quote:Dan moet die maar z'n tweede wedstrijd op hardcourt dit jaar gaan verliezen.
Op woensdag 3 september 2003 12:15 schreef mitt het volgende:
Zou mooi zijn als Sjeng zou winnen, maar ach, dan kom je Roddick tegen
quote:Ik vrees het ook, maar een wedstrijd tussen 2 spelers die zo aan elkaar gewaagd zijn kan gewoon alle kanten op. Toch denk ik dat het close in 4 of 5 sets wordt.
Op woensdag 3 september 2003 12:12 schreef mitt het volgende:[..]
Denk het ook.
Sjeng is verre van goed aan het spelen, en Schuttler is wel aardig bezig.
quote:Als dat het ergste is....
Op woensdag 3 september 2003 12:18 schreef GRUMBLER het volgende:(Sjeng misschien nog verkouden, kan ook invloed hebben)
quote:Voor een topprestatie kan een verkoudenheid funest zijn
Op woensdag 3 september 2003 12:19 schreef zjroentje het volgende:[..]
Als dat het ergste is....
quote:Wat is dat toch met die Roddick, iedereen heeft het ineens over Roddick
Op woensdag 3 september 2003 12:15 schreef mitt het volgende:
quote:4e partij op Grandstand..
Op woensdag 3 september 2003 15:11 schreef TheRoach het volgende:
Maar het is toch wel de bedoeling dat Schalken vandaag moet als het weer het toe laat ofnie!!!
quote:4e partij dat is vet laat, dat hou k echt niet meer hoor
Op woensdag 3 september 2003 15:12 schreef Ambrosius het volgende:[..]
4e partij op Grandstand..
Krajicek mag eerst vierde partij enkel aantreden en dan als laatste partij op baan 16 spelen omstreeks 0.00 uur vanavond voor haar dubbel met Flipkens.
quote:RTL5
Op woensdag 3 september 2003 16:21 schreef Beernsi het volgende:
hoe weet je dat
quote:Yep, zenden ze vanavond nog wel een keer uit, echt grappig hoe Sjeng dat vertelde...
Op woensdag 3 september 2003 16:21 schreef Ambrosius het volgende:[..]
RTL5
quote:Ja, ik heb het ook gezien
Op woensdag 3 september 2003 16:24 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Yep, zenden ze vanavond nog wel een keer uit, echt grappig hoe Sjeng dat vertelde...
Wat ik trouwens niet snap is dat een partij in de kwartfinale (Clijsters) als eerste partij op een baan wordt gespeeld en een partij uit de 4e ronde (Schalken) als 4e op een baan
quote:Misschien omdat ze er vanuit gaan, dat vrouwenpartijen meestal snel gedaan, max 1,5 uur
Op woensdag 3 september 2003 16:29 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Wat ik trouwens niet snap is dat een partij in de kwartfinale (Clijsters) als eerste partij op een baan wordt gespeeld en een partij uit de 4e ronde (Schalken) als 4e op een baan
[Dit bericht is gewijzigd door GRUMBLER op 03-09-2003 16:42]
quote:Maar die mannenpartijen moeten ook gespeeld worden en hoe langer ze wachten, hoe korter de mannen steeds hun partijen achter elkaar moeten spelen.
Op woensdag 3 september 2003 16:36 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
Misschien omdat ze er vanuit gaan, dat vrouwenpartijen meestal snel gedaan, max 1,5 uur
BTW: het regent weer..
quote:Er wordt daar ook voor de commercie getennisd hoor
Op woensdag 3 september 2003 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Moet ie wel nog langs Malisse, al hoe wel die normaal geen probleem mag zijn. Ach, hoop doet leven.
quote:Inderdaad: commercie. Vrouwentennis is nu eenmaal populairder geworden de laatste jaren (al hoe wel Nederland een grote uitzondering is)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |