abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13590063
Het eten was wel lekker YPPY, maar erg dieet-vriendelijk was het volgens mij ook niet (kipsaté schotel met teveel saus, een belachelijk klein hoopje groente en een frietjesberg). Het toetje (caloriebom!) was lekker, maar de volgende keer ga ik toch weer voor een kop thee na...

Babbelzz, ik heb het zelf ook ongeveer een jaartje rustig aan gedaan nadat ik tien kilo kwijt was geraakt. Nu ga ik rustig verder met de laatste kilootjes en het gaat (in mijn ogen) verrassend snel. Ik denk dat een (korte?) pauze dus geen kwaad kan, mits je niet weer aan gaat komen natuurlijk.
Hoe lang ben je eigenlijk al bezig met afvallen?

-- support bacteria, it's the only culture some people have --
pi_13591220
Grrrr had ik eindelijk besloten niet meer op m'n eten te letten...kom ik bij een natuurgeneeskundigtherapeut die me opdraagt de eerste 2 weken een eet en drinkdagboek bij te houden...durf dus echt geen koekjes op te schrijven omdat IEDEREEN dat ding continu uit m'n handen grist dus ik eet nog gezonder dan toen ik lijnde
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 10:43:27 #253
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_13616914
Wat is het rustig hier?

Ik mocht dan dinsdag wel helemaal happy posten dat ik de 79,9 voorbij had zien komen... vandaag echter op mijn officiele weegdag, was daar wat bijgekomen 80,6 vanmorgen (dat was wel voor het ochtendplasje dus maak er 80,4 van
Was zo trots op mijn 7, maar helaas helaas, ik heb me de afgelopen 2 dagen niet echt netjes gedragen qua eten, en bovendien moet ik ook nog eens ongesteld worden Grrrr, ik haat lijnen!!!!

Op naar de 73!!!!
pi_13617827
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:30 schreef Elanor het volgende:
durf dus echt geen koekjes op te schrijven omdat IEDEREEN dat ding continu uit m'n handen grist dus ik eet nog gezonder dan toen ik lijnde
Ook wel flauw dat mensen het de hele tijd willen lezen, werkt niet echt motiverend natuurlijk!

Oh, en ik heb niet meer hardgelopen Ik had me verslapen

Gisteren weer sportief gedanst, was heel leuk, en ik heb spierpijn! Maar vandeweek wel uit eten geweest, en ik heb een reep chocola op,zo in '1 keer naar binnen Ook qua drinken vind ik het moeilijk hoor, ik wil in het weekend gewoon zo graag een glaasje wijn (of 2, 3, 4, 5... ) kunnen drinken! Waarom bestaat er geen light-wijn?

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_13620069
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:26 schreef imago het volgende:
Ook wel flauw dat mensen het de hele tijd willen lezen, werkt niet echt motiverend natuurlijk!
beetje te motiverend juist...ik durf alleen nog maar gezonde dingen te eten en drinken...net nu het niet meer hoeft van mezelf zeg maar

Het is trouwens wel een gouden dieet tip: eet alles wat je wil maar houd het exact bij en laat het anderen lezen die weten dat je aan je lijn probeert te denken...wedden dat je je niet zo prettig voelt als je die tom pouce wil opschrijven en dan toch maar voor de waldkornbol gaat?

quote:
Oh, en ik heb niet meer hardgelopen Ik had me verslapen

Gisteren weer sportief gedanst, was heel leuk, en ik heb spierpijn! Maar vandeweek wel uit eten geweest, en ik heb een reep chocola op,zo in '1 keer naar binnen Ook qua drinken vind ik het moeilijk hoor, ik wil in het weekend gewoon zo graag een glaasje wijn (of 2, 3, 4, 5... ) kunnen drinken! Waarom bestaat er geen light-wijn?

Gewoon die chocola en wijn compenseren door extra sporten...en zo te horen doe je dat al aardig! Genieten hoort er ook bij!

[Dit bericht is gewijzigd door Elanor op 03-10-2003 15:14]

pi_13640528
Er is een nieuw topic: Slank voor de feestdagen VII
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')