quote:Ik ook niet. Maar ja als een topic over het vergoelijken van de moord op 700 joden door temporaal kwab epilepsie patient Mohammed geblocked wordt en je je ook nog eens wilt rechtzetten dat je geen xenofoob en racist (andere argumenten konden ze niet verzinnen) natuurlijk wel.
Op woensdag 3 september 2003 18:47 schreef tvlxd het volgende:
Ik vind elke vorm van religie achterlijk, maar ik zie daar geen reden in om elke vijf minuten een moslim-bash-topic te openen.
Overigens is dit een topic tegen die lui die met één woordje over de koran al gelijk de bijbel er bij halen. Als of dat haatboek een erfzonde is.
quote:weetje, het feit dat je gelovig bent is heel typerend, je hebt zelf geen respect voor andere geloven en vraagt nog respect voor het jouwe ook?
Op woensdag 3 september 2003 19:02 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Echt wel! Lees je koran jongen!
Niet moslims gaan eeuwig branden!
ik doe simpel: heb respect voor GEEN geloof
quote:Staat toch echt in de Koran. Lees de citaten in de Islam en misverstanden topics er maar op na. In de bijbel staat het ook. Alleen de "verlichte" christenen denken het beter te weten dan de bijbel waarop uiteindelijk het geloof toch echt gebaseerd is !
Op woensdag 3 september 2003 19:01 schreef gelly het volgende:[..]
In het christendom ook niet, alleen in de zwarte kousen kerken.
quote:Ik ben gelovig?
Op woensdag 3 september 2003 19:04 schreef Graveland het volgende:[..]
weetje, het feit dat je gelovig bent is heel typerend, je hebt zelf geen respect voor andere geloven en vraagt nog respect voor het jouwe ook?
ik doe simpel: heb respect voor GEEN geloof
wat een respect !
[Dit bericht is gewijzigd door Viola_Holt op 03-09-2003 19:06]
quote:Werd iemand onder jouw ogen als moderator geen xenofoob en racist genoemd ?
Op woensdag 3 september 2003 18:47 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
En dat is dus reden om mensen die er wel in geloven maar de grond in te trappen? Als je nou eens begon met iedereen in zijn waarde te laten?
Kom op zeg! sommige jah, ik geloof (ook) ik God, maar ik vind jouw/jullie niet slecht ofzo!
Stom dan met dat stomme gescheld en respecteer elkaar nu eens...!
(ik begin )
ookeej?
quote:maar je gelooft wel dat we gaan branden...toch ? anders verloochen je de bijbel !
Op woensdag 3 september 2003 19:07 schreef _CoolZero_ het volgende:
maar ff serieus: Voor alle mensen die denken dat Christenen enz.
de 'ongelovigen' maar slechte mensen vinden...Kom op zeg! sommige jah, ik geloof (ook) ik God, maar ik vind jouw/jullie niet slecht ofzo!
Stom dan met dat stomme gescheld en respecteer elkaar nu eens...!
(ik begin)
ookeej?
-edit-
Bij nader inzien (en overleg) besloten om dit topic op slot te laten.
Dit is geen C&H materiaal. Religie-bash hoort hier niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 03-09-2003 19:16]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |