abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17190566
quote:
Op zondag 15 februari 2004 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kreeg een mailtje!

Deutschland Sucht Den Superstar (DSDS) auf RTL.

Hallo, Du wurdest zufällig von ca. 85.000 E-Mail Adressen
ausgewählt, um bei RTL DSDS in der Zuschauer Jury mit zu Voten.
Das ganze hat auch noch ein SUPER Vorteil, Du bekommst zusätzlich noch
einen V.I.P Ausweis, mit dem du hinter den Kulissen bei den
Stars mit dabei sein darfst.

Es werden insgesamt 100 Personen für die Zuschauer Jury gesucht
und 200 Personen haben wir per Mail angeschrieben.
Also, Deine Chancen stehen ziemlich gut mit dabei zu sein.

Du musst mindestens 12 Jahre alt sein, um mitmachen zu dürfen.
Einfach das Anmeldformular ausfüllen und auf Antwort warten.

Viel Glück!

Ik kan alleen de bijlage niet openen, dus ik kan me niet aanmelden

Hee, da's leuk!!! Nou maar hopen dat je snel het antwoordformulier weet te openen!
pi_17190581
quote:
Op zondag 15 februari 2004 10:42 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

[..]

in 99% van de gevallen is het een virus..
Erg vreemd dat dit bij een email zit van DSDS.. Ik zou het niet vertrouwen..

Het emailadres is info@rtl.de
pi_17190614
quote:
Op zondag 15 februari 2004 10:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Denk wel dat Dieter hem een contract aan bied.

En als zijn album uitkomt ga ik weer naar Duitsland om zijn cd te halen!

(Heb ik bij Judith Lefeber ook gedaan)

Ik ook! Grrrr

Heb meteen m'n avatar aangepast

pi_17190661
quote:
Op zondag 15 februari 2004 10:47 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Ik ook! Grrrr

Heb meteen m'n avatar aangepast

Ik heb ook mijn avatar aangepast!
pi_17190705
Oh, die van jou is beter te zien. Ik moet even een duidelijker plaatje zoeken.
pi_17190719
Iemand nog intresse in een Elli avatar???
pi_17190753
quote:
Op zondag 15 februari 2004 10:54 schreef Minnie_ het volgende:
Oh, die van jou is beter te zien. Ik moet even een duidelijker plaatje zoeken.
pi_17190901
Dat is zuur, charmed_angel!

Ik zou rtl gewoon terugmailen. Maar die dos-bestandjes zou ik ook niet zomaar vertrouwen .

pi_17191091
Dit is trouwens wel een leuke site, waar je ook naar alle nummers kunt luisteren, die Benny gezongen heeft:

www.fanclub-benny.de

maandag 16 februari 2004 @ 12:42:49 #210
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_17219830
Benny vloog eruit omdat hij de beste was, ik zal jullie uitleggen waarom.
Omdat de jury extreem positief was over Benny hebben de kijkers thuis natuurlijk gedacht dat hij sowieso verder komt. Thomas Stein zie dat hij zeker verder komt, Bohlen zei dat hij zijn linker sok zou verwedden dat hij verder komt, Buch zei dat hij waarschijnlijk de finale gaat winnen.
Daarom hebben ze niet voor Benny gebeld. Het is gewoon een fout systeem. Normaal bel je op voor diegene die eruit moet vliegen, maar RTL verdient natuurlijk meer centjes als de mensen bellen voor diegene die erin moet blijven. Bohlen kennende biedt hij Benny wel een contract aan.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_17220571
Precies, veel mensen hebben natuurlijk gedacht "ach, die Benny blijft er toch wel in, daar stemmen genoeg mensen op". En tja, als iedereen dat denkt, dan gaat het natuurlijk mis.

Ach ja, hij komt er toch wel.

pi_17222108
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:11 schreef Minnie_ het volgende:
Precies, veel mensen hebben natuurlijk gedacht "ach, die Benny blijft er toch wel in, daar stemmen genoeg mensen op". En tja, als iedereen dat denkt, dan gaat het natuurlijk mis.

Ach ja, hij komt er toch wel.

Was er een leuke rel? Net als Gracia vorig jaar? Het publiek boe roepen, kandidaten die instorten.

Dat was leuk .

Redactie Frontpage maandag 16 februari 2004 @ 14:09:49 #213
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_17222172
Benny is het DSDS idol van 2004

Die andere twee waren slechter, de finale moest gaan tussen Ellie en benny.

maandag 16 februari 2004 @ 14:25:25 #214
44797 Marando
Lief beertje
pi_17222623
Benny is er vast niet verdrietig om dat hij er uit is. Hij is een super goede zanger en hij heeft VEEL fans.. Zangcarriere voor hem zit er dus ECHT wel aan te komen. Zou me niks verbazen als hij op dit moment al een contract heeft. Ze laten zo'n gozer echt niet lopen hoor.

En hij kan zich nu (in vergelijking tot de winnaar van een idols show) in alle rust gaan storten op zijn muziekcarriere, terwijl de winnaar van zo'n show zich moet lenen voor allerhande media spektakels, interviews, en dat soort gedoe.

Time flies when you're having fun
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:16:03 #215
49317 elly88
E to the lly
pi_17257737
Ja jammer dat benny eruit is, volgende week MOET philippe eruit en Elli moet gewoon winnen. OMG wat zong ze betty davis eyes zooo mooi
pi_17258204
quote:
Op maandag 16 februari 2004 14:25 schreef Marando het volgende:
Benny is er vast niet verdrietig om dat hij er uit is. Hij is een super goede zanger en hij heeft VEEL fans.. Zangcarriere voor hem zit er dus ECHT wel aan te komen. Zou me niks verbazen als hij op dit moment al een contract heeft. Ze laten zo'n gozer echt niet lopen hoor.

En hij kan zich nu (in vergelijking tot de winnaar van een idols show) in alle rust gaan storten op zijn muziekcarriere, terwijl de winnaar van zo'n show zich moet lenen voor allerhande media spektakels, interviews, en dat soort gedoe.

Net als Hind dus, die rustig de tijd heeft genomen voor haar CD. Die prachtig is.
pi_17261893
Lorenzo im Adamskostüm

sogar ohne Feigenblatt!

Ganz so freizügig hatte sich der schräge DSDS-Star sein Akt-Fotoshooting nicht vorgestellt. "Ich hab im Fernsehen so Berichte gesehen, wie Models Fotos machen, nur ich wusste nicht, dass ich das ganz nackt machen sollte", erklärt Lorenzo.

Für das DSDS-Magazin auf Vox hat er es trotzdem gemacht! Jetzt ist er auf die Fotos und seinen Mut, sich so ablichten zu lassen, zu Recht ziemlich stolz: "Ich wurde von meinem Manager gefragt, ob ich das machen würde, zuerst sollte Gunther fotografiert werden, der hatte überlegt, aber nicht den Mut dazu gehabt. Aber ich wollte so etwas schon immer mal machen." Als Laien-Nackt-Model Lorenzo - mit neuer Lockenpracht - den Superstar-Kollegen seine heißen Bilder zeigt, sind diese fast umgefallen.

"Sexy, er sieht cool aus. Das geilste Bild ist das, wo er den Spagat macht zwischen zwei Barhockern. Das ist echt ein Modefoto. Auf den anderen erkennt man Lorenzo halt, aber das eine könnte echt auf einem Cover sein", staunt Philippe und nickt anerkennend. Lorenzo grinst und berichtet über Vorsichtsmaßnahmen beim Barhocker-Foto: "Beim Spagat zwischen den Stühlen müsste man ja unten eigentlich was sehen, aber das wurde geklebt, damit nichts rausplumpst."

Auch Carsten Spengemann ist beeindruckt: "Ich glaube sogar, dass, wenn es möglich wäre, Lorenzo der erste Mann im Playboy sein könnte. Er macht alles anders als erwartet, aber ist niedlich dabei." Die Bilder sind allerdings nicht nur niedlich - ob lasziv auf dem Sofa oder beim gefährlichen Spiel mit dem Feuer - der 20-Jährige poliert auf einigen Mucki-Motiven seine maskuline Seite auf. Auch hier gab es einen simplen aber effektiven Trick: "Ich musste 30 Liegestütze machen, damit alles aufgepumpt ist." Bleibt nur die Frage: Für wen sind die Fotos eigentlich gedacht? Mädels oder Jungs? Das bleibt wohl Lorenzos Geheimnis!

Alles über das sensationelle Shooting: Heute um 20:15 Uhr bei VOX im DSDS-Magazin!
http://deutschlandsuchtdensuperstar.rtl.de/5731.php

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 17 februari 2004 @ 18:43:32 #218
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_17262437
Ik heb dat mailtje ook gehad tijdje geleden al weer, is virus als ik me niet vergis : Sober.c

waarom denk je dat de bijlage geblockt is

Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  woensdag 18 februari 2004 @ 20:01:30 #219
49317 elly88
E to the lly
pi_17293672
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:27 schreef ChatGirl het volgende:
Lorenzo im Adamskostüm

sogar ohne Feigenblatt!

Ganz so freizügig hatte sich der schräge DSDS-Star sein Akt-Fotoshooting nicht vorgestellt. "Ich hab im Fernsehen so Berichte gesehen, wie Models Fotos machen, nur ich wusste nicht, dass ich das ganz nackt machen sollte", erklärt Lorenzo.

Für das DSDS-Magazin auf Vox hat er es trotzdem gemacht! Jetzt ist er auf die Fotos und seinen Mut, sich so ablichten zu lassen, zu Recht ziemlich stolz: "Ich wurde von meinem Manager gefragt, ob ich das machen würde, zuerst sollte Gunther fotografiert werden, der hatte überlegt, aber nicht den Mut dazu gehabt. Aber ich wollte so etwas schon immer mal machen." Als Laien-Nackt-Model Lorenzo - mit neuer Lockenpracht - den Superstar-Kollegen seine heißen Bilder zeigt, sind diese fast umgefallen.

"Sexy, er sieht cool aus. Das geilste Bild ist das, wo er den Spagat macht zwischen zwei Barhockern. Das ist echt ein Modefoto. Auf den anderen erkennt man Lorenzo halt, aber das eine könnte echt auf einem Cover sein", staunt Philippe und nickt anerkennend. Lorenzo grinst und berichtet über Vorsichtsmaßnahmen beim Barhocker-Foto: "Beim Spagat zwischen den Stühlen müsste man ja unten eigentlich was sehen, aber das wurde geklebt, damit nichts rausplumpst."

Auch Carsten Spengemann ist beeindruckt: "Ich glaube sogar, dass, wenn es möglich wäre, Lorenzo der erste Mann im Playboy sein könnte. Er macht alles anders als erwartet, aber ist niedlich dabei." Die Bilder sind allerdings nicht nur niedlich - ob lasziv auf dem Sofa oder beim gefährlichen Spiel mit dem Feuer - der 20-Jährige poliert auf einigen Mucki-Motiven seine maskuline Seite auf. Auch hier gab es einen simplen aber effektiven Trick: "Ich musste 30 Liegestütze machen, damit alles aufgepumpt ist." Bleibt nur die Frage: Für wen sind die Fotos eigentlich gedacht? Mädels oder Jungs? Das bleibt wohl Lorenzos Geheimnis!

Alles über das sensationelle Shooting: Heute um 20:15 Uhr bei VOX im DSDS-Magazin!
http://deutschlandsuchtdensuperstar.rtl.de/5731.php

Ja ik heb het gezien
pi_17326001
dat Lorenzo nu naaktfoto,s gemaakt heeft vindt ik zo wat van vies. Heb ik echt geen woorden voor.
Ik hoop dat Phillipe eruit vliegt en dat Elly de nieuwe Superstar word en net zo veel platen verkoopt als Alexander
Trouwens Zaterdag is Alexander bij DSDS en stelt zijn nieuwe Single ''Behind the sun'' voor.
  dinsdag 24 februari 2004 @ 09:39:36 #221
49317 elly88
E to the lly
pi_17344990
Woohoooooooo Elli in de finale!!!!!!

FF wat foto's:

Elli 4 Superstar, als er een WI2 komt dan gaak zeker voor dr stemmen, zelfs mn ma, stiefpa en stiefzus zijn voor elli woohooooooo
pi_17352166
Wie konnte er nur so dumm und so leichtsinnig sein! Diese Nachricht schockte gestern seine Fans: Daniel Küblböck (18) setzte sich ans Steuer, obwohl er noch keinen Führerschein hat – und krachte unter einen Lkw. Der schwer verletzte Superstar musste aus dem Wrack geschnitten werden, wurde lange operiert.
Und nach dem Unfall droht dem Medienstar jetzt noch mehr Ärger: Die Staatsanwaltschaft Landshut hat ein Strafverfahren gegen Daniel eingeleitet – ihm werden Fahren ohne Führerschein und fahrlässige Körperverletzung vorgeworfen. Wird bei Küblböck Jugendstrafrecht angewandt, drohen ihm eine Geldstrafe oder Arbeitsauflagen. Bei Erwachsenen-Strafrecht kommt Daniel möglicherweise sogar ins Gefängnis!

Um 13.20 Uhr fuhr der Superstar („The Lion Sleeps Tonight“) in einem blauen Opel Astra Kombi auf der Kreisstraße 38 bei Passau, obwohl er noch keinen Führerschein besitzt. An einer Kreuzung missachtet er das Schild „Vorfahrt gewähren“.

Ein Lkw, 38 Tonnen mit Hänger, beladen mit Gurken, kracht in seinen Wagen. Der Lkw schleudert in den verschneiten Graben. Augenzeuge Wolfgang P. (38): „Der Opel Astra kam – ohne anzuhalten – aus der Dorfstraße – mit mindestens 50 km/h. Der Wagen überschlug sich. Ich rannte hin, der Fahrer schrie panisch: „Ich will hier raus! Ich bin Daniel Küblböck!“

Der Sänger war in dem Opel eingeklemmt und erlitt schwere Verletzungen am linken Arm und am Kopf. Rettungskräfte schnitten ihn aus dem Wrack. Die Ärzte versetzten ihn an der Unfallstelle in Narkose – Daniel konnte die Schmerzen nicht ertragen, schrie fürchterlich. Er wurde mit dem Rettungshubschrauber in das Klinikum Passau gebracht.

Vater Günther (41) zu BILD: „Daniel wurde um 14.55 Uhr in den OP geschoben. Unter Vollnarkose hat man seine Wunden genäht. Mit Hilfe einer Computertomographie sollen innere Verletzungen ausgeschlossen werden.“

Die Operation dauert eineinhalb Stunden. Schnittwunden am ganzen Körper und am Kopf, die Ärzte rasieren seine Haare ab. An der Wirbelsäule werden leichte Verletzungen festgestellt. Noch unklar, ob Schäden zurückbleiben.

Daniel blieb bis gestern Nacht in Narkose. Er muss mindestens zwei Tage auf der Intensivstation liegen.

Der Lkw-Fahrer Karl U. (56) konnte das Krankenhaus nach kurzer Behandlung wieder verlassen. Küblböcks Beifahrerin Karin S. (39), ihr gehört der Wagen, blieb unverletzt. Christiane D. (48), die auf der Rückbank saß, erlitt leichte Kopfverletzungen.

Daniels Fahrlehrer Werner Kraft: „Herr Küblböck ist ein durchschnittlicher Fahrer. Er hat aber seit Wochen keine Fahrstunde mehr genommen. Im australischen Busch kann man keinen Führerschein machen.“

Papa Küblböck: „Ich bin erleichert, dass mein Sohn noch am Leben ist. Dennoch bin ich entsetzt über sein Verhalten. Ich weiß nicht, was in ihn gefahren ist. Er stand so kurz vor Abschluss seines Führerscheins und jetzt so eine Dummheit.“

Mutter Bianca Schindler (44) unter Tränen zu BILD: „Es ist alles so entsetzlich und traurig. Ich bin so machtlos. Mein armer Junge.“

Küblböcks Plattenfirma BMG sagte alle Auftritte und Promotionstermine auf unbestimmte Zeit ab. Musikmanager Philipp Zwez (31) zu BILD: „Daniel braucht jetzt absolute Ruhe. Wir alle hoffen, dass er so schnell wie möglich wieder auf die Beine kommt.“

Der Bürgermeister von Daniels Heimatort Eggenfelden, Werner Schießel, ist hingegen enttäuscht von seinem berühmtesten Einwohner: „Viele seiner Fans sind in jugendlichem Alter, er ist ein Idol, hat eine Vorbild-Funktion. Das ist es, was mich enttäuscht hat.“
alleen als ie ijs en ijskoud is!
  woensdag 25 februari 2004 @ 12:53:56 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17352301
Heb het za¨terdag voor t eerst kunnen zien

Vond die jongen het slechtst, al deed ie dat Respect wel goed. Wie is er eigenlijk uit gegaan_?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 25 februari 2004 @ 17:55:58 #224
49317 elly88
E to the lly
pi_17357798
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 12:53 schreef BVO het volgende:
Heb het za¨terdag voor t eerst kunnen zien

Vond die jongen het slechtst, al deed ie dat Respect wel goed. Wie is er eigenlijk uit gegaan_?
Die jongen (philippe heet ie)

13 maart is de finale, zeker kijken !
pi_17362180
Eigenlijk had Benny moeten winnen.

Maar ik gun het Denise en Elli ook wel hoor.

Ik heb geen flauw idee wie er gaat winnen. En het maakt me ook geen flikker uit eigenlijk......Ik vind ze allebei wel goed.
pi_17373146
Ik hoop dat Elli wint omdat ze goed zingen kan, niet zo saai als Denise is die altijd het zelfde aan heeft. Maar ze vinden nooit meer zulke kandidaten als Alexander, Daniel en Juliette
Maar die maar wat over het eerste Deel van Dsds:
Daniel toestand is verslechtert hij moet nog een keer geopereert worden aan zijn schouder. Die helemaal uit de kom is.
Alexanders nieuwe Single Behind the sun word waarschijnlijk weer een nummer 1 Hit Zijn Single Free like the Wind is na 3 maanden in de Charts nu op plaats 39 geland. En daarvan 12 weken in de Top 10.
Foto,s van het Ongeluk met Daniel

[ Bericht 22% gewijzigd door trudy17 op 26-02-2004 13:45:35 (fout) ]
  donderdag 26 februari 2004 @ 17:01:41 #227
49317 elly88
E to the lly
pi_17377022
ja ik had het gezien van dani's ongeluk op explosiv, of exclusiv gisteren. wel dom van hem om te rijden maarja.

en wat was de boete nou die die moest betalen, 150 duizend of 15 duizend ?
  zaterdag 28 februari 2004 @ 14:18:02 #228
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_17408765
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 13:41 schreef trudy17 het volgende:
Ik hoop dat Elli wint omdat ze goed zingen kan, niet zo saai als Denise is die altijd het zelfde aan heeft. Maar ze vinden nooit meer zulke kandidaten als Alexander, Daniel en Juliette

Ik vind Elli toch beter als Alexander en Juliette. Alexander is zo'n standaard boysband mannetje dat compleet door de mand viel op World Idol en Juliette kan wel goed zingen, maar Elli is veel origineler. Prachtige rauwe stem

Nee, Elli krijgt mijn stem als ze wint en op World idol verschijnt
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_17413478
Alexander is helemaal niet standaard. Dat Alexander bij World Idols niet goed was weet iedereen.
Maar Alexander zegt in Interviews dat hij een ''Scheißtag'' had. En dat bij de general Proben alle Jury leden gezegt hadden dat hij niet zoveel moest dansen en dat alle andere Kadidaten balladen zongen had hem helemaal nerveus gemaakt. Maar voor hem is World Idols al verleden tijd en heeft zaterdag voor zijn Single Free like the Wind die nu in de 17 week op plaats 45 staat een gouden plaat gekregen en daarvan waren 12 weken in de Top 10

pi_17414948
Alexander is wel een standaard, doorsnee boybandtype.

Andere kandidaten vallen/vielen gewoon meer op. Zowel tijdens DSDS en World Idol. Maar ik zeur al te vaak over Alex. .
  zaterdag 28 februari 2004 @ 21:23:00 #231
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17415614
Ik hoop dat Denise het wordt, vond haar erg leuk afgelopen week .
pi_17416743
Als je Alexander in tv ziet kun je soms echt om hum lachen. In Duitsland zegt bu niemand meer dat hij Standaard is. Maar hij heeft die naam gegregen omdat hij tijdens DSDS met zijn Stem wou winnen en niet met Skandale. Since 8 maart heeft hij de meeste platen verkocht in vergelijk met andere Zangers. om precies te zijn 2 Millioen platen in 1 jaar tijd.
Dat Alex Standaad is echt grote onzin Alex is echt een tijp waar je om en met lachen kan. In zijn fanboek staat ook dat hij natuurlijk ook wel eens onzin geboud heeft.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 22:33:35 #233
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_17416802
Of iemand over humor beschikt en een goeie stem heeft maakt niet uit voor het standaard zijn. Alex is een leuke jongen die een goede stem heeft. Oh wacht, dat zijn er nog 1000en.

Persoonlijk heb ik liever iemand die wel iets unieks over zich heeft: Elli of Kurt Nilssen bijvoorbeeld.
pi_17417067
Wat Alexander bij World Idols toch gedaan had was dat dan niet anders hij was wel de einigste die een dans nummer zong ondanks het niet super goed was. En niet alle zangers zingen rock liedjes als Elli maar dat betekent niet dat hij Standaard is.
pi_17417624
Is Elli een rock-chick ? Dan ben ik voor d'r! .
  zondag 29 februari 2004 @ 09:32:28 #236
49317 elly88
E to the lly
pi_17422011
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is Elli een rock-chick ? Dan ben ik voor d'r! .
Jahwollooo!! Heb je geen RTL meer dan ? Ik heb ergens in mn favorieten nog wel een site van dr met alle mp3's van de liveshows. Als je die wilt zeg het maar, dan PM ik ze wel (je kan hier toch wel PMmetjes stuuren ?)
pi_17423048
Ik heb geen RTL meer nee, dat is hier ingeruild voor Nickelodeon. Ik had DSDS2 graag gekeken.
  zondag 29 februari 2004 @ 11:37:24 #238
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17423148
Was de finale niet gisteren?
pi_17423182
quote:
Op zondag 29 februari 2004 11:37 schreef BVO het volgende:
Was de finale niet gisteren?
Die is op 13 maart.
pi_17424801
13 maart om 21.15 bij RTL
En er zijn geen Kandidaten van DSDS 1 bij. Die zijh allemaal op een concert van de Bravo
  zondag 29 februari 2004 @ 14:31:57 #241
54448 Glamazon
Mary Cherry
pi_17425907
Waarom is de finale zo laat pas en niet gisteren?
Ik voel me plots weer zo oya lele
pi_17426209
Omdat de Kandidaten Tv-termine en Interviews hebben Gister waren ze nog bij Top of the Pops
  zondag 29 februari 2004 @ 17:51:32 #243
49317 elly88
E to the lly
pi_17429539
Ja en ze moeten nog een single opnemen (die nog niet eens bestaat ) Omdat Denise & Elli het lied niks aan vonden en hem dus NIET willen zingen

WOOHOOOOOOOO KEIN DIETHER BOHLEN LIED BITTE
pi_17429630
Denise ziet er wel leuk uit, trouwens. .
  zondag 29 februari 2004 @ 18:45:47 #245
49317 elly88
E to the lly
pi_17430262
Picture time dan hee

[ Bericht 0% gewijzigd door elly88 op 29-02-2004 18:47:46 (1) ]
pi_17430561
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:29 schreef trudy17 het volgende:
Als je Alexander in tv ziet kun je soms echt om hum lachen.
Daar heb je nu eens helemaal gelijk in. Ik moet eigenlijk altijd om hem lachen.
  zondag 29 februari 2004 @ 19:27:05 #247
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_17430904
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 22:49 schreef trudy17 het volgende:
Wat Alexander bij World Idols toch gedaan had was dat dan niet anders hij was wel de einigste die een dans nummer zong ondanks het niet super goed was
Dat hij als enige een dans nummer zong was toeval. De liedjes werden niet door de idols zelf gekozen. Jamai had ook liever een uptempo nummer gebracht...
pi_17447317
Ik heb wat van Elli opgezocht. En gevonden.

!

Ik vind d'r heel erg cool. .

Zal ik iets in de topictitel veranderen? DSDS 2. Edition: Elli vs. Denise ofzo?
pi_17449507
Dat is niet nodig. Soms schrijven we ja ook over de Kandidaten van DSDS 1
pi_17451660
Okay. .

Denise kan ook goed zingen trouwens, maar ik ben toch maar voor Elli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')