En dat verdient natuurlijk een nieuw topic
Ik vond dat rolschaatswijf wel gaaf
Toch ook maar die Sat1-versie kijken, of ze weer langs komt
quote:Yep
Op woensdag 3 september 2003 23:34 schreef Mennosson het volgende:
Zijn dit de audities?
"Die Castings" in goed Duits
Zie ook: http://deutschlandsuchtdensuperstar.rtl.de/3314.php
Van links naar rechts:
De überhomo die te laat kwam, rolschaatswijf en een vaag typ met een mongool dansje.
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 03-09-2003 23:39]
quote:En...even talentloos als de Nederlanders?
Op woensdag 3 september 2003 23:36 schreef ChrisJX het volgende:
Yep
"Die Castings" in goed Duits
quote:Soms wel, soms niet
Op woensdag 3 september 2003 23:38 schreef Mennosson het volgende:En...even talentloos als de Nederlanders?
Je zou verwachten dat de niet-zingerds toch wel zouden wegblijven, maar ze zijn er nog! En denken echt dat ze kunnen zingen
Rolschaatswijf deed trouwens hetzelfde liedje als "onze" bushalte "lick my pussy and my back"-dame
en volgende week komt er zo een heidi die gaat jodelen
Ik denk dat er zowel bij DSDS als bij Idols dit jaar juist NOG MEER mensen zullen komen die niet kunnen zingen, omdat de vorige lichting heeft bewezen dat je ook zonder te zingen enorm veel publiciteit kan krijgen (denk aan Tim Vicious, denk aan die gast met die klompen, denk aan Daniel )
quote:
Ik denk dat er zowel bij DSDS als bij Idols dit jaar juist NOG MEER mensen zullen komen die niet kunnen zingen denk aan Daniel)
Jezus wat een dom kind joh, die laatste met dat blonde haar. Of die andere met dat bruine haar die helemaal gek is van Daniel K.
quote:Ja die bedoel ik! Ze was niet om aan te horen! Vanavond of morgen plaats ik een paar screenshots!
Op woensdag 10 september 2003 20:38 schreef SunChaser het volgende:
Dat ene blonde wijf dacht dat ze heel mooi Shakira nazong
Iemand die gothic in het voorstukje gezien? *ril*
quote:Doreen
Op donderdag 11 september 2003 17:19 schreef ModernTalking het volgende:
Die jodelaarster was dom
Alexander
Christian
Jennifer
Karsten
Katharina
Martin
Philippe
Raimund
Ramona
Rowena
Stephanie
Susanne
Sylvia en Sonja doen voor de tweede keer mee
Het was echt weer een uurtje genieten........
Ook veel Duitsers zijn compleet talentloos....
"Ich war nicht gut genug fuer die Jury"
Zeik niet, snol! Je kon gewoon niet zingen! En dan nog doorgaan ook
quote:Of Z
Op woensdag 17 september 2003 22:29 schreef cptmarco het volgende:
Grappig was ook de "quiz": raadt welk liedje de kandidaat zingt... is het A..... of is het B.....
Ik vond trouwens dat best wel hele dikke meisje helemaal niet slecht zingen...
Die jongen op het einde was eigenlijk ook erg triest... had geeneens door dat hij door naar de volgende ronde was.....
quote:En dat ook nog totaal onterecht, want ik vond 'em niet mooi zingen en ik denk ook niet dat mensen hem echt een idool vinden. Toch zwak van Dieter en co.
Op woensdag 17 september 2003 22:32 schreef cptmarco het volgende:
Die jongen op het einde was eigenlijk ook erg triest... had geeneens door dat hij door naar de volgende ronde was.....
quote:ja hoor het is wel geweest 20:15 uur. Heb erg gelachuh!
Op donderdag 25 september 2003 11:23 schreef SunChaser het volgende:
Was het gisteren niet?Heb wel RTL+ opgenomen, niet gezien (nog)
Volgende week theaterronde!
quote:Ja klopt, volgende week de eersrte workshopronde......
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:01 schreef elly88 het volgende:
Als het goed is komen volgende week al de workshops he (?)
en lorenzo sucks !!
Wie was Lorenzo ook al weer??? Die homo?
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 08:35 schreef charmed_angel het volgende:Wie was Lorenzo ook al weer??? Die homo?
1. Nini (ofzo) - Ik vond dat ze er regelmatig naast zat. Ik vind haar ook niet echt een Superstar. Ze heeft een stem met een rauw randje. De jury vond haar erg sexy, ik ben geen man, maar ik kan wel zeggen, dat ik haar absoluut geen sexy vrouw vond.
2. Michael - Erg goed en mooi gezongen. Deed een nummer van Gary Barlow. Zijn stem leek er ook een beetje op. Hij zong met gevoel. Hij zat er 2 keer naast, maar ik denk dat dit door de zenuwen kwam. En het is een redelijk leuke jongen om te zien. Ik dnekd at hij ook wel een kans maakt om door te gaan.
3. Kristina - Ik vind het absoluut geen mooie stem. Ze was volgens mij erg zenuwachtig. Knappe meid, maar geen Superstar uitstraling. Deed best wel een moeilijk nummer, Beautiful van Christina Aguilera. Ik denk te moeilijk voor haar. En wat de jury zei: haar engelse uitspraak kan beter. Ik geef haar een kleine kans om bij de laatste 12 te komen......Maar ik denk dat het voor haar eind DSDS is.
Enne.....ben ik de enige die DSDS kijkt???
[Dit bericht is gewijzigd door charmed_angel op 08-10-2003 21:11]
quote:nee..
Op woensdag 8 oktober 2003 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Enne.....ben ik de enige die DSDS kijkt???
Ik heb nr 2 en 3 gezien
Nr 2 was goed, 3 was duidelijk minder
4. Philippe - Leuke jongen om te zien. Ik zie in hem wel een Superstar, vooral in hoe hij zich gedraagd. Hij deed "I'll be there' ik vond dat hij het erg mooi heeft gezongen, op een aparte manier. Ik dnek wel dat hij een goede kans maakt om door te gaan. Hij heeft veel publiciteit gehad bij de audities en bij de theaterronde. De jury was wat minder enthousiast, maar ik denk dat het publiek er anders over denkt. We zullen zien om half 11!
5. Denise - Ziet er erg gewoontjes uit. Is niet slank, dus dat vind ik wel leuk. Dat er dus ook wat dikkere dames door zijn. Niet dat zij megadik is hoor! Maar gewoon wat voller dan de rest. En ze is zeker wel een knappe meid. Echt een fantastische stem, kreeg een klein beetje kippevel. Van mij mag zij wel door. De jury was ook erg enthousiast.
6.Jessica - Ze deed Celine Dion. Ziet er goed uit. EN ziet er ook uit als een Superstar. Ze heeft een erg mooie stem. Ik vond wel dat ze het beter deed tijden sde theaterronde. Ik zoe haar ook wel bij de laatste 12 eindigen. De jury is ook erg enthousiast.
7. Sascha - Ziet er soms leuk uit. Hij kan op een bepaalde manier kijken en dan vind ik hem echt super lelijk. Ik vind wel dat hij een hele goede stem heeft. Misschien dat hij een kans heeft om bij de laatste 12 te komen. Maar de jury was niet erg enthousiast over hem!
8. Sabine - Erg leuke meid om te zien, maar absoluut geen nieuw talent. Ik vind haar geen mooie stem hebben, maar ja smaken verschillen. Ze begon erg slecht, maar daarna ging het wel wat beter. De jury vond dat ze zonder gevoel zong, en daar ben ik hget ook mee eens. Ik zie haar liever niet terug bij de laatste 12.
9. Marc - Leuke jongen om te zien. Qua uiterlijk zal hij het wel erg goed doen bij de meiden tot 16 jaar. De Jim van Duitsland??? Hij zongt gelukkig wel beter dan Jim. Ik vind wel dat hij een grote kans maakt, niet qua zang, maar qua uiterlijk. Hij is ook nog erg jong. Zijn stem is matig, maar denk ik net goed genoeg om door te gaan. De jury was in ieder geval niet erg enthousiast.
10. John-Patrick - echt mijn favoriet--> NOT! Wat een vreselijk irritant mannetje is dit. Net zo irritant als Joell (ned. Idols). Alleen dan nog veel erger. Denkt ook al dat hij het helemala gemaakt heeft. Hij doet erg irritant op het podium. Doet erg vreemde bewegingen met zijn armen. Zijn stem vind ik echt vreselijk. Ik vind hem totaal niet goed zingen.. EN van mij hoeft hij ook niet door. De jury is gelukkig ook niet zo enthousiast. Ik krijg in ieder geval echt kotsneigingen van hem.... BAH!!!
De volgende van mij mogen door: - Michael / - Denise / - Philippe / - Jessica. Er gaan er maar 2 door, maar ik ben erg blij als 2 van deze 4 doorgaan.
We zullen het zien om 22:30 uur dan is de uitslag!
Jessica en Denise.
er is trouwens nog een ronde voor degene die nu zijn afgevallen. er doen dit jaar 12 mensen mee aan de eindrondes.
Zit ik in Oostenrijk, kan ik geen Duitse zenders ontvangen!!!
Ga vanavond maar aan de Starmania, de Oostenrijkse versie die wel wat anders opgezet is.
De zomer Open-Air concerten waren één groot feest.
Je zit nu zeker lekker dichtbij, hij komt toch in Wenen?
Vertel je hier even hoe je het vond.
Ik ga op 17 november naar Essen en ben bezig kaarten te regelen voor 4 januari in Passau.
Wie zijn trouwens de special guests die gaan komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |