abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13287093
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 12:45 schreef VersuZ het volgende:

[..]

Ow dude, klinkt zo herkenbaar he, en tegelijktijd is ze toch de liefste van de hele wereld , lastig, hoor.

ja dat wel
is zooo moeiljk inderdaad
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_13291355
ja lijkt me ook moeilijk, het maakt eigenlijk niet uit of je het nou altijd bent of niet zo vaak, als het maar een beetje overeenkomt met je partner denk ik, dat is erg fijn. Bij ons komt het meestal wel overeen, al ben ik niet ALTIJD geil.
pi_13296166
Ikzelf zou er geen bezwaar tegen hebben als iemand zo is... het is maar net of je het zelf fijn vind om het de hele tijd te zijn... hebben mensen ervaring of ze in het openbaar soms ook van die neigingen tot geilheid hebben?
pi_13296191
edit: vechten jullie dit ff per mail uit ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 19-09-2003 22:14]

pi_13296744
edit

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 19-09-2003 22:15]

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 19 september 2003 @ 22:05:04 #31
17205 Profesor
I have a dream!
pi_13300734
yepp

Goddank heb ik vele "seks-vriendinnen" gehad, die er geen moeite mee hadden..
sterker nog nu heb ik ook een seksvriendin, dus schaamteloos op jacht naar andere meiden en toch een bepaalde zekerheid op seks

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_13304865
Door de ervaringen van mannen, moet je het juist hebben. Nu je in dit geval, als vrouw zijnde, er niet op voorbereidt bent dat mannen ook hun grenzen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')