jah dat had ik al bij het ttopic csi new york geleerdquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:27 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
TBA = To Be Announced
Tegen natuurlijk, ieder lekker in zijn/haar egen plaats blijven a.u.b!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:22 schreef blablasjit het volgende:
hmmz kik vat hem ff niet meer. ben je er tegen of vind je het wel leuk als ze ooit samen wat zouden krijgen in de serie...?
hmmz toch lijkt me het wel wat... maar kan toch nooit gerealiseerd worden... LV en Miami zijn niet elkaars naastenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:36 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Tegen natuurlijk, ieder lekker in zijn/haar egen plaats blijven a.u.b!![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:46 schreef Jerruh het volgende:
CSI miami verschilt in veel opzichten met CS vegas en het grootste verschil zit m toch wel in hoe de misdaden worden opgelost: in Vegas komen ze door middel van onderzoekwerk en speurwerk tot de verdachte terwijl ze bij miami eerst een verdachte hebben en dan van alles zoeken om die verdache te pakken te nemen! er zit weinig verband tussen de speurwerken en ik vind de hoofdpersoon (die horstio) echt verschrikkelijk! zit er een bang meisje in een wasmachine die gevlucht is voor een kidnapper, komt ie met zijn kinderlokkerstem: "hey little girl, what did you see?".
geef mij maar grissom en zijn mensen, want die zijn een stuk subtieler, een stuk echter (niet alleen mooie popjes, maar goede acteurs) en het speurwerk komt een stuk realistischer over.
nopequote:Op woensdag 17 maart 2004 12:50 schreef blablasjit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zegt dit genoeg?
Helemaal mee eens, CSI is gewoon zoveel minder intressant als CSI Miami dat ik altijd het idee heb naar een heel andere serie te kijkenquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:18 schreef Acathla het volgende:
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar CSI:Miami. Ik vind Grissom weer totaal niets. De acteur staat mij wat minder aan dan David Caruso. Dat Caruso niet moeders mooiste is, is duidelijk. Maar hij heeft wel een uitstraling waar je u tegen zegt. Dat mis ik bij Petersen. David Caruso IS Horatio Caine.
Verder heeft H. een soort 'natural coolness' over zich die ik bij Grissom niet kan ontdekken.
Overall zie ik CSI & CSI: Miami graag, maar mijn hart ligt bij Miami. Het team vind ik leuker. Beide series zijn echter top.
Helemaal mijn idee!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:38 schreef blablasjit het volgende:
hummer! whiehie!
wel leuk eigenlijk. csi: miami vind ik net ietsjes beter dan csi: crime scene investigation maar Greg is mijn fave karakter
Zou lachen zijn als het wat zou worden. Ze passen best bij elkaar (zijn beide zeer betrokken), maar dat dat ook gaat gebeuren, denk het niet. (als iemand het weet, don't tellquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:36 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Tegen natuurlijk, ieder lekker in zijn/haar egen plaats blijven a.u.b!![]()
Ze is er erg op bekomen in de tweede serie!quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:40 schreef khazad het volgende:
Ik moet zeggen dat Calleigh alleen maar leuker wordt
kging net naar kung fu... en ik zie ineens een hummer rijden.. wel toevallig... wist niet dat ze hier in nederland rond rijden. was wel een oude hummer... een h1.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:31 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Helemaal mijn idee!![]()
Hummers, Horatio
en inderdaad Greg van LV
![]()
en het word alleen nog maar beter...quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:52 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ze is er erg op bekomen in de tweede serie!![]()
Vertel eens. (Moet je wel ff Spoiler etc. bijzetten)quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:50 schreef blablasjit het volgende:
in het algemeen: Horatio krijgt/heeft een te groot ego tot afl 2.12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |