Je kan bijna nooit iets zeggen over de islam en de koran en je wordt gewezen op de bijbel, een ander haatboek geschreven door veelal temporaal kwab epilepsie patienten.
Wat er precies achter de gedachtengang van een islamofiel zit weet ik niet maar die bijbel kan je volgens mij heel goed vergelijken met wat de "erfzonde" is bij de gristenen.
Ik zeg maar. Neem een voorbeeld aan het varken. Een varken is een alleseter. Die eet die zgn heilige geschriften zoals de koran en de bijbel gewoon op.
Voor info NMO vergoeilijkt moord op 700 joden door Mohammed.
En helemaal interessant vanaf pag 5 1/2 (post Canonier)
[Feedback] Moderating Methoden in Politiek
Werd onder het oog van de moderators een xenofoob, islamhater (als dooddoener van de discussie) en door Du_ce ook het verwijt naar mijn hoofd geslingerd dat ik geen topic geopend zou hebben als een documantaire de holocaust zou vergoelijken. Dit mooi verwerkt in de voglende reactie
quote:Als nu de NMO de holocaust zou vergoelijkt hebben zou ik daar niet meer een topic over durven openen. Want dan ben ik volgens Sidekick immers een racist.
Op dinsdag 2 september 2003 23:14 schreef du_ke het volgende:
Als het was gegaan om de verovering van Jeruzalem door de kruisvaarders, of de slavenhandel (of misschien zelfs de holocaust). Had je een dergelijk topic niet geopend.
[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 03-09-2003 18:27]
het is Islamieten en Christenen
quote:en we vroegen niet of je jezelf als voorbeeld wilden opgeven..
veelal temporaal kwab epilepsie patienten
quote:dus omdat ik het opneem voor de moslims ( omdat ik daar zeer veel te maken mee heb ( zoals sommige weten is mijn vader moslim ) ) ben ik een islamofiel..?
Op woensdag 3 september 2003 18:17 schreef gelly het volgende:
Wel weer typisch, als je niet meegaat in het ongenuanceerde gebash op moslims, ben je een islamofiel. Mja, ik zei laatst al iets over je oevre geloof ik akkersloot.
quote:Nu zal ik het ook wel eens opnemen voor een moslim. Iemand die God Allah noemt is immers ook een moslim.
Op woensdag 3 september 2003 18:19 schreef dutchmage het volgende:
dus omdat ik het opneem voor de moslims ( omdat ik daar zeer veel te maken mee heb ( zoals sommige weten is mijn vader moslim ) ) ben ik een islamofiel..?![]()
Houd het er maar op dat ik deze topic alleen maar heb geopend wegens dat eeuwige gezeur over die bijbel.
Ik had deze topic misschien beter "het oneindige relativeren tussen bijbel en koran" kunnen noemen. Mijn fout.
quote:....en bedankt!
de bijbel, een ander haatboek geschreven door veelal temporaal kwab epilepsie patienten.
quote:Goed, doe ik het nog een keer: zowel jezus als mohammed waren twee schizos die debiel waren.
Op woensdag 3 september 2003 18:24 schreef _CoolZero_ het volgende:[..]
....en bedankt!
wacht maar tot je dood gaat, dan wil ik dit je nogwel weer horen zeggen!
Tegenwoordig zitten zulke mensen in het gesticht, toen waren ze zgn. profeet.
quote:met andere woorden je bent respectloos voor een ander en zijn geloof..
Op woensdag 3 september 2003 18:22 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Nu zal ik het ook wel eens opnemen voor een moslim. Iemand die God Allah noemt is immers ook een moslim.
Houd het er maar op dat ik deze topic alleen maar heb geopend wegens dat eeuwige gezeur over die bijbel.
Ik had deze topic misschien beter "het oneindige relativeren tussen bijbel en koran" kunnen noemen. Mijn fout.
quote:Ik wel ja.
Op woensdag 3 september 2003 18:27 schreef dutchmage het volgende:[..]
met andere woorden je bent respectloos voor een ander en zijn geloof..
Of respecteer je een volwassene die denkt dat de Kerstman echt bestaat ook?
quote:Misschien een keer een topic over het verschil tussen Christenen (stellen Christus als voorbeeld maar geloven in Paulus verzinsel van de erfzonde) en Gristenen (die geloven in de erfzonde)
Op woensdag 3 september 2003 18:16 schreef dutchmage het volgende:
leer eens typen kneus..het is Islamieten en Christenen
quote:Ik lig niet op de grond te kronkelen zoals de "profeet" Mohammed tijdens zijn "openbaringen". (Die is terug te vinden in de door moslims erkende heilige boeken over het leven van de profeet. Hadith en Boekari).
en we vroegen niet of je jezelf als voorbeeld wilden opgeven..
quote:Je moet toch wel toe geven dat die verschijnselen rond hun "openbaringen" toch wel heel erg veel op de verschijnselen van temporaal kwab epilepsie lijken.
Op woensdag 3 september 2003 18:24 schreef _CoolZero_ het volgende:[.temporaal kwab epilepsie patienten Paulus en Mohammed.]
....en bedankt!
wacht maar tot je dood gaat, dan wil ik dit je nogwel weer horen zeggen!
quote:ok, je bent dus echt debiel! beetje respect voor iemand geloofsovertuiging mag ook wel!!
zowel jezus als mohammed waren twee schizos die debiel waren
Scheld jouw toch ooknie uit ofwel??
quote:Scheld ik jou uit dan? Ben jij jezus of mohammed?
Op woensdag 3 september 2003 18:36 schreef _CoolZero_ het volgende:[..]
ok, je bent dus echt debiel! beetje respect voor iemand geloofsovertuiging mag ook wel!!
quote:waarom geloven in een sprookje..?
Op woensdag 3 september 2003 18:31 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ik wel ja.
Ik heb geen respect voor het geloven in een sprookje.Of respecteer je een volwassene die denkt dat de Kerstman echt bestaat ook?
een een volwassene respecteren die in de kerstman geloofd..?
da's toch niet echt een vergelijking.
quote:zoals eerder gezegd: respecteer een ander zijn geloofsovertuiging.
Op woensdag 3 september 2003 18:37 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Scheld ik jou uit dan? Ben jij jezus of mohammed?
quote:Respect hoeft niet van één kant te komen (kijk maar naar die reactie die zegt dat het met mij slecht af loopt na mijn dood).
Op woensdag 3 september 2003 18:27 schreef dutchmage het volgende:
met andere woorden je bent respectloos voor een ander en zijn geloof..
Ik geef de gelovigen gristenen en moslims alleen maar vaststaande feiten. Wat is daar op tegen. Toen ik nog gelovig was in de bijbel zou ik alleen maar dankbaar zijn geweest als iemand me vroeg waarom God nou in hemelsnaam een moeilijk zou schrijven. God kan toch alles. Dus waarom een boek schrijven waar miljoenen mensen (de fundi's) hartstikke gek van worden. God is toch vooruitziend.
quote:lol
Op woensdag 3 september 2003 18:37 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
quote:Zolang er geen god, allah, jawhe of santa claus omlaag zijn gekomen om te komen vertellen hoe het nu allemaal echt in elkaar zit, zijn beide geloven exact hetzelfde waard... niets.
Op woensdag 3 september 2003 18:38 schreef dutchmage het volgende:[..]
waarom geloven in een sprookje..?
een een volwassene respecteren die in de kerstman geloofd..?
da's toch niet echt een vergelijking.
quote:Nou je verdedigen dat je geen racist of xenofoob bent lijkt mij wel zinvol. Alhoewel tegen jullie ?
Op woensdag 3 september 2003 18:27 schreef tvlxd het volgende:
Akkersloot, wat voor nare ervaring heb jij gehad met confessionelen in je jeugd? Aangezien je kennelijk van het prediken der Niksisme je dagtaak hebt gemaakt.
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:40 schreef Akkersloot het volgende:
Alhoewel tegen jullie ?
quote:Door het beledigen van Mohammed of Jezus beledig je ook islamieten en christenen. Of snap je dat niet ?
Op woensdag 3 september 2003 18:37 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
quote:Nee je zegt alleen maar dat het met ons verkeerd af loopt in het hiernamaals. Dat dachten die 19 "martelaren" van 11 september ook. Heb je het door ????????????
Op woensdag 3 september 2003 18:36 schreef _CoolZero_ het volgende:[..]
ok, je bent dus echt debiel! beetje respect voor iemand geloofsovertuiging mag ook wel!!
[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 03-09-2003 18:47]
ik ben een heidenofiel?:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |