..]

Heb nog nooit problemen gehad met Sony, alleen nog maar met Philips

kwaliteit van het geluid is in ieder geval bagger
Doh!
pi_12954768
quote:
Op donderdag 4 september 2003 21:01 schreef raampje het volgende:

[..]

kwaliteit van het geluid is in ieder geval bagger

inderdaad! heb voorheen ook sony gehad, daarna clarion. dat verschil merk je meteen! maar als je deze vergelijking niet kunt maken, dan merk je het ook niet.
American Muscle Power
  vrijdag 5 september 2003 @ 09:22:43 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12954838
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 09:16 schreef ShelbyMustang het volgende:

[..]

inderdaad! heb voorheen ook sony gehad, daarna clarion. dat verschil merk je meteen! maar als je deze vergelijking niet kunt maken, dan merk je het ook niet.

Je weet pas wat je gemist heb als je beter heb
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 5 september 2003 @ 09:23:28 #18
59030 motumotu
geen gezeik allemaal rijk
pi_12954847
quote:

zoonie

vrijdag 5 september 2003 @ 09:24:27 #19
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_12954865
de phillips autoradio van mun pa gaat als je um op CD zet cautomatisch op LOUDNESS on staan.... Das pas irri!
pi_12965592
ATT on betekend volgens mij dat hij denkt dat je een carkit aangesloten hebt waardoor het geluid vanzelf uit gaat....

Achterin je radio zit een draadje (met het labeltje ATT), wellicht komt die tegen een stroombron aan ofzo?

Of als je een carkit hebt aangesloten -> dan is die stuk?

pi_12996503
quote:
Op donderdag 4 september 2003 17:42 schreef Grayburn het volgende:
Al eens een harde reset geprobeerd? Dus de hele ISO stekker eraf?

Is klote met de zenders, ik weet het

Of ff zekering eruit trekken....scheelt je wat werk.
Renault Clio 1.5 dCi
pi_12996550
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 18:00 schreef TheMosselman het volgende:
ATT on betekend volgens mij dat hij denkt dat je een carkit aangesloten hebt waardoor het geluid vanzelf uit gaat....

Achterin je radio zit een draadje (met het labeltje ATT), wellicht komt die tegen een stroombron aan ofzo?

Of als je een carkit hebt aangesloten -> dan is die stuk?

ATT is een soort geluidsdemping als het goed is. (Mijn broer heeft een Sony) Dus als je die indrukt dan wordt het geluid een beetje gedempt zodat je elkaar weer kan verstaan. Walkmans e.d. hebben deze functie ook, maar dan heet het avls.
Maar voordat iemand gaat whinen: Misschien ben ik in de war met iets anders.
Renault Clio 1.5 dCi
pi_12997006
quote:
Controleer je bedrading van je radio eens! en tape de ATT draad goed af! want zodra deze tegen de massa aankomt springt de radio op ATT!

suc6

Old Fords Never Die, They Just Get Faster.....
  zondag 7 september 2003 @ 13:17:04 #24
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_12998628
quote:
Op zondag 7 september 2003 11:37 schreef MarcRS het volgende:

[..]

Controleer je bedrading van je radio eens! en tape de ATT draad goed af! want zodra deze tegen de massa aankomt springt de radio op ATT!

suc6

nice echo
  donderdag 11 september 2003 @ 09:53:49 #25
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_13088534
Is dit probleem al opgelost ? en zo ja..... wat was het nou ?????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')