abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12917242
Soms als ik met het verkeerde been uit bed ben gestapt en ik kom thuis van mn werk, zet ik muziek op, waarna na enkele minuten mijn bui helemaal veranderd. Meestal zet ik dan na een tijdje ook weer een andere cd op met compleet andere muziek. Dit ontspant me heel erg.

Afgezien daarvan luister ik zowiezo heel erg veel muziek, gewoon om te ontspannen en ontladen, of hoe je het ook wilt noemen.

Enkele namen die mijn dag weer helemaal goed maken:
Dreamtheater
Threshold
Vanden Plas
The Gathering
Chemical Brothers
The Pixies
Counting Crows

Iemand dit ook

woensdag 3 september 2003 @ 16:03:43 #2
63249 CBAS-79
peanut butter jelly time!
pi_12917348
yep, muziek ontspant gewoon
  woensdag 3 september 2003 @ 16:04:49 #3
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_12917371
Ja, dat zeker. Muziek maakt bij de meeste mensen emoties los.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_12917386
heb liever Therapy als muziek
Religion : Mankind's worst invention !
pi_12917397
Ja kan heerlijk mee ontspannen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12917457
Komt me bekend voor, soms zet je het op voor de energie, soms ter ontspanning, en als ik me klote voel zet ik altijd donkere muziek op, nu ja, het resultaat laat zich raden.

Wat mijn dag altijd helemaal goed maakt: White Stripes, Queens of the Stone Age, en de laatste tijd voor The Thermals

Nu: de Pixies, goede tip in je openingspost

yankee charlie dinges
  woensdag 3 september 2003 @ 16:13:42 #7
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_12917617
Het beste middel tegen depressie, muziek, in mijn geval ska. een nummertje Reel big fish of De Hardheid en ik ben metteen weer vrolijk
pi_12954235
Ik heb muziektherapie gestudeerd aan de de HvU, dus ja... het werkt
<<Hier kan uw advertentie staan>>
  dinsdag 20 januari 2004 @ 18:19:42 #9
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_16435202
Ik heb zelf al een flink wat keren mogen meemaken dat muziek mijn beste vriend was als het ging om moeilijke momenten in mijn leven. Of het nou ging om het verwerken van de gebruikelijke portie puber-ellende, liefdesverdriet, stress,etc.. mijn muziek was er altijd. Het gaf me soms de zalvende klanken die ik nodig had om wat leed te verzachten, pepte me op om als ik vast zat door stress, of gaf me moed om een belangrijke beslissing te nemen.
Veel nummers,CD's vormen zo zo een soundtrack van je leven, je waant je weer even in een bepaalde fase,moment van je leven of je het wilt of niet.

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 21-01-2004 16:30]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_16452875
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:05 schreef Flierp het volgende:
heb liever Therapy als muziek
Ik ook.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')