lijkt me ook wel eens weird om dat mee te maken zelf... overal kerstbomen en dan in je korte broek en t-shirt ofzo erbij lopenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:47 schreef Dafje33 het volgende:
Daar vieren ze toch kerst als het 25 graden celcius is?![]()
uhuh. ze zouden wat met elkaar moeten krijgen... maar. perfect liefdes koppel... alleen zal wel nooit gebeuren...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:28 schreef khazad het volgende:
leuke CSI aflevering vanaaf. 't Was vooral een CSI: Miami aflevering
Einde was wel aardig tussen H. en Catherine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was ook de pilot van csi miamiquote:Op zondag 14 maart 2004 10:25 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het inderdaad meer CSI Miami, maar wel een goede aflevering...
quote:Op zondag 14 maart 2004 13:37 schreef khazad het volgende:
Als je de 2 teams naast elkaar ziet, is Miami toch cooler dan LV
Alsjeblieft niet!quote:Op zondag 14 maart 2004 09:32 schreef blablasjit het volgende:
uhuh. ze zouden wat met elkaar moeten krijgen... maar. perfect liefdes koppel... alleen zal wel nooit gebeuren
why not?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:17 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet!![]()
Duurt nog een poosje voor die in Nederland te zien isquote:Op zondag 14 maart 2004 19:10 schreef blablasjit het volgende:
[..]
why not?
CSI: MIAMI - CSI: NY
de aflevering waarin ze samen komen zal in amerka op 17 mei op de buis komen. het is de 23e afl van miami van seizoen 2 en is TBA genaamd.
offtopic: 24 serie 3 is idd stukken beter dan 2, en eigenlijk ook beter dan 1 vind ikquote:Op zondag 14 maart 2004 19:34 schreef blablasjit het volgende:
oew 24 _o_ hmmz ookal vond ik daar echt alleen het eerste seizoen echt toppie... 2e seizoen zoog enorm.. en 3e is wel veel beter als 2e seizoen... maar topt het 1e niet. ik kijk het elke week braaf op de pc met een vriend
Maar CSI is gewoon veeeeeeeeel beter en is voor mij must see
offtopic... 24 is indd spanning opbouwend!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:43 schreef khazad het volgende:
[..]
offtopic: 24 serie 3 is idd stukken beter dan 2, en eigenlijk ook beter dan 1 vind ik
ontopic: CSI is gewoon een ander soort serie. Je kan eigenlijk elke aflevering afzonderlijk kijken, dus wordt er niet echt een spanning opgebouwd naar een volgende aflevering waardoor je de volgende aflevering moet zien. Althans, zo ervaar ik dat
Anyway CSI is top, dinsdag avond zit ik er weer klaar voor
Ik bedoelde dat Horatio & Catherine wat krijgen samen!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:10 schreef blablasjit het volgende:
why not?
CSI: MIAMI - CSI: NY
de aflevering waarin ze samen komen zal in amerka op 17 mei op de buis komen. het is de 23e afl van miami van seizoen 2 en is TBA genaamd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |