quote:Dan moet die maar z'n tweede wedstrijd op hardcourt dit jaar gaan verliezen.
Op woensdag 3 september 2003 12:15 schreef mitt het volgende:
Zou mooi zijn als Sjeng zou winnen, maar ach, dan kom je Roddick tegen
quote:Ik vrees het ook, maar een wedstrijd tussen 2 spelers die zo aan elkaar gewaagd zijn kan gewoon alle kanten op. Toch denk ik dat het close in 4 of 5 sets wordt.
Op woensdag 3 september 2003 12:12 schreef mitt het volgende:[..]
Denk het ook.
Sjeng is verre van goed aan het spelen, en Schuttler is wel aardig bezig.
quote:Als dat het ergste is....
Op woensdag 3 september 2003 12:18 schreef GRUMBLER het volgende:(Sjeng misschien nog verkouden, kan ook invloed hebben)
quote:Voor een topprestatie kan een verkoudenheid funest zijn
Op woensdag 3 september 2003 12:19 schreef zjroentje het volgende:[..]
Als dat het ergste is....
quote:Wat is dat toch met die Roddick, iedereen heeft het ineens over Roddick
Op woensdag 3 september 2003 12:15 schreef mitt het volgende:
quote:4e partij op Grandstand..
Op woensdag 3 september 2003 15:11 schreef TheRoach het volgende:
Maar het is toch wel de bedoeling dat Schalken vandaag moet als het weer het toe laat ofnie!!!
quote:4e partij dat is vet laat, dat hou k echt niet meer hoor
Op woensdag 3 september 2003 15:12 schreef Ambrosius het volgende:[..]
4e partij op Grandstand..
Krajicek mag eerst vierde partij enkel aantreden en dan als laatste partij op baan 16 spelen omstreeks 0.00 uur vanavond voor haar dubbel met Flipkens.
quote:RTL5
Op woensdag 3 september 2003 16:21 schreef Beernsi het volgende:
hoe weet je dat
quote:Yep, zenden ze vanavond nog wel een keer uit, echt grappig hoe Sjeng dat vertelde...
Op woensdag 3 september 2003 16:21 schreef Ambrosius het volgende:[..]
RTL5
quote:Ja, ik heb het ook gezien
Op woensdag 3 september 2003 16:24 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Yep, zenden ze vanavond nog wel een keer uit, echt grappig hoe Sjeng dat vertelde...
Wat ik trouwens niet snap is dat een partij in de kwartfinale (Clijsters) als eerste partij op een baan wordt gespeeld en een partij uit de 4e ronde (Schalken) als 4e op een baan
quote:Misschien omdat ze er vanuit gaan, dat vrouwenpartijen meestal snel gedaan, max 1,5 uur
Op woensdag 3 september 2003 16:29 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Wat ik trouwens niet snap is dat een partij in de kwartfinale (Clijsters) als eerste partij op een baan wordt gespeeld en een partij uit de 4e ronde (Schalken) als 4e op een baan
[Dit bericht is gewijzigd door GRUMBLER op 03-09-2003 16:42]
quote:Maar die mannenpartijen moeten ook gespeeld worden en hoe langer ze wachten, hoe korter de mannen steeds hun partijen achter elkaar moeten spelen.
Op woensdag 3 september 2003 16:36 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
Misschien omdat ze er vanuit gaan, dat vrouwenpartijen meestal snel gedaan, max 1,5 uur
BTW: het regent weer..
quote:Er wordt daar ook voor de commercie getennisd hoor
Op woensdag 3 september 2003 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Moet ie wel nog langs Malisse, al hoe wel die normaal geen probleem mag zijn. Ach, hoop doet leven.
quote:Inderdaad: commercie. Vrouwentennis is nu eenmaal populairder geworden de laatste jaren (al hoe wel Nederland een grote uitzondering is)..
quote:Zweten zal ze nog niet gedaan hebben, 3-0 voor Clijsters en weer een rain delay
Op woensdag 3 september 2003 20:27 schreef okee6 het volgende:
Weer een walk-over voor kim, of gaat ze nu wel zweten?
quote:Zo gaat dat, wel jammer van het toernooi. Ik ben het nu al zo zat dat ik alleen nog de momenten selecteer. Schalken natuurlijk en wat toppers. Voordeel is wel dat Schalken mentaal niet gek te krijgen is, Schuttler ergert zich sneller.
Op woensdag 3 september 2003 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
Zweten zal ze nog niet gedaan hebben, 3-0 voor Clijsters en weer een rain delay..ik denk dat Schalken vast naar z'n hotel kan.
Die Bogomolov heeft nogal vervelende dingetjes gezegd en gedaan tijdens de wedstrijd zeg...
Geen stijl heeft dit ventje
quote:3 minuten voordat hij bij RTL5 zat, zat hij nog op de rode bank bij Mart Smeets
Op woensdag 3 september 2003 23:19 schreef Komakie het volgende:
hmmmm Verkerk nou bij RTL5Die Bogomolov heeft nogal vervelende dingetjes gezegd en gedaan tijdens de wedstrijd zeg...
Geen stijl heeft dit ventje
quote:Is wel een ramp voor de programmamakers zoveel regen tegelijk. Kun je nagaan hoe ze straks al die (leuke) wedstrijden op het scherm gaan krijgen. Niet dus.
Op woensdag 3 september 2003 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
Nu op RTL5 weer dat interview.
Ai Sugiyama (JPN)[15] vs. Francesca Schiavone (ITA)[29] T/F 7/6(5) 5/4
Juan Carlos Ferrero (ESP)[3] vs. Todd Martin (USA) T/F 6/2
Rainer Schuettler (GER)[8] vs. Sjeng Schalken (NED)[12] T/F 1/5
Zal deze keer dus niet tot 03.30 duren Nederlandse tijd (als het droog is tenminste.
De tegenstander van de winnaar uit de partij van Schalken is al wel klaar (Roddick) die heeft dus al weer 1 dag meer rust
[Dit bericht is gewijzigd door Ambrosius op 04-09-2003 08:23]
quote:Ja ik zie het nu ook, maar op tt stond toch echt dat hij voor stond, op het scoreboard ook zie ik nu: Schuettler aan service: 5-1 15-15 voor Schalken.
Op donderdag 4 september 2003 08:20 schreef MaIcoIm het volgende:
schalken achter?
quote:Het begin is er iig.
Op donderdag 4 september 2003 06:27 schreef Calella het volgende:
Schalken 5-1 voor 1e set, maar weer afgebroken.
quote:Ja, hij is echt zo goed.
Op woensdag 3 september 2003 14:07 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Wat is dat toch met die Roddick, iedereen heeft het ineens over Roddick
Is dit "show mannetje" nou echt zo goed of wordt ie door de media neergezet als de opvolger van Agassi...
quote:Maar 1 wedstrijd verloren op hardcourt dit seizoen.
Op donderdag 4 september 2003 09:55 schreef banaanrulez het volgende:
Schalken staat er idd goed voor, maar mocht die winnen dan moet die tegen Roddick spelen. Ik denk dat de kans dat die van Roddick wint wel heel klein is, omdat Roddick op dit moment in vorm is dat heb je ook kunnen zien in de Amerikaanse hardcourt toernooien voor de US open.
quote:Roddick is echt niet gaaf, Roddick is maar een showmannetje met een enorm grote eigendunk.
Op donderdag 4 september 2003 09:55 schreef MaIcoIm het volgende:
Roddick is gaaf.
Maar hij kan wel goed tennissen.
quote:Dus is hij gaaf.
Op donderdag 4 september 2003 10:03 schreef banaanrulez het volgende:[..]
Roddick is echt niet gaaf, Roddick is maar een showmannetje met een enorm grote eigendunk.
"Dutch Girl Wants To Emulate Her Brother
by Bob Greene
Wednesday, September 3, 2003
Petr Krajicek took up tennis too late to be a champion. His passion for the sport, however, has produced champions.
"He started to play when he was 28 or something like that," said his daughter, Michaela. "He decided Richard would play, and then he decided I would play."
Richard Krajicek is part of tennis history, winning Wimbledon in 1996. His half-sister is the future of the sport.
Michaela Krajicek was seven years old when her brother captured the title at the All-England Club. By then, she had been playing tennis for four years.
"I have no idea what I was doing at that age," Michaela said. "I saw the match a lot of times. It wasn't only that my brother was playing. I liked the game."
The 14-year-old Dutch girl knows what she's doing now. Right now, that's waiting for the weather to clear, just like everyone else. The wait will continue for at least another day after officials announced at 5:30 p.m. EDT on Wednesday that all junior girls' matches had been postponed.
Even at her young age, Krajicek has been a winner, rising up the International Tennis Federation junior rankings to where she is now No. 1 in the world and is the No. 2 seed in the year's final Grand Slam tournament. She understands what the high seeding means.
"When you're seeded two, people expect you will be in the final," she said. "I'm just going to play my matches, and I will see how it works. Everything is more difficult in the Grand Slams than a normal tournament."
She has done extraordinarily well in "normal" tournaments.
At 5-foot-9 and 136 1/2 pounds, Krajicek is a big force on the junior circuit. She was runner-up in the junior girls' at the French Open in June and then won the Canadian Open just before heading to New York and Flushing Meadows. She also captured eight other titles in 2003 to move into the top spot in the rankings.
Krajicek got started in the sport when she was three years old. "I started to play tennis with my mom against the wall."
She learned quickly enough to lead the Netherlands to victory at the U14 World Junior Tennis final last year.
She is coached by her father, who accompanied her to the US Open, and another former Dutch pro, Michiel Schapers. And while she's looking forward to becoming a professional, right now Krajicek has something besides tennis on her mind.
"I have to do my school work next week, so that will be pretty tough," she said. "I learn from books, then once a month I do exams. I have to finish three exams for last year, and next year is the last year I have to go to school."
While she plans to play more pro tournaments next year, Krajicek is not about to stop playing junior events. At Flushing Meadows, she will team with Kirsten Flipkens of Belgium in the doubles."
Ze krijgt nu al aandacht daar, maar over vrije keuze gesproken....
"He decided Richard would play, and then he decided I would play."
quote:Zo goed vind ik hem niet tennisen. Hij bouwt veel op z'n snoeiharde services en snoeiharde groundstrokes. Dat laatste is op zich een wel goede kwaliteit, maar hij slaat de ballen zo hard dat hij de bal niet zuver hoeft te plaatsen voor een punt.
Roddick is echt niet gaaf, Roddick is maar een showmannetje met een enorm grote eigendunk.
quote:ja dat wil ik ook wel is graag weten. iemand die het nummer kent?
Op woensdag 3 september 2003 19:14 schreef Remzz het volgende:
Hoe heet dat nummer dat RTL 5 altijd om 4 uur draait als ze net met de uitzending beginnen? Met al die fragmentjes van NY en de US Open.
Hopenlijk kan er vandaag gewoon gespeeld worden!
quote:Het regent weer..
Op donderdag 4 september 2003 16:24 schreef Sock0 het volgende:
Het weer in new york is beter!Hopenlijk kan er vandaag gewoon gespeeld worden!
quote:Morgen en zaterdag belooft het wel geheel droog te zijn. Uitstekend voor Schalken's kwartfinale (Roddick) en halve finale partij (Federer)
Op donderdag 4 september 2003 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
Het regent weer..
Zonnetje Hewitt zal dan wel betrekken tegen zondag
quote:Ik ben gisteren ook nog ff wezen zoeken en volgens mij is het: Keep the customer satisfied van simon and garfunkel maar ik weet het niet zeker omdat kazaa niet echt opschiet met downloaden...
Op donderdag 4 september 2003 14:43 schreef Christian het volgende:[..]
ja dat wil ik ook wel is graag weten. iemand die het nummer kent?
quote:Idd ik vind die Roddick maar een irritant ventje
Komt denk ik, omdat hij mij doet denken aan een bepaald personage in een bepaalde film
quote:AAAAaaa
Op donderdag 4 september 2003 17:04 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Het regent weer..
quote:lol
Op donderdag 4 september 2003 17:22 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Idd ik vind die Roddick maar een irritant ventje
Komt denk ik, omdat hij mij doet denken aan een bepaald personage in een bepaalde film
Maar zo irritant vind ik Roddick nou ook weer niet. Het is een typisch Amerikaans mannetje, maar ik vind hem bij lange na niet zo irritant als Hewitt.
quote:heel erg bedankt het is inderdaad van simon and garfunkel
Op donderdag 4 september 2003 17:08 schreef Remzz het volgende:[..]
Ik ben gisteren ook nog ff wezen zoeken en volgens mij is het: Keep the customer satisfied van simon and garfunkel maar ik weet het niet zeker omdat kazaa niet echt opschiet met downloaden...
wel goed hoe Schalken is begonnen.
quote:Op zn vroegst 22.30 ( das als het nu al droog is en de spelers voor sjeng elkaar de baan afslaan als een gek)
Op donderdag 4 september 2003 19:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
hoe laat moet sjeng beginnen? (ervan uitgaande dat het dan niet regend)
Als het nu droog zou worden denk ik 0.00
Ik denk zelf om 04.00 ofzo (er zou beter weer opkomst wezen...)
[Dit bericht is gewijzigd door Sock0 op 04-09-2003 19:42]
quote:Ik zie het net pas. Echt geweldig
Op donderdag 4 september 2003 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
Martin Verkerk gister bij RTL5:"Who is the motherfucker now?"
quote:Idd zeg maar ik denk dat de organisatie dit zelf toch wel het ergst vind.
Op donderdag 4 september 2003 19:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze hadden de afgelopen 3 dagen makkelijk een dak op het stadion kunnen aanleggen
Dan had er tenminste door gespeeld kunnen worden, dit is gewoon niet leuk meer...
Denk aan de verkoop van kaartjes en tv beelden, en echt iedere schema ligt nu overhoop.
quote:Toppartij, hopen dat Nalbandian hem gaat verschalken, zou een zorg minder zijn
Op donderdag 4 september 2003 21:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu live op Eurosport: Nalbandian - Federer...
want Nalbandian - Federer is echt een heerlijke wedstrijd.
daar gaan we weer
quote:Gelukkig maar, Schalken om even over twaalf
Op donderdag 4 september 2003 22:15 schreef Sock0 het volgende:
Play Has Resumed!
quote:Federer leidt met 5-3 in de 1e set
Op donderdag 4 september 2003 22:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Oei, dat wordt spannend; Nalbandian heeft Federer al 4 keer verslagen...
Coria staat een set en 2 breaks voor tegen Bjorkman
Ferrero staat 1 set voor tegen Todd Martin
Nalbandian - Federer : 3-6 5-2
Ferrero - Martin : 6-2 6-4
Bjorkman - Coria : 2-6 3-6
Srichaphan - Hewitt : 6-4
Sugiyama- Schiavone : 7-6 5-7 2-6
(Schalken nu, als het droog blijft rond kwart voor twaalf)
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 04-09-2003 23:34]
edit: yep, daar zijn ze.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 23:47 schreef Essiepessie het volgende:
Schalken mag echt zo? toch toch toch?Heb wel zin om nachtelijk partijtje te volgen.
Go sjeng!
edit: yep, daar zijn ze.
Eindelijk
quote:Hebben jullie deze uitzending nog gezien? Geweldige opmerking weer.
Op donderdag 4 september 2003 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
Martin Verkerk gister bij RTL5:"Who is the motherfucker now?"
quote:nope niet gezien.. and we're off eindelijk ja
Op vrijdag 5 september 2003 00:02 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben jullie deze uitzending nog gezien? Geweldige opmerking weer.
quote:Die Bogomolov had motherfucker tegen Verkerk gezegt tijdens de wedstrijd.
Op vrijdag 5 september 2003 00:03 schreef Essiepessie het volgende:[..]
nope niet gezien.. and we're off eindelijk ja
Ze lieten de beelden van bogomolov zien waar hij ter aarde storte. Even later zien we Verkerk in beeld bij bogomolov.
Verkerk die in de studio zat reageerde daarop met die zin
quote:gheghe..
Op vrijdag 5 september 2003 00:08 schreef Duiveltja het volgende:
Die Bogomolov had motherfucker tegen Verkerk gezegt tijdens de wedstrijd.Ze lieten de beelden van bogomolov zien waar hij ter aarde storte. Even later zien we Verkerk in beeld bij bogomolov.
Verkerk die in de studio zat reageerde daarop met die zin
Nalbandian - Federer : 3-6 7-6 2-3
Ferrero - Martin : 6-2 6-4 3-6 1-1
Bjorkman - Coria : 2-6 3-6 6-4 1-1
Srichaphan - Hewitt : 6-4 2-6 2-2
Schalken - Schuettler : 6-1 2-2
Moya - El Aynaoui : 6-7 1-2
quote:De een zweet nou eenmaal minder.
Op vrijdag 5 september 2003 00:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat staat Sjeng heftig te zweten/lekken in vergelijking met Schuettler
Waarom is de luchtvochtigheid zo extreem hoog daar
Nalbandian - Federer : 3-6 7-6 6-4 1-1
Ferrero - Martin : 6-2 6-4 3-6 5-5
Bjorkman - Coria : 2-6 3-6 6-4 2-6 Coria wint.
Srichaphan - Hewitt : 6-4 2-6 4-6 1-1
Schalken - Schuettler : 6-1 4-5
Moya - El Aynaoui : 6-7 6-6
quote:Nee, ik probeer hier ook al even met iemand wat zinnigers te bedenken dan de vragen die ze nu behandelen.
Op vrijdag 5 september 2003 00:46 schreef Duiveltja het volgende:
weten jullie wel een goede vraag voor hun?
quote:Waarschijnlijk zei een Nederlander in het publiek iets van "schweinund" en dat kon ie natuurlijk niet hebben
Op vrijdag 5 september 2003 00:41 schreef Duiveltja het volgende:
Kasekopf
quote:Ik heb gewoon de TV aanstaan
Op vrijdag 5 september 2003 01:20 schreef okee6 het volgende:
http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/index.html
quote:Hoezo stijgen de kansen dan voor schalken? De man heeft immers federer verslagen en is dus een lastigere opponent lijkt me
Op vrijdag 5 september 2003 01:20 schreef okee6 het volgende:David Nalbandian
De kansen voor Schalken stijgen
http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/index.html
quote:Ik kijk Schalken geen Federer, wat je wilt hoor
Op vrijdag 5 september 2003 01:22 schreef Steijn het volgende:
Ik heb gewoon de TV aanstaan
Machtige shot van Schalken net en dat vind Schuettler niet leuk
quote:Oh op die manier, ik dacht dat je de partij van schalken volgde. In zijn partij stijgen de kansen immers ook
Op vrijdag 5 september 2003 01:24 schreef okee6 het volgende:[..]
Ik kijk Schalken geen Federer, wat je wilt hoor
quote:Soms hebben spelers hun dag niet, en Federer wordt hoger ingeschat (staat hoger op de ranglijst) dan Nalbandian, ook al heeft hij Federer verslagen. Maar eerst maar eens zien of Schalken er nu door komt. Ik verwacht een vijfsetter.
Op vrijdag 5 september 2003 01:24 schreef kingmob het volgende:
Hoezo stijgen de kansen dan voor schalken? De man heeft immers federer verslagen en is dus een lastigere opponent lijkt me
quote:Nalbandian was al eerder in het toernooi erg goed (Philippoussis) en is dus de te kloppen man. Federer echter heeft een feilloos onderlinge score tegen Sjeng, dus die kan ie sowieso wel opschrijven:
Op vrijdag 5 september 2003 01:24 schreef kingmob het volgende:
Hoezo stijgen de kansen dan voor schalken? De man heeft immers federer verslagen en is dus een lastigere opponent lijkt me
5-1 waarvan de ene winstpartij die in 2002 op Rosmalen was 2-1 in sets, alle andere partijen waren voor Federer in straight sets
Nog ff de uitslag van Nalbandian - Federer 3/6 7/6(1) 6/4 6/3 (Federer haalde tweede set van 5-0 achterstand net niet op)
Schalken moest vooraf vooral voor Federer en Roddick vrezen.
Tegen Roddick is onderlinge score 1-2
Schalken won twee jaar terug op tapijt in Parijs van hem, beide hard court wedstrijden waren echter voor Roddick, waarvan eentje dit jaar.
quote:Alleen op Roland Garros hanteren ze die 1/8 finale, op alle andere Grand Slams houden ze het gewoon op vierde ronde
Op vrijdag 5 september 2003 01:32 schreef Golfen het volgende:
Waarom gaan ze hiernaar al naar de kwartfinale... wordt de 8e finale sinds kort de 4e ronde genoemd??
quote:Ik had deze hele week nog vrij (luie kutstudent
Op vrijdag 5 september 2003 01:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo ik ben ook niet de enige die nog zit te kijken naar SjengDat doet me goed, morgen zeker ook allemaal vrij
Canada TMS, Indianapolis, London / Queen's Club, Cincinnati TMS, St. Poelten
Finalist in: Houston, Memphis
Halve finale: Wimbledon, Australian Open, Washington
Daar past nog best een halve of (hele) finale plaats bij zou je zeggen
kom op Sjeng, drie breakpoints
quote:Toch denk ik dat Schuetler de set pakt.
Op vrijdag 5 september 2003 01:41 schreef kingmob het volgende:
er komt trouwens een rebreak, mark my words!
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 01:37 schreef UnleashMitch het volgende:
morgen zeker ook allemaal vrij
quote:Zou niet onlogisch zijn, Schalken overklast hem zeker niet. Toch hoop ik dat het niet zover komt. Schalken heeft wel het voordeel van serveren dan.
Op vrijdag 5 september 2003 01:43 schreef Steijn het volgende:
Toch denk ik dat Schuetler de set pakt.
quote:koelbloedig noemt ie dat...
Op vrijdag 5 september 2003 01:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die Schuettler staat zich wel heel erg op te fokken
En Sjeng?
Sjeng blijft koelbloedig
quote:Het gaat toch vrij vaak zo (als het een vijfsetter wordt), degene die begint met serveren aan het begin van de set pakt de set. Om en om.
Op vrijdag 5 september 2003 01:44 schreef okee6 het volgende:[..]
Zou niet onlogisch zijn, Schalken overklast hem zeker niet. Toch hoop ik dat het niet zover komt. Schalken heeft wel het voordeel van serveren dan.
quote:6-14-6 6-3 2-2
Op vrijdag 5 september 2003 01:45 schreef Golfen het volgende:
Tussenstand, jongens??
Duitser aan service
quote:1-6
Op vrijdag 5 september 2003 01:45 schreef Golfen het volgende:
Tussenstand, jongens??
quote:Dat vind ik zo mooi op het gravel van Roland Garros, daar heb je geregeld van die spiegelpartijen: 6-3 3-6 6-4 4-6 6-2 of 1-6 6-2 2-6 6-3 6-3
Op vrijdag 5 september 2003 01:46 schreef Steijn het volgende:
Het gaat toch vrij vaak zo (als het een vijfsetter wordt), degene die begint met serveren aan het begin van de set pakt de set. Om en om.
quote:Ja, dat is inderdaad altijd wel leuk, lekker spannend
Op vrijdag 5 september 2003 01:48 schreef okee6 het volgende:[..]
Dat vind ik zo mooi op het gravel van Roland Garros, daar heb je geregeld van die spiegelpartijen: 6-3 3-6 6-4 4-6 6-2 of 1-6 6-2 2-6 6-3 6-3
quote:Bij Philipoussis is het dan vaker 7-6 6-7 7-5 6-7 7-6
Op vrijdag 5 september 2003 01:51 schreef Steijn het volgende:
Ja, dat is inderdaad altijd wel leuk, lekker spannendPhilipousis heeft vaak van dat soort scores.
Schuettler maakt prettige fouten de laatste games, wederom breakpoint na een briljante passing langs de lijn
quote:Hij heeft het halverwege de derde set weggegeven, toen zette hij niet door (vijfde game)
Op vrijdag 5 september 2003 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zag je die lach van Schuettler net?
Daarmee gaf ie eigenlijk al aan dat ie de wedstrijd verloren heeft...
quote:Veelzeggend idd.
Op vrijdag 5 september 2003 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zag je die lach van Schuettler net?
Daarmee gaf ie eigenlijk al aan dat ie de wedstrijd verloren heeft...
quote:Ik ook, morgen weer vroeg op alst meezit (of tegenzit daar ben ik nog niet over uit)
Op vrijdag 5 september 2003 01:53 schreef Essiepessie het volgende:
breakiejeuh!
Graag in 4en dit keer, want ik wil slapen.
quote:Weer een volley in het net weggekieperd
Op vrijdag 5 september 2003 01:54 schreef What het volgende:
Veelzeggend idd.
quote:Ja dat lijkt mij wel op z'n plaats, gelukkig toch geen 5setter
Op vrijdag 5 september 2003 01:56 schreef kingmob het volgende:
Laat het voorzichtig vooruitdenken maar beginnen!
quote:Tja, lamaar doen dan. Enjoy the moment.
quote:Ik wacht nog ff. Het is toch een Duitser
quote:Roddick word verpulverd door Sjeng
Op vrijdag 5 september 2003 01:59 schreef What het volgende:
Morgen tegen Roddick.
hoop ik
quote:Er is weinig voor Schalken om aan vast te houden. Negatief onderling record, publiek tegen, minder rust gehad, tegenstander (nog) beter in vorm, hoger geplaatste tegenstander enz.
Op vrijdag 5 september 2003 01:59 schreef What het volgende:
Tja, lamaar doen dan. Enjoy the moment.
Morgen tegen Roddick.
quote:Hoop voor jou ook dat ie het in 4en afmaakt dan
Op vrijdag 5 september 2003 01:59 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga de boel iig afsluiten, nog even afkijken en dan meteen slapen
Go sjeng, kick his german asstot de volgende keer
Hoef zelf niet vroeg op maar ben nogal moe van actieve training vanavond..
quote:Dus zal Roddick de wedstrijd onderschatten
Op vrijdag 5 september 2003 02:01 schreef okee6 het volgende:[..]
Er is weinig voor Schalken om aan vast te houden. Negatief onderling record, publiek tegen, minder rust gehad, tegenstander (nog) beter in vorm, hoger geplaatste tegenstander enz.
quote:The power of positive thinking! Heel goed.
Op vrijdag 5 september 2003 02:02 schreef Steijn het volgende:
Dus zal Roddick de wedstrijd onderschatten
quote:Ik ken Roddick niet goed genoeg. Ik vind echter dat Schalken niet constant genoeg geweest is in dit toernooi. Ze zeggen dan wel dat hij er in groeit, maar hij heeft deze wedstrijd het iniatief niet kunnen grijpen. Roddick slaat even wat harder en kan meer met zijn service.
Op vrijdag 5 september 2003 02:02 schreef Steijn het volgende:
Dus zal Roddick de wedstrijd onderschatten
quote:Ik was enkele microseconden sneller
Op vrijdag 5 september 2003 02:09 schreef Duiveltja het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Jeetje zenden ze bij Canvas Clijsters-Moresmeau uit
Op vrijdag 5 september 2003 02:12 schreef Steijn het volgende:
Waarom laten ze El Aynaoui nu niet zien
Schüttler is wel een rare gozer, top tien speler maar hij speelde zo wisselvallig in deze wedstrijd, soms superpunten soms makkelijke missers en dan heb ik het nog niet eens over die smash-missers
Sjeng zal zich nog wel moeten verbeteren (nog meer gebruik maken van die kleine kansen en iets vaker het initiatief nemen ipv retourneren) wil ie een echte kans hebben tegen Roddick, hij speelt ook nog eens tegen dat chauvinistische publiek...
quote:En Nederlanders zijn niet chauvinistisch? Als ons elftal speelt kleuren hele wijken oranje, om het over het stadion nog maar niet te hebben.
Op vrijdag 5 september 2003 02:31 schreef GRUMBLER het volgende:
Sjeng zal zich nog wel moeten verbeteren (nog meer gebruik maken van die kleine kansen en iets vaker het initiatief nemen ipv retourneren) wil ie een echte kans hebben tegen Roddick, hij speelt ook nog eens tegen dat chauvinistische publiek...
quote:wat jij wil, zeg alleen maar dat het publiek voor Roddick zal zijn en dat op een luidruchtige en irritante manier zal laten blijken...
Op vrijdag 5 september 2003 02:33 schreef Steijn het volgende:[..]
En Nederlanders zijn niet chauvinistisch? Als ons elftal speelt kleuren hele wijken oranje, om het over het stadion nog maar niet te hebben.
Op de een of andere manier is Agassi voor mij geen favoriet voor de eindzege, terwijl hij er wel het meest voor in aanmerking komt nu Federer er uit ligt Ik zou inzetten op Roddick
quote:Ja idd, net als die klote Aussies. Ook altijd zo luidruchtig.
Op vrijdag 5 september 2003 02:36 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
wat jij wil, zeg alleen maar dat het publiek voor Roddick zal zijn en dat op een luidruchtige en irritante manier zal laten blijken...
Martin Verkerk staat met zijn 60 aces uit 2 wedstrijden nog steeds top zes op de aces lijst
Opvallend is trouwens dat in de bovenste helft van het schema de best geplaatste spelers er nog wel in staan en onderin niet.
Davenport en Clijsters zijn alweer met twee vingers in de neus door.
Michaela Krajicek (NED)[2] def. Krysty Marcio (USA) 6/2 6/1
Nu tegen Alyona Tsutskova UKR
En die Nalbandian is vanaf nu definitief een hele grote.
quote:Livescore zegt 19.15 uur Nederlandse tijd.
Op vrijdag 5 september 2003 09:08 schreef Duiveltja het volgende:
Hoelaat moet Schalken vandaag aantreden?
quote:Programma als 3e op Athur Ashe na een dubbel en een mogelijk marthonpartij tussen Agassi en Coria:
Op vrijdag 5 september 2003 09:08 schreef Duiveltja het volgende:
Hoelaat moet Schalken vandaag aantreden?
Arthur Ashe - 10:30 AM Start
1. Men's Doubles - Qtr. Finals
Mario Ancic (CRO)
Ivan Ljubicic (CRO)
vs. Bob Bryan (USA)[2]
Mike Bryan (USA)[2]
followed by:
2. Men's Singles - Qtr. Finals
Andre Agassi (USA)[1] vs. Guillermo Coria (ARG)[5]
3. Men's Singles - Qtr. Finals
Sjeng Schalken (NED)[12] vs. Andy Roddick (USA)[4]
Tel er een uur of 5 bij op en trek er 6 af dan zit je op NL tijd...
"No. 3 Andy Roddick v. No. 12 Sjeng Schalken
What a huge break for Roddick to get Schalken rather than Rainer Schuettler, who had beaten him in their last two meetings. In fact, Roddick has to be breathing easier now, knowing that Wimbledon champion Roger Federer was knocked out of the draw.
But give it up to 2002 US Open semifinalist Schalken, a nifty all-court player who has proved that his run here last year was no fluke. Hes serving well, returning deep, sticking his groundies and once again, has snuck up on the field.
Yet Roddick is serving at a Sampras-type level now and is competing better than he ever has before. Hes changing tactics when necessary, showing off improved hands at net and hasnt seen a forehand that he doesnt like to crack. This is Andy's match to win and as long as he can suffocate Schalken with his serve and play intelligently on his return games, hell win in four sets."
quote:Wat zullen die amerikanen balen na deze partij
Op vrijdag 5 september 2003 09:35 schreef GRUMBLER het volgende:
Uiteraard geven de 'kenners' Sjeng geen kans tegen Roddick, maar ik weet het nog zo niet....
Ze schrijven dat ie blij moet zijn om tegen Sjeng te spelen en niet tegen Rainer, omdat ie daar de laatste keer van heeft verloren...."No. 3 Andy Roddick v. No. 12 Sjeng Schalken
What a huge break for Roddick to get Schalken rather than Rainer Schuettler, who had beaten him in their last two meetings. In fact, Roddick has to be breathing easier now, knowing that Wimbledon champion Roger Federer was knocked out of the draw.
But give it up to 2002 US Open semifinalist Schalken, a nifty all-court player who has proved that his run here last year was no fluke. Hes serving well, returning deep, sticking his groundies and once again, has snuck up on the field.
Yet Roddick is serving at a Sampras-type level now and is competing better than he ever has before. Hes changing tactics when necessary, showing off improved hands at net and hasnt seen a forehand that he doesnt like to crack. This is Andy's match to win and as long as he can suffocate Schalken with his serve and play intelligently on his return games, hell win in four sets."
Go Schalken!
quote:De rol van underdog ligt Schalken wel dus Stifler kan zijn borst nat maken
Op vrijdag 5 september 2003 09:35 schreef GRUMBLER het volgende:
Uiteraard geven de 'kenners' Sjeng geen kans tegen Roddick, maar ik weet het nog zo niet....
Ze schrijven dat ie blij moet zijn om tegen Sjeng te spelen en niet tegen Rainer, omdat ie daar de laatste keer van heeft verloren...."No. 3 Andy Roddick v. No. 12 Sjeng Schalken
quote:LOL hij heeft inderdaad wel wat van de Stiffmeister
Op vrijdag 5 september 2003 10:03 schreef Duiveltja het volgende:[..]
De rol van underdog ligt Schalken wel dus Stifler kan zijn borst nat maken
quote:Die 6 uur zou ik er ook bijtellen
Op vrijdag 5 september 2003 09:24 schreef GRUMBLER het volgende:[..]Tel er een uur of 5 bij op en trek er 6 af dan zit je op NL tijd...
quote:Ook goed
Op vrijdag 5 september 2003 11:38 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Die 6 uur zou ik er ook bijtellen
(stond ook een smiley achter die opmerking )
Prachtig ook dat El Aynaoui door is, ben ook benieuwd of iemand Coria kan stoppen...
quote:Hij had alle ander banen de afgelopen week al gezien
Op vrijdag 5 september 2003 12:03 schreef Duiveltja het volgende:
Schalken dus op Centre Court
Die kenner had het tegen Schuttler ook al niet in het voordeel van Schalken gezien
quote:Dat mag ik toch hopen.
Op vrijdag 5 september 2003 12:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Prachtig ook dat El Aynaoui door is, ben ook benieuwd of iemand Coria kan stoppen...
quote:Ik heb zo'n gevoel dat Sjeng steeds meer boven zichzelf gaat uitstijgen
Op vrijdag 5 september 2003 14:54 schreef ShaoliN het volgende:
Mooie prestatie weer. Maar tegen Roddick wordt zwaar. Heel zwaar.
quote:Ik hoop met je mee.
Op vrijdag 5 september 2003 15:02 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Sjeng steeds meer boven zichzelf gaat uitstijgen
Sjeng staat opvallend goed en zelfverzekerd te spelen, je ziet geen moment iets van onzekerheid bij hem
En dat irritante Amerikaanse publiek kan schreeuwen wat ze willen, Sjeng gaat gewoon van petje af, petje op, petje af, petje opRoddick winnen.........hoop ik
quote:Normaliter is Roddick een niveautje te hoog, maar ik hoop met jullie mee.
Op vrijdag 5 september 2003 15:03 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Ik hoop met je mee.
Dat heet proftennis, waar details er ook toe doen
quote:Sjeng in de finale dan
Op vrijdag 5 september 2003 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Dat mag ik toch hopen.
quote:Waar kan ik tekenen?
Op vrijdag 5 september 2003 15:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Sjeng in de finale dan
quote:Hmm, ik denk dat als sjeng net zo constant speelt als tegen schuetler dat roddick het heel zwaar gaat krijgen.
Op vrijdag 5 september 2003 15:16 schreef zjroentje het volgende:[..]
Normaliter is Roddick een niveautje te hoog, maar ik hoop met jullie mee.
Agassi tegen Coria, de oude meester tegen de jonge meester, op gravel kan Agassi Coria al niet meer volgen, op hardcourt wel?
Hewitt vs Ferrero, wat een affiche voor een kwartfinale.
Hewitt heeft een slechte zomer gehad maar is toch weer erg goed bezig, maar ik verwacht zeker wat van Ferrero..voor mij met Roddick de grote favoriet om dit toernooi te winnen.
Schalken vs Roddick.. weinig mensen geven Sjeng denk ik een kans, en ik ook niet echt hoor.Roddick in zo'n supervorm, maar we blijven natuurlijk hopen
El Aynaoui - Nalbandian ...Een Argentijn , maar toch hoop ik dat de Marokaan wint, 31 issie al en dan nog zo super spelen..Nalbandian gaat nog wel een Grand Slam winnen...dus El Aynaoui al the way!
[Dit bericht is gewijzigd door mitt op 05-09-2003 18:11]
Schalken speelt rond een uur of 20.00
quote:ah, kan ik daar nog wat van zien, te gek!
Op vrijdag 5 september 2003 18:16 schreef Bobu het volgende:
Dubbel voorbij. Broertjes Bryan door. On come Coria and Agassi
quote:Heej goed idee ff naar huis bellen.
Op vrijdag 5 september 2003 18:16 schreef Ceriel het volgende:
whaaa damn... ik baal zo verschrikkelijk dat ik niet kan gaan kijken !!
Nu ja, dan neem ik het maar op.
quote:Ze is begonnen eerste game is binnen !
Op vrijdag 5 september 2003 18:25 schreef Sock0 het volgende:
Mevrouw krajichek is ook bijna aan de beurt!
quote:Ze is zojuist begonnen met serveren (nu alweer 1-1)
Op vrijdag 5 september 2003 18:25 schreef Sock0 het volgende:
Mevrouw krajichek is ook bijna aan de beurt!
Agassi heeft het niet makkelijk tegen Coria
[Dit bericht is gewijzigd door okee6 op 05-09-2003 19:12]
quote:Foei, de favoriet moet toch winnen
Op vrijdag 5 september 2003 19:12 schreef mitt het volgende:
hup Coria
quote:Ik lust nog wel een verasinkje
Op vrijdag 5 september 2003 19:11 schreef okee6 het volgende:[..]
Agassi heeft het niet makkelijk tegen Coria
/edit: Aha, Coria niet helemaal fit dus.
quote:wat heeft meneer Coria dan ?
Op vrijdag 5 september 2003 19:16 schreef Butra het volgende:/edit: Aha, Coria niet helemaal fit dus.
quote:In ieder geval iets aan zn duim.
Op vrijdag 5 september 2003 19:20 schreef Sock0 het volgende:[..]
wat heeft meneer Coria dan ?
quote:Hij doet het gewoon in vijf sets
Op vrijdag 5 september 2003 19:16 schreef mitt het volgende:
Coria allesbehalve fit
wat voor tempo
quote:En nu is het gelijk 4-4
Op vrijdag 5 september 2003 19:23 schreef Sock0 het volgende:
Krajicek heeft haar eerste break binnenHolleee
quote:Ja, toen ik de beelden zag van Ferrero tegen Martin gaf ik Hewitt al meer kans dan eerder. Dan zou de finale Hewitt-Roddick danwel Hewitt-Schalken worden
Op vrijdag 5 september 2003 19:24 schreef Sock0 het volgende:
Hewitt heeft Ferrero ook al gebroken!
quote:Eerste set is binnen 6-4 !
Op vrijdag 5 september 2003 19:30 schreef okee6 het volgende:[..]
En nu is het gelijk 4-4
Voor de nachtbrakers:
Volgensmij zend rtl5 snachts geen live partijen uit als er geen nl ers in zitten.
Als je vanacht toch wat live tennis wilt zien :
Programma:
KETNET/Canvas
Tijdstip:
5-9-2003
01:30-03:00
Live verslag
Kim Clijsters - Lindsay Davenport, gevolgd door Jennifer Capriati - Justine Henin-Hardenne
Einddtijd onbekend
gruwelijk dit niveau
quote:Hoe kun je dat nou zeggen als je Agassi tegen Coria kunt volgen (of niet?)
Op vrijdag 5 september 2003 19:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik wacht alleen maar op Schalken, de rest boeit me niet echt...
quote:Ik heb een stukje gevolgd maar ben afgehaakt toen het te eentonig werd, Agassi wint gewoon met gemak
Op vrijdag 5 september 2003 19:48 schreef okee6 het volgende:[..]
Hoe kun je dat nou zeggen als je Agassi tegen Coria kunt volgen (of niet?)
Agassi is een irritant ventje
Het ziet er naar uit dat ze in de volgende ronde niet eens een geplaatste tegenstander zal treffen. Plavic [14] staat achter tegen Nicole Vaidisova
quote:Ja behoorlijk
Op vrijdag 5 september 2003 19:48 schreef mitt het volgende:
godsklere...gruwelijk dit niveau
quote:'t is net aan, maar ze worden er voor betaald
Op vrijdag 5 september 2003 19:54 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
Ja behoorlijk
tegen tsutskova
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |