Want volgens mij rek je je maag ook uit door het eten, en dat verdwijnt niet, of wel?
quote:als je buikspieren gaat trainen, dan gaat het vet niet weg. Je krijgt wel buikspieren maar die zie je niet door de vetlaag. De spieren zullen juist het vet verder naar buiten duwen, zodat je er nog dikker uit ziet.
Op donderdag 4 september 2003 14:20 schreef deriopramos het volgende:
Stel je hebt een buikje. Je gaat fitnessen, elke dag buikspieren trainen, veel reps, weinig gewicht. Dan werk je je vet weg. Maar krijg je dan wel een plat buikje?Want volgens mij rek je je maag ook uit door het eten, en dat verdwijnt niet, of wel?
aldus mens health...
quote:Cardio is veel beter....ga eens hardlopen...en doe daarna je buikspieren....wat ook wonderen doet voor je buikspieren zijn vechtsporten omdat je dan heel veel vanuit je middel doet en omdat er steeds gewicht aan de spieren wordt gehangen omdat je steeds bepaalde schopbewegingen maakt....
Op donderdag 4 september 2003 14:20 schreef deriopramos het volgende:
Stel je hebt een buikje. Je gaat fitnessen, elke dag buikspieren trainen, veel reps, weinig gewicht. Dan werk je je vet weg. Maar krijg je dan wel een plat buikje?Want volgens mij rek je je maag ook uit door het eten, en dat verdwijnt niet, of wel?
Dit komt doordat je veel eet en je maag uitzet, na een tijdje rekt je maag gewoon uit en wordt het groter.
Mijn vraag is dus, krimpt je maag, indien je trained?
Succes ermee.
quote:Nee. Absoluut niet. Alleeen als je strakkere spieren hebt, krijgt je maag niet zoveel kans zich naar buiten te duwen.
Op donderdag 4 september 2003 14:28 schreef deriopramos het volgende:
.Mijn vraag is dus, krimpt je maag, indien je trained?
quote:Helaas wel, alleen wordt het wat minder zichtbaar als je wat strakkere spieren hebt. Zowieso als je oplet met wat je eet en je eetpatroon een beetje aanpast kun je aan de grote van je maag wel iets doen. Hoe minder je eet hoe kleiner je maag wordt.
Op donderdag 4 september 2003 14:39 schreef deriopramos het volgende:
Ok, dus op het verdwijnen van je vetlaag na, blijft je buikje dus toch
Doe dit regelmatig en dan gaan de zwembandjes weg (niet te veel vet eten)
Roeien zal voldoen voor de rest van je buikje
Bovendien hebben heel veel mensen een ietwat 'bollere' buik hoor, niets om je druk over te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |