quote:Hee, da's leuk!!! Nou maar hopen dat je snel het antwoordformulier weet te openen!
Op zondag 15 februari 2004 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kreeg een mailtje!![]()
Deutschland Sucht Den Superstar (DSDS) auf RTL.
Hallo, Du wurdest zufällig von ca. 85.000 E-Mail Adressen
ausgewählt, um bei RTL DSDS in der Zuschauer Jury mit zu Voten.
Das ganze hat auch noch ein SUPER Vorteil, Du bekommst zusätzlich noch
einen V.I.P Ausweis, mit dem du hinter den Kulissen bei den
Stars mit dabei sein darfst.Es werden insgesamt 100 Personen für die Zuschauer Jury gesucht
und 200 Personen haben wir per Mail angeschrieben.
Also, Deine Chancen stehen ziemlich gut mit dabei zu sein.Du musst mindestens 12 Jahre alt sein, um mitmachen zu dürfen.
Einfach das Anmeldformular ausfüllen und auf Antwort warten.Viel Glück!
Ik kan alleen de bijlage niet openen, dus ik kan me niet aanmelden
![]()
quote:Het emailadres is info@rtl.de
Op zondag 15 februari 2004 10:42 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
[..]in 99% van de gevallen is het een virus..
Erg vreemd dat dit bij een email zit van DSDS.. Ik zou het niet vertrouwen..
quote:Ik ook! Grrrr
Op zondag 15 februari 2004 10:41 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Denk wel dat Dieter hem een contract aan bied.
En als zijn album uitkomt ga ik weer naar Duitsland om zijn cd te halen!
(Heb ik bij Judith Lefeber ook gedaan)
Heb meteen m'n avatar aangepast
quote:Ik heb ook mijn avatar aangepast!
Op zondag 15 februari 2004 10:47 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Ik ook! Grrrr
Heb meteen m'n avatar aangepast
quote:
Op zondag 15 februari 2004 10:54 schreef Minnie_ het volgende:
Oh, die van jou is beter te zien. Ik moet even een duidelijker plaatje zoeken.
Ik zou rtl gewoon terugmailen. Maar die dos-bestandjes zou ik ook niet zomaar vertrouwen .
Ach ja, hij komt er toch wel.
quote:Was er een leuke rel? Net als Gracia vorig jaar? Het publiek boe roepen, kandidaten die instorten.
Op maandag 16 februari 2004 13:11 schreef Minnie_ het volgende:
Precies, veel mensen hebben natuurlijk gedacht "ach, die Benny blijft er toch wel in, daar stemmen genoeg mensen op". En tja, als iedereen dat denkt, dan gaat het natuurlijk mis.Ach ja, hij komt er toch wel.
Dat was leuk .
Die andere twee waren slechter, de finale moest gaan tussen Ellie en benny.
En hij kan zich nu (in vergelijking tot de winnaar van een idols show) in alle rust gaan storten op zijn muziekcarriere, terwijl de winnaar van zo'n show zich moet lenen voor allerhande media spektakels, interviews, en dat soort gedoe.
quote:Net als Hind dus, die rustig de tijd heeft genomen voor haar CD. Die prachtig is.
Op maandag 16 februari 2004 14:25 schreef Marando het volgende:
Benny is er vast niet verdrietig om dat hij er uit is. Hij is een super goede zanger en hij heeft VEEL fans.. Zangcarriere voor hem zit er dus ECHT wel aan te komen. Zou me niks verbazen als hij op dit moment al een contract heeft. Ze laten zo'n gozer echt niet lopen hoor.En hij kan zich nu (in vergelijking tot de winnaar van een idols show) in alle rust gaan storten op zijn muziekcarriere, terwijl de winnaar van zo'n show zich moet lenen voor allerhande media spektakels, interviews, en dat soort gedoe.
sogar ohne Feigenblatt!
Ganz so freizügig hatte sich der schräge DSDS-Star sein Akt-Fotoshooting nicht vorgestellt. "Ich hab im Fernsehen so Berichte gesehen, wie Models Fotos machen, nur ich wusste nicht, dass ich das ganz nackt machen sollte", erklärt Lorenzo.
Für das DSDS-Magazin auf Vox hat er es trotzdem gemacht! Jetzt ist er auf die Fotos und seinen Mut, sich so ablichten zu lassen, zu Recht ziemlich stolz: "Ich wurde von meinem Manager gefragt, ob ich das machen würde, zuerst sollte Gunther fotografiert werden, der hatte überlegt, aber nicht den Mut dazu gehabt. Aber ich wollte so etwas schon immer mal machen." Als Laien-Nackt-Model Lorenzo - mit neuer Lockenpracht - den Superstar-Kollegen seine heißen Bilder zeigt, sind diese fast umgefallen.
"Sexy, er sieht cool aus. Das geilste Bild ist das, wo er den Spagat macht zwischen zwei Barhockern. Das ist echt ein Modefoto. Auf den anderen erkennt man Lorenzo halt, aber das eine könnte echt auf einem Cover sein", staunt Philippe und nickt anerkennend. Lorenzo grinst und berichtet über Vorsichtsmaßnahmen beim Barhocker-Foto: "Beim Spagat zwischen den Stühlen müsste man ja unten eigentlich was sehen, aber das wurde geklebt, damit nichts rausplumpst."
Auch Carsten Spengemann ist beeindruckt: "Ich glaube sogar, dass, wenn es möglich wäre, Lorenzo der erste Mann im Playboy sein könnte. Er macht alles anders als erwartet, aber ist niedlich dabei." Die Bilder sind allerdings nicht nur niedlich - ob lasziv auf dem Sofa oder beim gefährlichen Spiel mit dem Feuer - der 20-Jährige poliert auf einigen Mucki-Motiven seine maskuline Seite auf. Auch hier gab es einen simplen aber effektiven Trick: "Ich musste 30 Liegestütze machen, damit alles aufgepumpt ist." Bleibt nur die Frage: Für wen sind die Fotos eigentlich gedacht? Mädels oder Jungs? Das bleibt wohl Lorenzos Geheimnis!
Alles über das sensationelle Shooting: Heute um 20:15 Uhr bei VOX im DSDS-Magazin!
http://deutschlandsuchtdensuperstar.rtl.de/5731.php
waarom denk je dat de bijlage geblockt is
quote:Ja ik heb het gezien
Op dinsdag 17 februari 2004 18:27 schreef ChatGirl het volgende:
Lorenzo im Adamskostümsogar ohne Feigenblatt!
Ganz so freizügig hatte sich der schräge DSDS-Star sein Akt-Fotoshooting nicht vorgestellt. "Ich hab im Fernsehen so Berichte gesehen, wie Models Fotos machen, nur ich wusste nicht, dass ich das ganz nackt machen sollte", erklärt Lorenzo.
Für das DSDS-Magazin auf Vox hat er es trotzdem gemacht! Jetzt ist er auf die Fotos und seinen Mut, sich so ablichten zu lassen, zu Recht ziemlich stolz: "Ich wurde von meinem Manager gefragt, ob ich das machen würde, zuerst sollte Gunther fotografiert werden, der hatte überlegt, aber nicht den Mut dazu gehabt. Aber ich wollte so etwas schon immer mal machen." Als Laien-Nackt-Model Lorenzo - mit neuer Lockenpracht - den Superstar-Kollegen seine heißen Bilder zeigt, sind diese fast umgefallen.
"Sexy, er sieht cool aus. Das geilste Bild ist das, wo er den Spagat macht zwischen zwei Barhockern. Das ist echt ein Modefoto. Auf den anderen erkennt man Lorenzo halt, aber das eine könnte echt auf einem Cover sein", staunt Philippe und nickt anerkennend. Lorenzo grinst und berichtet über Vorsichtsmaßnahmen beim Barhocker-Foto: "Beim Spagat zwischen den Stühlen müsste man ja unten eigentlich was sehen, aber das wurde geklebt, damit nichts rausplumpst."
Auch Carsten Spengemann ist beeindruckt: "Ich glaube sogar, dass, wenn es möglich wäre, Lorenzo der erste Mann im Playboy sein könnte. Er macht alles anders als erwartet, aber ist niedlich dabei." Die Bilder sind allerdings nicht nur niedlich - ob lasziv auf dem Sofa oder beim gefährlichen Spiel mit dem Feuer - der 20-Jährige poliert auf einigen Mucki-Motiven seine maskuline Seite auf. Auch hier gab es einen simplen aber effektiven Trick: "Ich musste 30 Liegestütze machen, damit alles aufgepumpt ist." Bleibt nur die Frage: Für wen sind die Fotos eigentlich gedacht? Mädels oder Jungs? Das bleibt wohl Lorenzos Geheimnis!
Alles über das sensationelle Shooting: Heute um 20:15 Uhr bei VOX im DSDS-Magazin!
http://deutschlandsuchtdensuperstar.rtl.de/5731.php
Die jongen (philippe heet ie)quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:53 schreef BVO het volgende:
Heb het za¨terdag voor t eerst kunnen zien
Vond die jongen het slechtst, al deed ie dat Respect wel goed. Wie is er eigenlijk uit gegaan_?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:41 schreef trudy17 het volgende:
Ik hoop dat Elli wint omdat ze goed zingen kan, niet zo saai als Denise is die altijd het zelfde aan heeft. Maar ze vinden nooit meer zulke kandidaten als Alexander, Daniel en Juliette
Jahwollooo!! Heb je geen RTL meer dan ? Ik heb ergens in mn favorieten nog wel een site van dr met alle mp3's van de liveshows. Als je die wilt zeg het maar, dan PM ik ze wel (je kan hier toch wel PMmetjes stuuren ?)quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is Elli eenrock-chick
? Dan ben ik voor d'r!
.
Die is op 13 maart.quote:Op zondag 29 februari 2004 11:37 schreef BVO het volgende:
Was de finale niet gisteren?
Daar heb je nu eens helemaal gelijk in. Ik moet eigenlijk altijd om hem lachen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:29 schreef trudy17 het volgende:
Als je Alexander in tv ziet kun je soms echt om hum lachen.
Dat hij als enige een dans nummer zong was toeval. De liedjes werden niet door de idols zelf gekozen. Jamai had ook liever een uptempo nummer gebracht...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:49 schreef trudy17 het volgende:
Wat Alexander bij World Idols toch gedaan had was dat dan niet anders hij was wel de einigste die een dans nummer zong ondanks het niet super goed was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |