quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:43 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond dit een erg goede aflevering![]()
quote:Volgende aflevering
Bevoegdheden
Grissom en zijn mannen zijn bezig met hun grootste zaak tot nu toe. Een voormalig leider van de stad is betrokken bij een executie na een wild feestje in zijn huis.
13-03 om 22:30 uur, RTL4
Ja zag ik ook. Samenwerking!quote:Op zondag 7 maart 2004 00:25 schreef khazad het volgende:
Volgende week is bij C.S.I. volgens mij de pilot aflevering van CSI: Miami.
Zag in de aankondiging Horatio door het beeld denderen
zo'n team word op dit moment opgezet door het Erasmus MC te Rotterdam. Om alle forenschische zooi te bevoorderen in Nederland omdat het hier erg achter ligt terwijl we alle spullen er voor hebben... Dus wie weet in de toekomst worden ook hier meer moorden (sneller) opgelost.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:22 schreef Dafje33 het volgende:
Misschien omdat er in Nederland ook minder zware misdaad voorkomt. Zo'n team is hier niet rendabel.
joepie! Ik vind hem alleen onwijs niet goed geacteerd van Miamiquote:Op zondag 7 maart 2004 00:26 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja zag ik ook. Samenwerking!
Dat van dat gebouw scannen was idd iet wat onwaarschijnlijkquote:zoals laatst, een silhouet van een gebouw, hoppakee even randjes scannen, programmaatje laten lopen en ja: dat moet dat en dat zijn...
en Horatio met zijn stoere blikken, pauzes in zinnen en enorme clichés is ook zo uitgekauwd...
Dinsdag, 20:30, Yorin. Das al weken de vaste prik hierquote:Op maandag 8 maart 2004 10:41 schreef blablasjit het volgende:
morgen weer nieuwe CSI Miami Aflevering! Death Grip! KIJKEN!
Volgens mij niet, maar ben er niet zeker van dat ik de eerste aflevering gezien heb.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:35 schreef Dafje33 het volgende:
A.s. zaterdag komt dus de pilot van CSI:Miami op RTL4?
Is die dan nooit uitgezonden op Yorin als eerste aflevering van Miami?
Hmm. als jij vind dat het nfi achterloopt ben ik toch wel redelijk benieuwd naar de definitie van "moderne" opsporings methodes.quote:Op zondag 7 maart 2004 08:56 schreef blablasjit het volgende:
[..]
zo'n team word op dit moment opgezet door het Erasmus MC te Rotterdam. Om alle forenschische zooi te bevoorderen in Nederland omdat het hier erg achter ligt terwijl we alle spullen er voor hebben... Dus wie weet in de toekomst worden ook hier meer moorden (sneller) opgelost.
ik zag een voorflits van een combi aflevering Vegas en Miami team in 1 aflevering..quote:Op maandag 8 maart 2004 20:35 schreef Dafje33 het volgende:
A.s. zaterdag komt dus de pilot van CSI:Miami op RTL4?
Is die dan nooit uitgezonden op Yorin als eerste aflevering van Miami?
dat is een afl van csi en de pilot van csi miami...quote:Op maandag 8 maart 2004 22:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zag een voorflits van een combi aflevering Vegas en Miami team in 1 aflevering..
of was dat dus de pilot gelijk
ik doel op uitbreiding van de foresische mogelijkheden hier in nederland. puur gericht op delicten.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:47 schreef deff het volgende:
[..]
Hmm. als jij vind dat het nfi achterloopt ben ik toch wel redelijk benieuwd naar de definitie van "moderne" opsporings methodes.
Ook bij de diverse tr afdelingen zijn ze toch echt niet zo prehistorisch als je zou denken na het lezen van jouw post.
Zag van het weekend trouwens voor het eerst de mannen en vrouwen van CSI:LV in de witte spacemens pakken, weer eens wat anders dan in de spijkerbroek en trui zoals gewoonlijk.
Ik denk dat ik deze aflevering ook maar opneem, hij lijkt me wel heel erg leuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:13 schreef blablasjit het volgende:
dat is een afl van csi en de pilot van csi miami...
een cross over dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |