quote:Mijn wijsvinger is juist korter...
Op woensdag 3 september 2003 14:02 schreef Nevellineke het volgende:
Bij meisjes is de wijsvinger langer dan de ringvinger, bij jongens is dat omgekeerd (ringvinger dus langer dan de wijsvinger)
Euhm.. de pijngrens bij vrouwen ligt vaak hoger..
En mannen zijn iha fysiek toch echt sterker (zelfs al zijn het plankjes).
quote:en bedenkt zich dan halverwege de terugreis dat ie toch het toiletpapier vergeten is te halen, maar dat geeft niet het bier is binnen...
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:33 schreef Leonardo1504 het volgende:
Mannen zijn jagers, vrouwen verzamelaars. Kijk maar eens in de supermarkt:- Een man bedenkt thuis wat ie gaat kopen, gaat naar de supermarkt en haalt het.
quote:Zijn die impulsaankopen die dure producten die in de aanbieding zijn en dan nog steeds duur zijn, maar door het woord aanbieding aantrekkelijk worden voor het vrouwelijk geslacht?
- Een vrouw bedebkt thuis wat ze moet hebben, maakt een boodschappenlijstje, gaat naar de supermarkt, haalt iets van het lijstje, doet een paar impulsaankopen, haalt nog iets van het lijstje en doet nog een paar impulsaankopen.
quote:ben je belazerd! Ik neem wel van die doorzichtige zakjes die op die rol achter de kassa zitten. Die zijn gratis
Ook in de supermarkt:- Een man koopt een plastic tas bij de kassa. (1 is genoeg)
quote:moet je niet zoveel impulsinkopen doen
- Een vrouw neemt twee plastic tassen mee van huis. (1 is niet genoeg)
ok, nog een verschil tussen man en vrouw in het algemeen.
Bij verkiezingen: Vrouwen kijken naar het karakter van de lijsttrekker. Mannen naar de politieke inhoud. (ja, dat gaat lang niet bij iedereen op, maar bij mijn moeder wel )
- Vrouwen verplaatsen de sleutels van hun mannen naar een zogenaamde "vaste plek". Daarom kunnen mannen hun sleutels nooit terugvinden.
Leermomentje: Sleutels raken altijd zoek.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:48 schreef Leonardo1504 het volgende:
- Mannen leggen hun sleutels op een willekeurige plaats neer. Daarom kunnen mannen hun sleutels nooit terugvinden.- Vrouwen verplaatsen de sleutels van hun mannen naar een zogenaamde "vaste plek". Daarom kunnen mannen hun sleutels nooit terugvinden.
quote:en precies !!!
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:48 schreef Leonardo1504 het volgende:
- Mannen leggen hun sleutels op een willekeurige plaats neer. Daarom kunnen mannen hun sleutels nooit terugvinden.- Vrouwen verplaatsen de sleutels van hun mannen naar een zogenaamde "vaste plek". Daarom kunnen mannen hun sleutels nooit terugvinden.
bij m'n moeder thuis, liggen mijn sleutels altijd op het hoekje van de tafel...
Gaat ze opruimen: HOP, mijn sleutels automatisch aan het sleutelrekje
Dan kan ik ze dus niet vinden, want ze lagen op de hoek van de tafel...
en mama... die weet het ook niet, want "Je legt ze toch altijd op tafel...?"
Nee, mannen zijn dwars en denken dat ze het wel kunnen dragen, met als gevolg dat ze de helft laten vallen. (Ik werk in een supermarkt end at zie ik echt té vaak).quote:Op dinsdag 7 oktober 2003 10:33 schreef Leonardo1504 het volgende:
- Een man koopt een plastic tas bij de kassa. (1 is genoeg)
Volgens mij heeft dat iets te maken met de stand van de heupen. Ofzo.quote:Op woensdag 3 september 2003 14:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook direct aan. Vrouwen hebben eerder X-benen, mannen eerder Y-benen. Dat valt vooral heel erg op tijdens rennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |