Lieve Nico,
Ik ben heel blij met mijn nieuwe huisje maar ik heb 1 groot probleem. Ik mis een vaste trap naar zolder. En aangezien mijn man niet zo handig is en mijn zus heel graag wil zien of je echt wel kan klussen wilde ik aan jou het volgende vragen : "Wil jij bij ons de vaste trap komen maken , uiteraard geheel gesponsord door de Praxis, dan ben ik je eeeeeeeeeuwig dankbaar.
Heel veel liefs Karin van Fok!
edit=typo
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 25-03-2001 22:49]
succes
Heb je een recenter huis, dan heb je ongetwijfeld een massieve vloer. Dan is de vloer als geheel dragend, en daar is bijna niet door te komen (als 'ie goed gemaakt is).
Laat in ieder een keer een professional ernaar kijken. Vraag gewoon 'ns een paar aannemers (die maken als het goed is een offerte voor nop, dwz de offerte is voor nop, de inhoud ervan wordt je denk ik niet blij van), en vraag ze de hemd van het lijf hoe ze het zouden aanpakken. En als het niet te ingrijpend is, en je begrijpt het, dan doe je het toch zelf of met een paar maatjes?
In het andere geval: doe de groeten aan Nico Oh ja, en hou die maffe tuinman buiten de deur!
[edit]typo's, te kust en te keur, toch maar eens previeuw gebruiken?[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 25-03-2001 23:28]
quote:eigenhuisentuin@rtl4.nl <--- daar kunnen ze je vast antwoord geven op die vraag
Op 25 maart 2001 23:21 schreef Agp het volgende:
Nu we het er toch over hebben.. denkt iemand dat het succes heeft om een TV-programma te bellen/e-mailen/faxen om een tuin aan te laten leggen van zeg ongeveer 2000 m2? En hoelang gaat t duren voordat ze dan zouden komen? weet iemand dat? Ik wil eigenlijk onze tuin in orde hebben van de zomer een keer..
Ik heb mailtjes verstuurd naar Eigen Huis en Tuin, Klussen en Wonen en ben nu op zoek naar het emailadres van SOS Klussen (ben ik nog wat vergeten?).
Het ligt er nog een beetje aan hoe goed we ons huidige huis verkopen maar als we wat geld overhouden gaan we zeker met een paar aannemers praten. Ik denk niet dat dit zelf te doen is.
quote:idd watergekoelde zaag.....flinke pokkezooi dus.....
Op 25 maart 2001 23:19 schreef Agp het volgende:
Als je een wasmachine boven wilt plaatsen zal dat gat toch ook minstens zo groot moeten zijn.. zo'n zaag past er dan zeker door.. ohja.. wordt wel een grote zooi met zo'n zaag.. ik waarschuw maar.. niet te hopen dat er een parket ofzo onder ligt.. of dat je behang hebt.. zo'n waterzaag gaat echt tekeer
quote:Is gewoon te huur hoor (tenminste in het Eindhovense). Probleem is alleen dat je fors moet betalen voor slijtage (diamanttanden), en als je pech hebt gaan er zo een paar kapot. Daarom kun je het waarschijnlijk beter laten aannemen, valt het niet tegen...
Op 25 maart 2001 23:15 schreef smaug het volgende:
Ik denk dat het beton zagen zo'n 70 tot honderd gulden per uur gaat kosten + voorrij kosten,trouwens kan je de apparatuur niet huren ofzo bij BO-rent....moet je wel een linkse en een rechtse hand hebben (No offense meant) en het huidige trapgat moet groot genoeg zijn om de apparatuur naar boven te krijgen.succes
quote:* Lois is heel ongeduldig
Op 25 maart 2001 23:29 schreef Karin het volgende:
Ik heb mailtjes verstuurd naar Eigen Huis en Tuin, Klussen en Wonen en ben nu op zoek naar het emailadres van SOS Klussen (ben ik nog wat vergeten?).
Heb je al antwoord Karin ??? Komen we op tv??? Komt Ome Nico klussen??
Wij hebben uw mail ontvangen. Omdat de post in grote getale binnenkomt kunnen wij tot onze spijt op dit moment niet op uw verzoek ingaan. We bewaren uw brief in ons archief zodat we wellicht op een later tijdstip uw
brief in behandeling kunnen nemen.
Wat zonde he?
Nu hebben we een trap gekocht die in het bestaande gat past en we gaan gewoon de treden wat inkorten zodat we ook naast de trap nog door de gang heen kunnen lopen. Het grootste probleem wordt het lakken van dat ding want bouwpakketjes worden natuurlijk ongelakt geleverd Daar hebben we na het hele huis en het tuinhuisje 3 x geschilderd te hebben absoluut geen zin meer in. Het is ook zo vreselijk lastig om dat op zolder te doen want daar staat de wasmachine en dan kan ik daar weer elke keer een paar dagen niet bij. Toen bood mijn vader aan om hem bij hem in de schuur te doen, pfff dat scheelt gelukkig alweer. En toen bood mijn moeder aan dat mijn vader best wel kan lakken
Gelukkig was hij het daar ook mee eens en gaan we dus de trap na de feestdagen daarheen brengen en een aantal weken/maanden later gelakt weer ophalen
Nu moet Peter alleen nog tijd vinden om dat ding op maat te zagen en in het gat te hangen. Ik hoop dat ik volgend jaar rond deze tijd kan vertellen dat hij er staat.
owja valt trouwens reuze mee met het heen en weer lopen over die trap, ik vlieg heen en weer met wasmanden vol
Waar koop je eigenlijk een trap?? Gewoon bij een bouwmarkt ofzo??
Ben je nog steeds zo blij met jullie huisje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |