Komend weekend worden de kaartjes besteld.
http://news.wacken.com/news_index_eng.phtml#2003-08-26.15:05:11 hier kun je de ltd x-mas package bestellen voor 55 euro. Waarschijnlijk worden de kaartjes iets duurder in het nieuwe jaar.
Bands:
en DESTRUCTION
quote:Wat dacht je van Amon Amarth en Nevermore.
Op woensdag 3 september 2003 00:41 schreef Mauriceh het volgende:
Saxon komt, een betere reden om te gaan ken ik niet...
Böhse Onkelz is ook wel aardig... maar ze hadden beter Die Ärzte of Die Toten Hosen gevraagd...
AMON AMARTH
ANTHRAX
BAL-SAGOTH
BRAINSTORM
BÖHSE ONKELZ
CANNIBAL CORPSE
CATHEDRAL
CHILDREN OF BODOM
DESTRUCTION
DIO
EKTOMORF
GRAVE DIGGER
HYPOCRISY
MAYHEM
NEVERMORE
SAXON
SCHANDMAUL
ZODIAC MINDWARP
AFTER FOREVER
AMON AMARTH
ANTHRAX
ARCH ENEMY
BAL-SAGOTH
BRAINSTORM
BÖHSE ONKELZ
CANNIBAL CORPSE
CATHEDRAL
CHILDREN OF BODOM
DEATH ANGEL
DEICIDE
DESTRUCTION
DIO
DORO & WARLOCK
EKTOMORF
ELÄKELÄISET
GRAVE DIGGER
GRIFFIN
HELLOWEEN
HYPOCRISY
J.B.O.
KNORKATOR
KOTIPELTO
MAYHEM
MOTÖRHEAD
NEVERMORE
SAXON
SCHANDMAUL
THUNDERSTONE
ZODIAC MINDWARP
Bierende Duiters, die van zich af staan te pissen en tot 5:00 zitten te boeren, zuipen en BBQen voor hun tent. En om 7:00 staan ze op en zetten deze activiteiten vrolijk door.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:58 schreef MOBO666 het volgende:
Bladibladiblah
De camping. Ik ben er nooit geweest, maar ik zou nooit in een hotel gaan zitten als ik gezellig met allemaal andere idioten op een camping kan staan. En natuurlijk zijn de extra kosten kut, die geef ik liever uit aan bier, eten, cd's, shirts en al dat soort dingen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:58 schreef MOBO666 het volgende:
zouden we het beste daar op de camping kunnen gaan staan of zouden we het beste een hotel kunnen nemen ?
Welke extra kosten dan? Behalve voor het parkeren van je auto....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De camping. Ik ben er nooit geweest, maar ik zou nooit in een hotel gaan zitten als ik gezellig met allemaal andere idioten op een camping kan staan. En natuurlijk zijn de extra kosten kut, die geef ik liever uit aan bier, eten, cd's, shirts en al dat soort dingen.
is wel mn bedoeling ja , vandaar mn vragenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:20 schreef TheFallenAngel het volgende:
[..]
Welke extra kosten dan? Behalve voor het parkeren van je auto....
Ik ben er vorig jaar geweest, incl. de camping en ik heb niets gemerkt van extra kosten.
Maar de camping is inderdaad beter, als je naar wacken gaat, doe et dan ook meteen goed
Mn vriend is 2x geweest... 1e keer met de trein en 2e keer met een busje.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:24 schreef MOBO666 het volgende:
hey draven ben je er al een keer geweest ?
zoja ? wat zijn je ervaringen en ging je per auto of trein ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |