abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13098086
quote:
Op donderdag 11 september 2003 12:29 schreef texelonia het volgende:
Met die eetwijzer van overgewicht.nl ben ik dus weer gestopt, want die is zooooo traag!! En ik wist toch al dat ik ongezond eet.
www.calorieteller.info werkt ook, en tja dat ongezonde eten gaan we nu juist verbeteren toch?
pi_13100252
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:41 schreef imago het volgende:
[..]
Oh OK Ik heb het er niet kunnen vinden in ieder geval. Vind eigenlijk dat ze dat er meteen wel bij kunnen zetten. Nu krijg je zo'n term naar je kop gesmeten dat je risico loopt tot "iets", terwijl het eigenlijk best wel meevalt...
Nou, dit in combinatie met je BMI is wat je op kan lopen niet zomaar 'iets' hoor. Goed, in dit topic valt het risico wel mee maar de dieters in het andere topic vallen ondere andere voor dat grotere risico af.
En voorkomen (door netjes af te gaan vallen, meer te gaan bewegen en gezonder te eten) is beter dan genezen niet ?
pi_13105048
quote:
Op donderdag 11 september 2003 18:09 schreef Pandorah het volgende:
Nou, dit in combinatie met je BMI is wat je op kan lopen niet zomaar 'iets' hoor. Goed, in dit topic valt het risico wel mee
Maar juist daarom vind ik het zo gek dat ze bij een pietsie te hoog BMI en een buikje dat 3 cm dikker is dan wat hoort, al meteen over een risico praten. Noem het dan een licht risico, maar stel het risico niet gelijk aan het risico dat mensen met een groot overgewicht lopen.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_13113784
Nou, ik was gisteren niet al te blij met het getal op mijn weegschaal, maar gelukkig kon zelf mijn vriend zien dat ik vocht vasthoud, ik had heel dikke enkels bijvoorbeeld.
Dus de weegschaal wordt echt genegeerd.
Vanmorgen weer lekker hardgelopen, maar met die mist krijg ik op de een of andere manier toch altijd minder lucht. Vroeger was ik dan helemaal buiten adem geweest, maar nu liep ik gewoon wat rustiger aan, en hield ik het allemaal prima vol!
Misschien heb ik weleens verteld dat ik vroeger veel aan paardrijden heb gedaan, maar dat ik dat nu al ruim een jaar niet meer doe, omdat ik geen trek heb om voor veel te veel geld rondjes te rijden op een manege. Nu hebben kennissen mij gevraagd of ik de pony van hun dochter wil inrijden. Tuurlijk wil ik dat! Das voor mij ook een gelegenheid om weer eens iets met paarden te doen!
Dus morgen ga ik er voor het eerst heen, ik heb het beestje nog niet gezien, dus ik ben benieuwd!
pi_13146405
Hooooi!!
Weet iemand hier of vlees erg vet is [dus of je er dik van word?] Alvast bedankt..
enne YPPY Bij de beginpost staat achter mijn naam eerst (23,4) en daarna (27,5 ofzo) wat betekent nou wat???
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_13151534
iK ga jullie verlaten

ik ben namelijk aanbeland op 85 kilo

zal nog wel even doorgaan met wat afvallen om een buffer op te bouwen
en langzaam weer normaal gaan eten.

Kom nog wel eens langs om wat te helpen hoor

Tot ziens en succes allemaal

zondag 14 september 2003 @ 11:47:35 #82
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_13155868
F_V schrikt van de weegschaal [74,5 kg] en gaat weer fanatiek aan de slag.

F_V gaat over 1 week op vakantie en wil nog effe 1 kilo kwijt

Ik Kan het (hoop ik dan)

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_13171572
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:56 schreef Shantee het volgende:
Hooooi!!
Weet iemand hier of vlees erg vet is [dus of je er dik van word?] Alvast bedankt..
Mager moet je denken aan: kipfilet, biefstuk, rosbief of een product waar mager bij staat.
Bij vette vleesproducten moet je denken aan een karbonade, hamburger, speklap. Het beste is om in een kcaltabelboekje (of wellicht staat dat ook overgewicht.nl) te kijken hoeveel kcal welk soort vlees is.
  maandag 15 september 2003 @ 05:02:33 #84
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_13173817
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:47 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Mager moet je denken aan: kipfilet, biefstuk, rosbief of een product waar mager bij staat.
Bij vette vleesproducten moet je denken aan een karbonade, hamburger, speklap. Het beste is om in een kcaltabelboekje (of wellicht staat dat ook overgewicht.nl) te kijken hoeveel kcal welk soort vlees is.

wel: vis (ook vette vis) kipfilet, kippenborst, kalkoenborstfilet, mger rundergehakt, biefstuk.

niet: worst, frikandel,slavink, half om half gehakt, varkensvlees

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  maandag 15 september 2003 @ 05:04:28 #85
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13173823
* Parafernalia , @random, 68 kg, 1.76 m

wil niet afvallen

Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_13174480
quote:
Op maandag 15 september 2003 05:04 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia , @random, 68 kg, 1.76 m

wil niet afvallen

ja... daar zou ik ook om huilen
  maandag 15 september 2003 @ 13:41:06 #87
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_13179523
Zo, ik ben er ook weer
Hoef hier lang niet zoveel bij te lezen als in de Dieetclub, tjee, wat komen er daar veel nieuwe lijners bij! Dan zal het hier binnenkort ook wel druk worden, als zij allemaal een gezond BMI hebben!

De afgelopen weken heb ik me echt verschrikkelijk niet aan mijn dieet gehouden. Hoewel ik nog steeds elke dag braaf mijn punten-boek invul, houd ik me niet aan mijn 20 punten per dag. Afgelopen week weer meer dan 10 punten te veel gesnaaid. En weet je wat het erge is: als het op maandag en dinsdag fout gaat, denk ik niet 'nou ga ik de rest van de week extra mijn best doen' maar 'ach, wat kan het nu nog schelen'... Dat is natuurlijk he-le-maal fout!!!! En dus, vandaag maandag, begin ik weer goed

Op naar de 73!!!!
pi_13181016
Ik weeg nu 83 kilo, dus sinds voor de vakantie (80 of 81 kilo) slechts 2 of 3 kilo aangekomen... Dat terwijl ik nergens op gelet heb...

Ik snap er niets meer van...

.
pi_13181223
Hey!

Ik lurk hier al een hele tijd mee en ben ook alweer even bezig om overtollige kilos kwijt te raken... dus als stok achter de deur ga ik hier een tijdje meedoen!

* Confidential is 164 kort, komt van 67 kg af en is inmiddels 66.2 kg, streven is 59 kg

Ik ben ruim een jaar terug al 10-15 kilo (ik stond nooit op de weegschaal - ongeveer 2 confectiematen) kwijtgeraakt door het gewoon heel druk te hebben, weer te gaan bewegen en gezonder te gaan eten. Het staat alweer een tijdje stil en dit zijn dus eigenlijk de laatste loodjes voor mij... ik ben benieuwd!

doe mij ook maar in de openingspost...

-- support bacteria, it's the only culture some people have --
  maandag 15 september 2003 @ 14:55:25 #90
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_13181405
quote:
Op maandag 15 september 2003 14:47 schreef Confidential het volgende:
Hey!

Ik lurk hier al een hele tijd mee en ben ook alweer even bezig om overtollige kilos kwijt te raken... dus als stok achter de deur ga ik hier een tijdje meedoen!

* Confidential is 164 kort, komt van 67 kg af en is inmiddels 66.2 kg, streven is 59 kg

Ik ben ruim een jaar terug al 10-15 kilo (ik stond nooit op de weegschaal - ongeveer 2 confectiematen) kwijtgeraakt door het gewoon heel druk te hebben, weer te gaan bewegen en gezonder te gaan eten. Het staat alweer een tijdje stil en dit zijn dus eigenlijk de laatste loodjes voor mij... ik ben benieuwd!

doe mij ook maar in de openingspost...

Wekom!
Da's lekker, dat je 'ongemerkt' veel afgevallen bent! De laatste loodjes wegen altijd het zwaarst...
Op welke manier ga je de laatste kilo's eraf laten vliegen?
Op naar de 73!!!!
pi_13183478
Nouja, vliegen... ik heb geen haast hoor!

Ik ga na een zomerstop weer sporten, beetje spinnen, roeien, stairmaster, dat soort spul. Ik fiets drie keer in de week naar het station (heen en terug 16 km totaal) en ik loop van het station naar de uni (10 min) en 's avonds terug.

Verder laat ik weer even koek en snoep voor wat het is en let ik wat meer op dat ik magere producten eet. Zo moet ik al een heel eind kunnen komen dacht ik zo! Ik denk dat mijn "zware" dag vooral zaterdag is, want dan werk en eet ik in de supermarkt... daar ga ik dus vooral op letten!

-- support bacteria, it's the only culture some people have --
pi_13188754
Danke Danke voor de antwoorden op mijn vraag!!
Ik ben vergeten vanochtend op de weegschaal te gaan staan, dus dat doe ik morgenochtend... ben benieuwd
En natuurlijk weer suc6 allemaal!!!
pi_13199962
Was de afgelopen week ziek enzo en heb dus heel weinig gegeten (onder 1000 kcal elke dag, af en toe ruim) en dus geen ons afgevallen...precies gelijk gebleven en nee ik hoef niet ongesteld te worden ofzo en ja ben naar wc geweest...dit slaat nergens meer op
pi_13200285
Arme Eleanor, maar probeer eerst maar 's aan te sterken: dat dieet komt vanzelf wel. Het belangrijkste is dat je jezelf goed voelt. Zal vast wel vocht ofzo zijn.

En dan nu mijn weekstand:
64,0 KG. Het is maar goed dat YPPY met vakantie is want dan probeer ik volgende week dat pondje wel weer weg te werken.

Heb de afgelopen week als een bezige bij heen en weer gevlogen, lange dagen gemaakt en te weinig geslapen. Ook van mijn hersenen werd het uiterste gevergd. Zowel omdat het sociaal was als omdat ik het anders niet vol hield heb ik meer gegeten en gedronken dan tijdens mijn keurige dieetweken.
Ik heb dus ook wel genoeg bewogen en ook veel water gedronken. Anders zat ik nu vast alweer bij de dieetclub. Heb trouwens Milner 30+ kaas ontdekt als aangename afwisseling met die Leerdammer Light. Is ook iets voordeliger (bij Dirk) en bij de Aldi verkopen ze heerlijk pittig Bjorn sesamknackebrod wat een prima tussendoortje is om op te knabbelen. 35 Kcal per broodje.

Imago, hoe gaat het met jouw bezuinigen? Heb je al goede menutips voor ons voor een voordelig dieet? Dat zal ook handig zijn voor diegenen die zowel letterlijk als figuurlijk de broekriem moeten aanhalen.

pi_13203408
Het gaat nog niet al te best hier...
Tot tijdje terug snoepte ik eigenlijk heel weinig. Nu snoep ik best wel veel Moet ik echt gaan afleren, anders schiet het niet op

Blijf wel nog steeds op zelfde gewicht hangen, maar als ik blijf snoepen zonder te bewegen zal dat wel gaan veranderen denk ik. En heb nog geen baantje, dus geen geld om te sporten ofzow, dus stoppen met snoepen dus!

Vanaf vandaag ga ik écht mijn best doen

Tot nu toe alleen één beker halfvolle chocomel op. Moet nog iets voor ontbijt bedenken. Meestal sla ik dat over namelijk...

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_13207600
Hallooooo
Ik weeg op dit moment ongeveer 68,5.. dus das wel mooi
ik weet t all1 niet ckr want ik heb zo'n ouderwetse weegschaal die als je erop staat ook nogal schommelt

pi_13209311
Heb vandaag omgedoopt tot smokkeldag...had gewoon geen motivatie meer. Had al ongeveer 2 maanden geen chocola gegeten en het nu dus ruim ingehaald heeeeeeeeeerlijk.

Morgen begin ik weer goed met de EetMeter van het voedingscentrum, twijfel nog tussen 1200 kcal/dag of gewoon wat iemand van mijn leeftijd/lengte eigenlijk mag.

zeker niemand zin om met de smokkeldag mee te doen gezelli?

pi_13210423

Ik kom dus echt weer he Mijn moeder zag dat ik weer wat aan was gekomen en mijn vader vond zelfs dat er flink wat bij was gekomen AL DIE MOEITE VOOR NIKS GDSRERT^&*@#^#

Vanaf morgen kom ik weer, er moet denk ik zo'n 3 kilo vanaf, ga morgenochtend wegen.

Ik baal hiervan jongens

dinsdag 16 september 2003 @ 16:05:54 #99
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13210969
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:14 schreef Elanor het volgende:
Heb vandaag omgedoopt tot smokkeldag...had gewoon geen motivatie meer. Had al ongeveer 2 maanden geen chocola gegeten en het nu dus ruim ingehaald heeeeeeeeeerlijk.

Morgen begin ik weer goed met de EetMeter van het voedingscentrum, twijfel nog tussen 1200 kcal/dag of gewoon wat iemand van mijn leeftijd/lengte eigenlijk mag.

zeker niemand zin om met de smokkeldag mee te doen gezelli?

Kan je echt niet zonder chocolade?
* Shark.Bait kan zich eventjes niet voorstellen hoe dat is...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_13211114
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 16:05 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Kan je echt niet zonder chocolade?
* Shark.Bait kan zich eventjes niet voorstellen hoe dat is...

Wees blij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')